Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat er woensdag 15/8 een ardenne of lux toerke doen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie gaat er woensdag 15/8 een ardenne of lux toerke doen ?

Nu woensdag 15/8 ben ik normaal gezien nog is vrij (sta back up vandaar normaal gezien) is er mss iemand die een ardenne of luxemburg ritje zou doen waar ik bij kan aanpikken ?
    Voorlopig geven ze goe weer +/-27°
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

ik heb ook wel zin in een ritje woensdag
    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Count me in !

Mijn madam is thuis en moet voor ene keer is niet werken op ne feestdag.

Hoe en waar zou ge afspreken moest ge gaan ?
      Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
      Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Ikke zie HIER
        Last edited by Thinluni; ma. 13 aug. '12, 00:00.
        [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
        *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w Bekijk Berichten
          ik heb ook wel zin in een ritje woensdag

Oorspronkelijk geplaatst door Dysfunktional Bekijk Berichten
          Count me in !

Mijn madam is thuis en moet voor ene keer is niet werken op ne feestdag.

Hoe en waar zou ge afspreken moest ge gaan ?
          same here normaal gezien, ik sta wel back up maar als er niemand ziek wordt ben ik vrij heb wel juist ne late gedaan dus lig ongeveer om 1u in mijn bed. En omdat het ne feestdag is is de madam thuis voor mijne kleine gangster
          Duc aarschot en het uur is natuurlijk te bepalen aan de rit die we zouden doen of we kunnen den Thinluni zijn ritje is meedoen en ook gewoon vanuit duc aarschot vertrekken

Oorspronkelijk geplaatst door Thinluni Bekijk Berichten
          Ikke zie HIER
          I'll keep you posted Thinluni
          Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

okidoki
            [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]

Comment

thinluni vertrekt nogal vroeg voor mij. ik zal een topicske openen voor een ardennenritje samenkomst in aarschot
              [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w Bekijk Berichten
                thinluni vertrekt nogal vroeg voor mij. ik zal een topicske openen voor een ardennenritje samenkomst in aarschot
                Is idd wa vroeg, zeker omdat ik ook nog een extra 55km moet bollen voor ik aan het vertrek punt ben maar daar tegenover staat wel dat iemand de weg kent en het ritje de moeite waard zal zijn veronderstel ik

Comment

Wil al lang een rit van Thinluni mee rijden maar doe de dag ervoor de late en dan valt da wa vroeg de dag erna.
                  Een dik uur langer slapen doet veel in mijn geval

Kans is groter dak op ons gewoon uur vertrek ( +- 10h30 ) en dan eindelijk de forum Ardennenrit is ga bollen.
                  ( heb ze wel een beetje aangepast en er een paar off-road stukken aangeplakt .............. grapjeeee )
                  Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009

Comment

We kunnen anders ook een uurtje later vertrekken.Laat me anders maar iets weten.
                    Dat is dan rond 10 uur kwart na 10
                    Last edited by Thinluni; ma. 13 aug. '12, 15:25.

Comment

@ Thin : ik wacht even af wat Frederik gaat doen omdak net voor uwe post in zijn topic gereageerd heb.
                      Maar als ge het ziet zitten om wat later te vertrekken wil ik graag mee !

Hou u op de hoogte ...

Grtz Tommy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysfunktional Bekijk Berichten
                        @ Thin : ik wacht even af wat Frederik gaat doen omdak net voor uwe post in zijn topic gereageerd heb.
                        Maar als ge het ziet zitten om wat later te vertrekken wil ik graag mee !

Hou u op de hoogte ...

Grtz Tommy
                        Ik sluit me hier volledig bij aan kom ook juist van de late en lig rond 1u in mijn bed om 10u (of 15 na) is haalbaar voor mij. Mss kan ik met Tommy afkomen want we komen van dezelfde richting
                        Moet nog enkel een kleine aanpassing aan mijn nrplaathouder doorvoeren en dit zou ik morgen voormiddag kunnen doen als alles goe ga en anders zal ik dit woensdag morgen moeten doen so i'll keep you posted

De Dysfunkional offroad route heb ik al is gezien en meegemaakt

De algemene staat van de banen zijn stukken beter in lux dan in belgique.

Zijn er geluidscontroles in lux (dacht het niet maar voor de zekerheid) ?

Comment

Ja er zijn geluidscontroles.Heb je db killers liggen zet ze er maar in.
                          Ik heb verleden en dit jaar al een controle gehad.
                          Ik ga de rit om 10 uur laten beginnen dat komt voor iedereen beter uit denk ik .
                          Jullie zien maar
                          Last edited by Thinluni; ma. 13 aug. '12, 21:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thinluni Bekijk Berichten
                            Ja er zijn geluidscontroles.Heb je db killers liggen zet ze er maar in.
                            Ik heb verleden en dit jaar al een controle gehad.
                            Ik ga de rit om 10 uur laten beginnen dat komt voor iedereen beter uit denk ik .
                            Jullie zien maar
                            Oei das minder ik rijd met een originele lijn met uitzondering van de cat die verwijderd is maar in franco ben ik er af gehaald met 105db dynamisch gemeten Dus het probleem is dat ik geen db-killers heb

Om 10u is goe voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                              Ik sluit me hier volledig bij aan kom ook juist van de late en lig rond 1u in mijn bed om 10u (of 15 na) is haalbaar voor mij. Mss kan ik met Tommy afkomen want we komen van dezelfde richting
                              Moet nog enkel een kleine aanpassing aan mijn nrplaathouder doorvoeren en dit zou ik morgen voormiddag kunnen doen als alles goe ga en anders zal ik dit woensdag morgen moeten doen so i'll keep you posted

De Dysfunkional offroad route heb ik al is gezien en meegemaakt

De algemene staat van de banen zijn stukken beter in lux dan in belgique.

Zijn er geluidscontroles in lux (dacht het niet maar voor de zekerheid) ?
                              ik ga ook de rit van thinluni meerijden. en ga mijn topic afsluiten.
                              Last edited by frederik_w; di. 14 aug. '12, 13:26.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎