Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vandaag lokaal ritje iemand?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag lokaal ritje iemand?

Ben van Bekkevoort, stuur maar pm
    ------------------------------------------------
    Ducati Multistrada 950S (2020)
    Kawasaki Z1000 ABS (2015) - SOLD
    Ducati Monster 796 ABS (2010) - SOLD

Ik ben op 10u30 vetrokken uit Bekkevoort, spijtig! Nu was het een eenzaam ritje voor mij[emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
    Bikehistory:
    ***Street Triple 765R ('18)*** - ***Speed Triple 1050 RS ('19)*** - ***Multistrada 1200S ('14)***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GDS Bekijk Berichten
      Ik ben op 10u30 vetrokken uit Bekkevoort, spijtig! Nu was het een eenzaam ritje voor mij[emoji16]

Denk dat iedereen met dit mooie weekendweer al wel vooraf plannen had gemaakt,
      Die 1e echte zonnige zondag van dit jaar met een vleugje lente, we konden nog eens buiten hè
      Current: 2004 Fireblade (model 2003)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @Bart Bekijk Berichten
        Denk dat iedereen met dit mooie weekendweer al wel vooraf plannen had gemaakt,
        Die 1e echte zonnige zondag van dit jaar met een vleugje lente, we konden nog eens buiten hè
        't heeft deugd gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GDS Bekijk Berichten

waar zijde geweest? Ik naar kiewit met bochtige wegen op de tomtom, deed idd deugd.
          Ducati Multistrada 950S (2020)
          Kawasaki Z1000 ABS (2015) - SOLD
          Ducati Monster 796 ABS (2010) - SOLD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gokke Bekijk Berichten
            waar zijde geweest? Ik naar kiewit met bochtige wegen op de tomtom, deed idd deugd.
            Ik ben vertrokken autostrade tot bilzen, riemst en eigenlijk de landsgrenzen blijven volgen land van hervé, hoge venen en dan richting Luxemburg. Daarna richting vielsalm en de gekende wegen terug naar Flemalle... 420km. Moet zeggen dat die Oostkantons mij echt kunnen bekoren. Super goede wegen, geen verkeer. Het was naar mijn gevoel een limburgrit gecombineerd met stukjes Eifel en Luxemburg. [emoji16]

Bikehistory:
            ***Street Triple 765R ('18)*** - ***Speed Triple 1050 RS ('19)*** - ***Multistrada 1200S ('14)***

Comment

Working...
            X