Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maandag 18 augustus, leuven - la roche

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Maandag 18 augustus, leuven - la roche

Even een oproep aan iedereen die in verlof is of verlof kan nemen op maandag 18/8

Op deze betreffende woensdag worden er nl nog motorrijders gezocht die een duo wil meenemen van het jongerencentrum "ter wende" uit Leuven naar hun kampplaats ergens in de ardennen (bij Tenneville en la roche)
    Vertrek is 's morgens om 9 Hr aan het centrum.
    het adres:
    Mechelse vest 30
    Leuven

Aankomstuur is uiteraard niet bekend (er zijn wel een aantal stops voorzien om de beentjes te strekken) en er zou tevens een BBQ voorzien zijn voor de motorrijders s'avonds.

Voor meer info mail dan maar naar Bruno Loockx : [email protected]

Groeten
    Beulke
    tis altijd ombouwtijd ....

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
    Even een oproep aan iedereen die in verlof is of verlof kan nemen op woensdag 11 augustus 2004.

Op deze betreffende woensdag worden er nl nog motorrijders gezocht die een duo wil meenemen van het jongerencentrum "ter wende" uit Leuven naar hun kampplaats ergens in de ardennen (bij Tenneville en la roche)
    het adres:
    Mechelse vest 30
    Leuven

Aankomstuur is uiteraard niet bekend (er zijn wel een aantal stops voorzien om de beentjes te strekken) en er zou tevens een BBQ voorzien zijn voor de motorrijders s'avonds.

Groeten
    Beulke
    Zou eventueel wel kunnen, woon toch kort bij het vertrekpunt.
    Hebben die manne een motorpak en een helm?
    Ga jij ook mee?
    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Verjaardag vriend, moet die dag helaas figureren als kokkin :-(

[font=Arial]Genieten is de kunst ![/font]

Comment

Even een oproep aan iedereen die in verlof is of verlof kan nemen op woensdag 11 augustus 2004.

het adres:
        Mechelse vest 30
        Leuven

Groeten
        Beulke
        We hebben er nog een te kort, wie gaat er nog mee?????
        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDM
          We hebben er nog een te kort, wie gaat er nog mee?????
          Ga je dan mee??
          Ik neem een extra helm mee, je wet nooi
          Ik zal wel redelijk herkenbaar zijn en ik zal uitkijken naar een TDM

komaan jongens, nog eentje, dan kunne we lekker veel reclame maken voor het forum

Comment

Ga je dan mee??
            Ik neem een extra helm mee, je wet nooi
            Ik zal wel redelijk herkenbaar zijn en ik zal uitkijken naar een TDM

komaan jongens, nog eentje, dan kunne we lekker veel reclame maken voor het forum
            Ha.....ga jij ook mee...da wist ik ni. Was nog op zoek naar een helm, maar kan denk ik een hebben.
            Tot zondag? of woensdag
            En Guido, de streek die je zeker kent?
            Och ja, reclame.......moe nog ne stikker hebbe???Zijn die zondag te verkrijgen? of moet ik es bij Hanzie langs.

Comment

yup ikke ga mee (als ik vanavond mijn machine terug rijdend krijg, ben gisteren beginnen sleutelen en kwam halverwege tot de conclusie dat mijn revettank bij mijn buur ligt (hij is op verlof)

Comment

yup ikke ga mee (als ik vanavond mijn machine terug rijdend krijg, ben gisteren beginnen sleutelen en kwam halverwege tot de conclusie dat mijn revettank bij mijn buur ligt (hij is op verlof)
                Ge ga mij toch ni zegge dat ge uw machineke mee revetten aan mekaar ga zette?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDM
                  Ge ga mij toch ni zegge dat ge uw machineke mee revetten aan mekaar ga zette?
                  nope, maar de timingcover (ik heb iets met timing) wel.
                  Ik heb er net een pegasus timingcover opgezet ipv het standaard ding. zonder die cover wil ik niet rijden omdat er dan mss wel water of vuil op de electronica komt.
                  Hopelijk brengt mijn buur mijn tang vandaag terug (hij beloofde het me gisteren al, maar hij is nog niet thuis

Comment

rit 11 Augustus

Beulke t'zal in orde geweest zijn de rit van 11 Augustus heb de foto's gezien, dit jaar kon ik er jammer genoeg niet bij zijn (werkongeval) maar volgend jaar hoop ik er terug bij te zijn.groeten jempi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jempi
                      Beulke t'zal in orde geweest zijn de rit van 11 Augustus heb de foto's gezien, dit jaar kon ik er jammer genoeg niet bij zijn (werkongeval) maar volgend jaar hoop ik er terug bij te zijn.groeten jempi
                      hallo Jempi,
                      rit was idd in orde, meer dan in orde zelfs!
                      wordt snel beter en tot ergens op de baan.

btw: WELKOM

Comment

enkele picies van tdm

Langs deze weg nog een bedankt aan de mensen en jongeren van ter wende voor de leuke dag en voor spijs en drank.
                        bedankt johan voor de foto's, ik heb ze ook doorgestuurd naar de leefgroep zodat ze er nog lang van zullen kunnen genieten.
                        volgend jaar zijn we weer van de partij.

De datum van volgend jaar: woensdag 10 augustus. meer info volgt dan later wel.

edit: foto's waren intussen dode linken ... heb ze dan maar herplaatst hieronder:

pick-niccen onderweg

terrasje pikken

het kamp

enkele gummi's

mijn S3 in betere (en langere) tijden

een bekende ...

Comment

Zeker weten!!!

Comment

efkes een oud topic oprakelen (beter dat dan een nieuw ..alleen jammer dat de fotookes weg zijn ...)

anyway: dit jaar gaat dezelfde rit door op maandag 18 augustus 2008.
                            uiteraard terug vertrek uit leuven, aankomst deze keer in vresse-sur-semois.

We zijn nog op zoek naar :
                            - motorrijders
                            - een schoon route van leuven naar vresse

let wel: ondanks dat het een ardennenrit is, is het zeker geen race (we hebben jongeren mee achterop) maar het is ieder jaar wel een leutige bedoening (ik heb nog maar 1 keer gemist en dat was in 2005; 2006 was ik er op de trixie, 2007 op een leen K75. telkens hopen plezier beleefd, zelfs in 2006 toen we op het einde van de dag nog een stevige regendouche kregen)
                            wie meer info wil, mee wil of een route heeft kan me uiteraard mailen: beulke apestaart pandora punt belgie uiteraard ....(meerijden enkel toezeggen indien zeker aub)

aangezien het ieder jaar een BMW-Hondapan festijn is zie ik dit graag wel eens graag Harley's en buells opduiken. kwestie van ne keer iets anders he ... ikzelf uiteraard op de buell ...

(oh ja, lieve modjes, passen jullie ff topictitel aan (datum) aub?)

Comment

efkes een oud topic oprakelen (beter dat dan een nieuw ..alleen jammer dat de fotookes weg zijn ...)

anyway: dit jaar gaat dezelfde rit door op maandag 18 augustus 2008.
                              uiteraard terug vertrek uit leuven, aankomst deze keer in vresse-sur-semois.

We zijn nog op zoek naar :
                              - motorrijders
                              - een schoon route van leuven naar vresse

let wel: ondanks dat het een ardennenrit is, is het zeker geen race (we hebben jongeren mee achterop) maar het is ieder jaar wel een leutige bedoening [size=75](ik heb nog maar 1 keer gemist en dat was in 2005]
                              wie meer info wil, mee wil of een route heeft kan me uiteraard mailen: beulke apestaart pandora punt belgie uiteraard ....(meerijden enkel toezeggen indien zeker aub)

aangezien het ieder jaar een BMW-Hondapan festijn is zie ik dit graag wel eens graag Harley's en buells opduiken. kwestie van ne keer iets anders he ... ikzelf uiteraard op de buell ...

(oh ja, lieve modjes, passen jullie ff topictitel aan (datum) aub?)
                              Done

Comment

Working...
                              X