door omstandigheden heb ik het gemist maar hoor dat het een mooie rit was alleen spijtig van het regenweer dus als er nog geintreseerde zijn om deze opnieuw te doen laat maar weten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Re-run 1000 bochten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk BerichtenIs er ergens een gps-track van beschikbaar voor zij die hem apart op een andere datum nog eens zouden willen rijden?!!! No Fear, Snoekie is here !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy Bekijk BerichtenIs er ergens een gps-track van beschikbaar voor zij die hem apart op een andere datum nog eens zouden willen rijden?
Comment
-
-
nu zaterdag zou ik ook kunnen, maar is dat doenbaar op 1 dag, of kan er dan best overnacht worden in de geburen?| KTM 690 SMC | Honda Africa Twin |
www.welikebikes.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LethPhaos Bekijk Berichtennu zaterdag zou ik ook kunnen, maar is dat doenbaar op 1 dag, of kan er dan best overnacht worden in de geburen?
Als ik het zou doen : snelweg to in Huy en van daar naar Hamoir, Trois-ponts, Schmett tot aan de start rit. Terug weg : afhankelijk van uur en vermoeidheidWhen in doubt, gas it ! sigpic
Comment
-
-
mja het beloofd nog niet zo'n super weertje dees weekend éh.
ma idd voor mij ook liefst binnendoor en ginds ergens camperen, op de snelweg slijten m'n banden te fel
bij voorkeur dezelfde modderweide, 'k heb tegen dan een echte nummerplaat die ik vuil moet krijgen
mss een datum begin juli prikken?Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
-------------------------------------------
Comment
-
-
Wij waren ook van plan ze eens te rijden..
Dit zijn onze data 6-7/07 - 10/11/12-08 - 24/25/26-08Try me
Recent Toy: Z900'17
Before: cbr600, Zx6R, Z1000, GSXF750, MV Brutale800, MV Dragster800
X4 & Dimi... you fly safe in heaven now...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moshi Bekijk BerichtenWij waren ook van plan ze eens te rijden..
Dit zijn onze data 6-7/07 - 10/11/12-08 - 24/25/26-08
mvg
Stef
Comment
-
Comment