Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toerke maken op zaterdag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• toerke maken op zaterdag

iemand goesting om op zaterdag namiddag een toerke te gaan maken??
    (2-3 uur) rond tongeren-hasselt?
    I'm not speeding, I'm qualifying!!!
    - When we ride on our enemies -

Oorspronkelijk geplaatst door CriZ
    iemand goesting om op zaterdag namiddag een toerke te gaan maken??
    (2-3 uur) rond tongeren-hasselt?
    Ben ik altijd voor te vinden.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Sorry Criz, toen zat ik aan de zee met vrouwtje en kindje...
      http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

I know :biggrin: ik bedoel volgende zaterdag... kan trouwens elke zaterdag
        btw nie gaan vliegen aan zee?

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
        Sorry Criz, toen zat ik aan de zee met vrouwtje en kindje...

Comment

Paco, om hoelaat vertrekken?? en waar?
          btw: gaat er nog iemand mee?

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
          Ben ik altijd voor te vinden.

Comment

I know :biggrin: ik bedoel volgende zaterdag... kan trouwens elke zaterdag
            btw nie gaan vliegen aan zee?
            Bijna gaan vliegen ja, we waren net op tijd binnen, gelukkig maar. Zaterdagnamiddag heeft het daar gestormd, nie normaal gewoon, het was eerst nog heel heet en er was een massa volk. Plots werd het ineens heel donker en op zee verschenen er twee windhozen, knap om te zien maar niet fijn om in terecht te komen denk ik, ineens begon het enorm hard te waaien en te regenen, parasols gingen vliegen, tafels vlogen om, strandzetels vlogen weg... er waren zeilbootjes die gewoon van de schrik naar het strand vaarden en daar vast liepen... er is ook een zeilboot gezonken maar we hebben de bemanning naar het strand zien zwemmen, er was dus gelukkig niemand verdronken...

Heb met een visser gepraat die er al 25 jaar vist en die had zo'n storm nog nooit gezien... heb er een groot stuk van gefilmd vanop het appartement op de dijk, had dus een heel goed zicht op de storm, heb helaas niet alles kunnen filmen door de regen en het zand dat op het terras waaide. Vanavond eens zien hoe de beelden zijn, als je nog eens thuiskomt zal ik de beelden eens laten zien...

Comment

cool

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
              Bijna gaan vliegen ja, we waren net op tijd binnen, gelukkig maar. Zaterdagnamiddag heeft het daar gestormd, nie normaal gewoon, het was eerst nog heel heet en er was een massa volk. Plots werd het ineens heel donker en op zee verschenen er twee windhozen, knap om te zien maar niet fijn om in terecht te komen denk ik, ineens begon het enorm hard te waaien en te regenen, parasols gingen vliegen, tafels vlogen om, strandzetels vlogen weg... er waren zeilbootjes die gewoon van de schrik naar het strand vaarden en daar vast liepen... er is ook een zeilboot gezonken maar we hebben de bemanning naar het strand zien zwemmen, er was dus gelukkig niemand verdronken...

Heb met een visser gepraat die er al 25 jaar vist en die had zo'n storm nog nooit gezien... heb er een groot stuk van gefilmd vanop het appartement op de dijk, had dus een heel goed zicht op de storm, heb helaas niet alles kunnen filmen door de regen en het zand dat op het terras waaide. Vanavond eens zien hoe de beelden zijn, als je nog eens thuiskomt zal ik de beelden eens laten zien...

Comment

lijkt me geschikt om zaterdag bij droog weder me aan te sluiten,nu nog een beetje info:vertrekplaats,juiste uur,waarnaartoe,aantal km,wanneer terug,enne vooral:welke stijl van rijden.

Comment

Als ik tijd heb en het hier eens droog blijft kom ik ook met veel plezier mee maar dat weet ik op voorhand allemaal nog niet te zeggen...

Comment

Paco, om hoelaat vertrekken?? en waar?
                    btw: gaat er nog iemand mee?
                    Maakt mij niet uit, pas mij aan alles aan.
                    Suzuki rules
                    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                      Maakt mij niet uit, pas mij aan alles aan.
                      Zou ook wel in alle omstandigheden willen meegaan maar ik heb daar helaas nog veel te weinig rij-ervaring voor.

Comment

Is dat daar niet waar die gratis flitspalen staan ?
                        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

yep het staat hier vol flitspalen!! -> dankzij stevaert die waarschijnlijk dik in zijn zakken heeft gestoken bij de aankoop er van...

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
                          Is dat daar niet waar die gratis flitspalen staan ?

Comment

vertrekplaats: hasselt -> parking kinepolis, rond 14:00u, waar naar toe??? goei vraag lol, welke stijl van rijden: ... gewoon

Oorspronkelijk geplaatst door fasthighsider
                            lijkt me geschikt om zaterdag bij droog weder me aan te sluiten,nu nog een beetje info:vertrekplaats,juiste uur,waarnaartoe,aantal km,wanneer terug,enne vooral:welke stijl van rijden.

Comment

zaterdag rond 14 uur aan de kinepolis? oke count me in

heb wel zin in een toerke
                              http://groups.msn.com/multistradafriends

Comment

Working...
                              X