Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ritje zee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ritje zee

hoihoi,

aanstaande zondag de 12e dus wil ik naar de zee , een reuze wafel met veel slagroom eten (anderen met ijs) een terrasje doen op q-beach house en wa genieten van het mooi weer...wie wil en kan er mee?? hoe meer zielen hoe meer vreugde
    hoe laat vertrekken en waar we elkaar 'oppikken' volgt nog als ik weet wie mee wilt en vanwaar hij/zij is om plaatsen af te spreken...
    ik hoor het wel
    grtjs spook

Mega-veel zin om mee te rijden, maar ik zit met het gezinneke al aan de kust vanaf vanavond. Zonder moto :-( , binnekort nog eens iets voorstellen eh!!!

Comment

Een reuzewafel aan zee, gaat ge toch ni in da beach house eten hé. Maar bij de Silversand in Blankenberge. Maar met dees weer is het lang wachten op een plekske
      I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Ik heb goesting om mee te rijden. Dus ik pik wel mee aan vanaf Leuven. Voor mij niet te vroeg, maar maakt me niet zoveel uit hoor
        Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
        MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

tuurlijk ga ik die eten aan het silversand in blankenberge MMMM krijg der al zin in haha en wil wa gaan drinken in q-beach house doe ik ieder jaar :-)

Comment

Silversand, jammie, das nie gewoon zo n portie en superlekkerrrrrrr ...
            [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
            [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

en MET ijs, mmmm homnomnom.......
              ma uiteraard eerst een super tof uit de duim gezogen ritje;-)
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever
              -------------------------------------------

Comment

Das zeker Runner, mee met de wind, komt er wel ...
                Spook, pas op voor flitsers e
                [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Silversand moogt ge morgen min 1 u wachten om een plaatske te hebben. En zeker zorgen da ge cash bij hebt, want ze aanvaarden geen kaarten.
                  I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

ik volg dus de flitsen zijn voor die wa voorop rijden...

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎