Mededeling

Collapse
No announcement yet.

30 september 2012 een ritje in limburg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 30 september 2012 een ritje in limburg

hoihoi,

zondag de 30 sep vertrekt er een ritje door limburg wie zin heeft mag altijd mee ;-)
    details van hoelaat,waar vertrekken,hoelang het ritje gaat duren,waar we gaan rijden enz volgen ng... was maar om al te laten weten da er een ritje aankomt wat nie door het forum op stand word gebracht.De rit word nu eerst ng eens na gekeken of er geen werken zijn enz.
    grtjs x

Laat maar weten waar dat er gereden wordt en aan welk tempo. Ik heb misschien wel interesse
    Don't get mad, get even!

Comment

het word een dagrit da kan ik wel al vertellen en gaat aan een tempo zijn da iedereen wa kan volgen... dus nie de ganse tijd aan een laagvliegers tempo maar toch vlot genoeg ;-) de rest volgt ng

Comment

deze gaat nie door,is verzet naar 7oktober...

Comment

ik ga in elk geval rijden normaal
          Don't get mad, get even!

Comment

Wij gaan normaal gezien met e paar man naar GSM in beringen die hebben opendeur en BBQ
            Never forget who helped you!
            Never forgive who fu*ked you.
            Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

ik moet dus werken zondag... dik van mijn kl*te
              Don't get mad, get even!

Comment

Working...
              X