Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Re-run 1000 bochten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Re-run 1000 bochten

door omstandigheden heb ik het gemist maar hoor dat het een mooie rit was alleen spijtig van het regenweer dus als er nog geintreseerde zijn om deze opnieuw te doen laat maar weten

wanneer zou je die rit rijden? als je die op een maandag of een donderdag wilt rijden, deze of komende week, dan sluit ik me graag aan. Mijn tempo is sportief-toeristisch (warp3)

Comment

nen exacte datum weet ik nog niet maar de kans is groot dat het in een weekend zal zijn

Comment

Nu zaterdag kan ik wel'mee :-)
        Try me
        Recent Toy: Z900'17
        Before: cbr600, Zx6R, Z1000, GSXF750, MV Brutale800, MV Dragster800
        X4 & Dimi... you fly safe in heaven now...

Comment

Heb ook wel intresse om mee te rijden als het in een weekend valt.
          Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
          Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Is er ergens een gps-track van beschikbaar voor zij die hem apart op een andere datum nog eens zouden willen rijden?
            In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
              Is er ergens een gps-track van beschikbaar voor zij die hem apart op een andere datum nog eens zouden willen rijden?
              !!! No Fear, Snoekie is here !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk Berichten
                Deze staat bij gps routes

Comment

nu zaterdag zou ik ook kunnen, maar is dat doenbaar op 1 dag, of kan er dan best overnacht worden in de geburen?
                  | KTM 690 SMC | Honda Africa Twin |
                  www.welikebikes.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LethPhaos Bekijk Berichten
                    nu zaterdag zou ik ook kunnen, maar is dat doenbaar op 1 dag, of kan er dan best overnacht worden in de geburen?
                    'te doen' wel, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat de rit zelf ong 360km is. Tel daar nog een kleine 200 bij om er te geraken en nog is hetzelfde voor terug naar huis te rijden. Da's al de moeite voor 1 dag. Heb zo'n km's al gedaan, zelfs volledig binnendoor, maar dan is't wel bollen, bollen en nog is bollen.

Als ik het zou doen : snelweg to in Huy en van daar naar Hamoir, Trois-ponts, Schmett tot aan de start rit. Terug weg : afhankelijk van uur en vermoeidheid
                    When in doubt, gas it ! sigpic

Comment

mja het beloofd nog niet zo'n super weertje dees weekend éh.
                      ma idd voor mij ook liefst binnendoor en ginds ergens camperen, op de snelweg slijten m'n banden te fel
                      bij voorkeur dezelfde modderweide, 'k heb tegen dan een echte nummerplaat die ik vuil moet krijgen

mss een datum begin juli prikken?
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever
                      -------------------------------------------

Comment

ik kan dit weekend en het weekend erop niet juli lijkt me ook het best wa denkt ge van vrijdag 6 juli te vertrekke om dan zaterdag 7 juli die rit te rijden ?

Comment

kzou die ook nog wel eens willen doen IN DE ZON maar eerste weekend van juli kan ik nie, en het twee de ook nie en het derde ook nie enz enz... eingelijk is eind augustus beter :-D

Comment

Wij waren ook van plan ze eens te rijden..
                            Dit zijn onze data 6-7/07 - 10/11/12-08 - 24/25/26-08
                            Try me
                            Recent Toy: Z900'17
                            Before: cbr600, Zx6R, Z1000, GSXF750, MV Brutale800, MV Dragster800
                            X4 & Dimi... you fly safe in heaven now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moshi Bekijk Berichten
                              Wij waren ook van plan ze eens te rijden..
                              Dit zijn onze data 6-7/07 - 10/11/12-08 - 24/25/26-08
                              Ik ook ... ik hoopte dat jullie net als wij (Sibrenn en ik) er een kampeerWE 'tje gingen aan koppelen => Dit kan ergens tss 15 en 31/07/2012

mvg

Stef

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎