Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorstad Blankenberge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorstad Blankenberge

Jip,

dit weekend is er motorweekend in Blankerberge, zijn er mensen die zaterdag zouden gaan ook?
    er is zaterdag een treffen + allerlei standjes ad haven van Blankenberge...

Laat anders maar iets weten he!

Was vandaag aanwezig.. Heb de verschillende stands bezocht en de stunters bekeken..
    Zal misschien morgen ook aanwezig zijn indien het droog weer is.
    Rij met een rode Duc SFS uit 2011 (rood frame) zie foto.

Het was aangenaam.... en buiten Blankenberge ook wat gespeeld met enkele rijders.
    Werd ingehaald door een Duc 1098 met open uitlaten.... On..voor..stel..baar.
    Had niets door en plots uit het niets ingehaald aan hoge snelheid.... schrok me dood
    Last edited by Lawrence84; za. 23 jun. '12, 19:30.
    Faith divides us Death unites us.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lawrence84 Bekijk Berichten
      Was vandaag aanwezig.. Heb de verschillende stands bezocht en de stunters bekeken..
      Zal misschien morgen ook aanwezig zijn indien het droog weer is.
      Rij met een rode Duc SFS uit 2011 (rood frame) zie foto.

Het was aangenaam.... en buiten Blankenberge ook wat gespeeld met enkele rijders.
      Werd ingehaald door een Duc 1098 met open uitlaten.... On..voor..stel..baar.
      Had niets door en plots uit het niets ingehaald aan hoge snelheid.... schrok me dood
      Ja het was gisteren goed weer & leuk maar hoorde er toch velen klagen over het treffen!
      Dit was enkel voorzien met roadbook blijkbaar!!

Stunters heb ik niet gezien!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieterdt Bekijk Berichten
        Ja het was gisteren goed weer & leuk maar hoorde er toch velen klagen over het treffen!
        Dit was enkel voorzien met roadbook blijkbaar!!

Stunters heb ik niet gezien!!
        Reed niet mee met het treffen dus kan ik er niet over oordelen..
        We zijn zodanig weinig gewend dat we het goed weer vinden als het eens droog is
        Echt jammer ivm. het weer.... Vandaag was het triestig , ben nog op de baan geweest toen het begon opteklaren..
        Maar grote delen van de baan waren nog nat en er was teveel wind om te kunnen rijden zoals ik wou.
        Faith divides us Death unites us.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎