Er is opnieuw vraag geweest naar zo een dag dus gaan we deze nog eens organiseren.
De mogelijke datums zijn 26/5, 2/6 of 9/6.
Indien er voldoende interesse is leg ik een datum vast.
We plannen een groep van 8 in de voormiddag en 6 in de namiddag, max is dus 14.
Laat hier even weten of je wenst deel te nemen, voormiddag of namiddag.
Opmerking : in principe en uit veiligheidsoverwegingen mag enkel de eigenaar van de motor mee in de testkamer.
Indien er voldoende interesse is gaat de dag door en kiezen we 1 van de datums, we gaan dit niet inrichten voor 2 of 3 moto's.
De normale prijs voor een run is 35€ op deze dag is dat 25€. (run met print-out)
Ik heb nog kunnen regelen met F&J dat degene die na zijn run merkt dat zijn motor beter eens afgesteld kan worden en dit bij hen laat doen zijn geld voor deze run terug krijgt. (in vermindering bij de afstelling)
Ik zal hier een lijst bijhouden wie wil komen.
Heb je nog vragen stuur me gerust een Pm.
Yamamoto
Op 02/06
Voormiddag
1.Nemo
2.Circuit Maniac
[email protected]@rt3n
4.schnitzer
5.heybart
6.bruno
7.Carlito
8.EagleOfEternity
Namiddag
1.DuCman
2.Astronout
3.
4.
5.
6.
De mogelijke datums zijn 26/5, 2/6 of 9/6.
Indien er voldoende interesse is leg ik een datum vast.
We plannen een groep van 8 in de voormiddag en 6 in de namiddag, max is dus 14.
Laat hier even weten of je wenst deel te nemen, voormiddag of namiddag.
Opmerking : in principe en uit veiligheidsoverwegingen mag enkel de eigenaar van de motor mee in de testkamer.
Indien er voldoende interesse is gaat de dag door en kiezen we 1 van de datums, we gaan dit niet inrichten voor 2 of 3 moto's.
De normale prijs voor een run is 35€ op deze dag is dat 25€. (run met print-out)
Ik heb nog kunnen regelen met F&J dat degene die na zijn run merkt dat zijn motor beter eens afgesteld kan worden en dit bij hen laat doen zijn geld voor deze run terug krijgt. (in vermindering bij de afstelling)
Ik zal hier een lijst bijhouden wie wil komen.
Heb je nog vragen stuur me gerust een Pm.
Yamamoto
Op 02/06
Voormiddag
1.Nemo
2.Circuit Maniac
[email protected]@rt3n
4.schnitzer
5.heybart
6.bruno
7.Carlito
8.EagleOfEternity
Namiddag