Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maandag 18/6, iemand zin?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• maandag 18/6, iemand zin?

ardenne, eifel, onroute of een andere route .. 't maakt me niet uit .. ik ben die dag vrij, heb ne GPS en ne coyote-rider en het voorlopig weerbericht ziet er goed uit (al moet ge dat twee weken op voorhand met ne korrel zout nemen, maar 't kan ook zijn dat al de regen die er nu uit valt ervoor zorgt dat er die dag niets meer uit valt)

bedoeling is circa 9u in de buurt van Leuven te starten .. wie heeft zin om mee te rijden?
    wie mee rijd kan ook best een PM met GSM nr sturen, zodat communicatie vlot is, indien nodig. Je weet nooit.

target: warp 3: vlot in de bochten, verantwoord in bebouwde kom, en 's avonds nog in bezit rijbewijs, maar met nen brede smile onder ons vizier
    Last edited by Visio; do. 7 jun. '12, 17:56.

Ik ben dan ook thuis en heb wel zin om mee te bollen .. 9u in Leuven wordt krap, k moet de zoon die dag terugbrengen naar school s morgens van Limburg naar Antwerpen. Zal eens lief aan zn ma vragen of m zondag al terug kan, grote kans dat die fluit weer nee zegt Maar bij mooi weer kan ik m ook met den tuf brengen en geraak ik er wel.
    Wordt vervolgd
    [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
    [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

9u30 is ook goed als daar minder stressy is :-)

Comment

Ik kom de 17de juist van de nacht af, anders had ik wel wille mee toeren
        Never forget who helped you!
        Never forgive who fu*ked you.
        Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Allright ...
          [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Hangt van DIV af.

Als die lamzakken doorwerken en ervoor zorgen dat ik terug een nummerplaat heb wil ik meerijden.

Want die dag heb ik verlof .

grtz
            The Need For Speed

Comment

We kunnen ook dichter van t "epicentrum" van alle deelnemers afspreken. Er is alleen nog een risico dat ik 's avonds nog moet werken, en te laat afspreken verminderd dan onze actieradius

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                Ik kom de 17de juist van de nacht af, anders had ik wel wille mee toeren
                Ja ma zo gade nooit aan uw rodage kilometers geraken he
                Last edited by T0mmy; vr. 8 jun. '12, 21:30.
                Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
                Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysfunktional Bekijk Berichten
                  Ja ma zo gade nooit aan uw rodage kilometers geraken he
                  Please don't remind me
                  Never forget who helped you!
                  Never forgive who fu*ked you.
                  Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                    Please don't remind me
                    Hoe... nog altijd aant roderen?

The Need For Speed

Comment

Aangezien het weer maandag zou lijken op 't weer van vandaag, en ik vandaag mijn maximale dosis regen heb gehad om nog met een goed humeur rond te lopen stel ik voor dat we maandag naar de sauna gaan

met de kortingbon is 't bij Elzenhof in Meensel-Kiezegem maar 10 euro per persoon .. zijn er behalve mezelf nog kandidaten, dan krijgen we er nog drankjes bovenop. zelf dacht ik eerder aan de promo met een massage en welkomstdrank.

Comment

T weer lijkt morgen nog altijd op t weer van vandaag, alleen is het vandaag mooi weer :-)

Morgen ga ik dus toch een toerke rijden. Ik dacht via onroute naar Louis te rijden. Als iemand wilt meerijden, wil ik de bestemming eventueel ook nog aanpassen. De sauna gaat voor nen andere keer zijn.

Comment

Allee, nu dacht ik da we blote tette gingen zien
                          En nu serieus, heb afspraakske gemaakt met kameraad die belastingsbriefke gaat invullen ..
                          Dus mee naar de Louis zal nada worden, t amusement

Comment

storm is voorbij .. de zon is al volop bezig de wegen te drogen .. niveau's checken, en ik ben op weg

Comment

en 550 km later moet ik zeggen dat onroute zijn werk goed gedaan heeft

90 cent voor de veerboot was de route zeker waard
                              Bijgevoegde bestanden

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎