Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HEIN GERICKE TOURRIT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HEIN GERICKE TOURRIT

Zaterdag 14 augustus kan je in Hasselt vertrekken voor de tourrit van Hein Gericke. Dit evenement is in samenwerking met de MAG.
    Wie is van plan van dit te doen ?

duc4ever

ik kom af . misschien dat we allemaal een uur kunnen afspreken zodat we in groep kunnen gaan. het is toch maar een kleine trip dus in groep goed te doeN
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
      ik kom af . misschien dat we allemaal een uur kunnen afspreken zodat we in groep kunnen gaan. het is toch maar een kleine trip dus in groep goed te doeN
      voila het begin is gemaakt en ge kunt er ferm mee winnen eeeeeh

duc4ever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducatifreakske
        Zaterdag 14 augustus kan je in Hasselt vertrekken voor de tourrit van Hein Gericke. Dit evenement is in samenwerking met de MAG.
        Wie is van plan van dit te doen ?
        Ik zal ook meegaan, laat hier maar weten hoe laat vertrekken, kunnen we in groepke rijden evt

Comment

Als het weer wa wil meezitten, zie ik da ook wel zitten.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

as'k nie moet werken kom ik ook.
            en wel direct om 9 h vertrekken
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever

Comment

ik vind 9 uur wel wat vroeg liever 10 of zo. Spreken we wat af. laat iets weten.
              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

mja als'k ga (wss wel) is het om 9h, Dr. Brainiac gaat dan ook.
                want we hebben namiddag nog vanalles te doen inverband met de haarsoderit
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

als het zo blijft regenen kom ik niet.Hopen op zonneschijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                    mja als'k ga (wss wel) is het om 9h, Dr. Brainiac gaat dan ook.
                    want we hebben namiddag nog vanalles te doen inverband met de haarsoderit
                    I'll be there, regen of geen regen

Comment

ik ga rond 10u daar zijn
                      als het tenminste nie te hard regent :tongue:
                      sigpic

Comment

dan waart ge te vroeg
                        ge komt in HG hasselt aan, moet daare papierke met u gegevens invullen, en dan 6 cijferkes aanduiden naar keuze(dan zeten zei daar ne stempel op, ge krijgt een roadboek, de eerste vraag en een kaartje mee, en dan kunde vertrekken.
                        't ging heel goe, richting heusden enzo.zo verder tot eindhoven.
                        enkele foutjes op de heen weg:
                        -er was ineens een opgebroken weg waar we doormoesten en da stond vol grote plassen(nie da da ons tegenhield maja), en effe verder was de baan afgezet omdat het markt was, ma me ne moto kunde overal door duss...

aangekomen in hein gericke eindhoven, ff 'n koekske geëten en iets gedronken(merci trouwens), en toen kregen we een 2de vraag voor de terugweg, en het roadboek voor de terug weg.

en op't moment da wij gingen vertrekken was die juist met HG hasselt aan't bellen voor de juiste cijfers, had er jammer genoeg maar 1 juist, en 't minste was 4 juiste cijfers.

terugweg hebben we soms wel 'n beetje moeten zoeken dat we dachten dat we fout waren.

en toen kwam ik dus als eerste terug aan in HG Hasselt.

'k had eleen meer deelnemers verwacht, toch zeker omdat er zo ne prijs op staat
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

twas zeker een tof ritje
                          hopelijk volgend jaar opnieuw
                          sigpic

Comment

Working...
                          X