Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat er mee rondrijden vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie gaat er mee rondrijden vandaag?

Op verzoek van Atmozphere:

We vertrekken om 16u aan de parking van Circuit Zolder. Waarnaartoe kunde hier uitvechten. Bespreek ook ff het rijtempo zodat iedereen meekan eenmaal we vertrokken zijn

da rijtempo zal niet te hoog zen,menne achterband is vierkant van dieje vorige eigenaar
    seffes es goed oppompen miss da'm dan wa beter gaat staan
    een route da moet ik nog ff denken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
      da rijtempo zal niet te hoog zen,menne achterband is vierkant van dieje vorige eigenaar
      seffes es goed oppompen miss da'm dan wa beter gaat staan
      een route da moet ik nog ff denken
      Da oppompen lijkt me niet zon goed idee. Een keiharde band is niet te goed voor de wegligging.
      Ik zet zelf mijn banden wel harder (dan komen ze niet zo snel vierkant) als ik geladen ben en op de snelweg moet rijden, das meestal rechtdoor en als je zo geladen bent ga je de limieten niet verkennen he.
      Als ik binnendoor rijd dan zet ik ze op de voorgeschreven spanning (ik rij bijna altijd met mijn vrouw achterop)
      Op circuit ga ik nog iets lager.

Hou er ook rekening mee dat, als je de bandenspanning veranderd, je de veerkarakteristieken ook wijzigd!!! het zou wel eens kunnen dat je met en keiharde band rondhoppeld over de baantjes wat nog minder veilig is!!!
      Als je band een beetje vierkant is dan rij je die gewoon zo goed mogelijk terug rond (da gaat wel, mijne had een plat vlak(je), na een circuitrit was dat grotendeels weg)
      Als hij echt zo ver heen is en echt een "autobandvlak" heeft dan gooi je er hem best van en leg je direct een nieuwe op.

Eneuh, hoezo vandaag een ritje, ben i:tongue:k dan de enige die moet werken mss???:tongue:
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ale een route dan:

Om 4 uur samenkomen aan 't circuit van Zolder aan de voorkant van de paddock(die parking binnen het circuit voor ge de paddock zelf binnen rijdt)

Route zelf :

Vertrek aan zolder zo over bolderberg-kuringen ,een stukje grote ring en zo naar diepenbeek aan 't provinciehuis af richting universiteitslaan en zo op genk aan.
        rechtdoor 't kruispunt over richting fordbrug en zo op sledderlo aan.
        dan linksaf(zuiderring op) richting westerring en zo'n centrum in(aan de limburghallen dus) zo via de hoevezavellaan naar opglabbeek door meeuwen zo over peer(ellikom en zo) naar eksel(ff op de koffie bij den schluss :d) hechtel en zo de baan op leopoldsburg-heppen-beverlo-beringen en terug naar zolder.

wie meegaat zet hier maar iets onder

we komen kort aan volgende winkels tijdens de route :
        limburgse motorservice(voorheen claassen) met triumph,ducati en zo
        van horne voor de crossfans :d
        erik leen ook voor de crossfans
        gsm of hoe heeft die zaak weer in beringen(kawa en nog wa jappen en veel accesoires)
        en felix & jos moest der iemand geintreseerd zen

tot 4 uur,zie da uwe bak vol is en uw plaat geplooid is :d nene want zit met ne vierkante band,kwil wel met de hoed rondgaan dan kunne we miss een nief bandje kopen voor den rsv

Comment

count me in
          tempo
          mag wel wat vlot zijn vind ik (niet gelijk een caminoke)

Comment

ill be there

Comment

zal eens kijken of ik nog een racer kan vinden,kan ik ook nog eens meerijden

Comment

ikke vandaag niet,
                kmoet werken tot 18uur vandaag

zal voor een andere keer zijn !
                Groetjes en veel plezier !!!!

Comment

tis wel offtopic, maar is het ne custom camino?

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
                  count me in
                  tempo
                  mag wel wat vlot zijn vind ik (niet gelijk een caminoke)
                  I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                  - When we ride on our enemies -

Comment

Hallo,

ik ga ook nie mee, wegens omstandigheden is mijn reis niet doorgegaan.
                    maar ik ga binnenkort ook verhuizen en dan heb ik ook geen pc meer.
                    woon momenteel bij een vriendin

jammer, ga jullie allemaal heel fel missen...
                    maar ik zal ooit wel nog eens terugkomen en dan kunnen we eens samen gaan toeren...

vele groetjes

Comment

damn mijn naftpomp is verbrand van droog te rijden

heb het nu aangekoppeld zodat ik nog kan rijden ma dan moet ik wel alle 100km gaan tanken
                      als iemand da erg vind ga ik niet mee
                      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                        zal eens kijken of ik nog een racer kan vinden,kan ik ook nog eens meerijden
                        niet gevonden?
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                        hoe gekker hoe liever
                        -------------------------------------------

Comment

juist terug se,'t was tof volgende keer toch mr zorgen voor goei banden die nie vierkant zen en genoeg lucht erin....
                          toch heb ik mij goed geamuseerd ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                            juist terug se,'t was tof volgende keer toch mr zorgen voor goei banden die nie vierkant zen en genoeg lucht erin....
                            toch heb ik mij goed geamuseerd ze
                            Yep was tof ritje, vooral da laatste stuk. Da gaan ik vrijdag eens een paar keer op en af rijden sa

Comment

Zeker voor herhaling vatbaar
                              Suzuki rules
                              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Working...
                              X