Mededeling

Collapse
No announcement yet.

06/05/12 Winters Lenteritje - lastminute

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 06/05/12 Winters Lenteritje - lastminute

Ik heb uit vertrouwde bron vernomen dat er een nieuwe wegbedekking is aangelegd even voorbij Mettet. Daarom ook dat ik even mijn motor van stal haal en eens de locals ga bezoeken.
    Vertrekplaats: carpool parking E40 te BERTEM
    Vertrekuur: 12u00
    Afstand: ± 300km (1 volle tank)
    Warp: tussen 2 en 4,4
    Drank tussenstop: warme choco (mogelijks daarom warme chocorit)
    Zonnebril: niet noodzakelijk
    Handvatverwarming: noodzakelijk

Wie zin heeft, volgen maar.
    1. Scarver - salonmotar
    2. Streethawk - anti kasseimotar
    3. ...
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Re: 06/05/12 Winters Lenteritje - lastminute

er zijn veel carpool parkings op de E40
    2006 Yamaha FJR 1300
    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
      Euh dank voor de tip
      Komende van Deurne; E19 richting Brussel, komende aan ring Brussel neem je richting Luik, vervolgens E40 en vervolgens afrit Bertem, komende aan T naar Links en dan zie je de carpool aan uw linkerzijde.
      Comming soon, new trips
      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Hopekijk houden jullie het droog. Weersvoorspellingen zijn niet zo denderend. Vertrek is thans maar ne km van mij deur, maar had al andere planen.

Drive safe and have fun.
        I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
          Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
          Euh dank voor de tip
          Komende van Deurne; E19 richting Brussel, komende aan ring Brussel neem je richting Luik, vervolgens E40 en vervolgens afrit Bertem, komende aan T naar Links en dan zie je de carpool aan uw linkerzijde.
          You're welcome.
          Ik kan niet komen, jammer genoeg.
          Als je volgende keer zo'n rit organiseert, niet meer op zo'n "last minut", dan kan ik mss wel mee gaan.
          Have fun.
          2006 Yamaha FJR 1300
          ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Nu snap ik waarom ge al die choco's dronk
            Scarver,ge waard weer fijn gezelschap,regen hebben we ni gehad maar sommige banen mochten toch iets droger zijn en mijne naftbak was zo goed als leeg.

Toch eens laten nazien of het aantal omwentelingen van uw wiel in samenloop met de vochtigheid en daar het temperatuursverschil bij mss de reden zou kunnen zijn dat uwe DB-killer zich soms laat horen.Mss toch nog is een onderhoudje???
            "keep your friends close but your enemies closer"

Comment

Inderdaad, ik heb dan ook op de verschillende bewonderenswaardige locaties genoten van een warme choco.
              Wat betreft die DB-killer, ik neem aan dat die, rekening houdend met uw uiteenzetting, toe is aan een grondige revisie.
              Afin, was nog eens leuk om te bollen maar we gaan die wel is herhalen. Ik wil die plaatselijke locals in hun jeansbroek wel is zien bollen.
              Comming soon, new trips

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                Inderdaad, ik heb dan ook op de verschillende bewonderenswaardige locaties genoten van een warme choco.
                Wat betreft die DB-killer, ik neem aan dat die, rekening houdend met uw uiteenzetting, toe is aan een grondige revisie.
                Afin, was nog eens leuk om te bollen maar we gaan die wel is herhalen. Ik wil die plaatselijke locals in hun jeansbroek wel is zien bollen.
                Jeansbroek en basketsloefkes.Rechtdoor gingen die in elk geval heel hard

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎