Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paintball

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• paintball

binnekort gaan we met z'n allen eens paintballen.
    morgen gaan we bespreken waar we dit gaan doen, en wanneer...

--------------------------- Paintball 24/10/2004 ---------------------------

Op zondag 24 oktober gaat 2fast4u.be paintballen, we hopen natuurlijk op een massale komst zodat we ons eens goe kunnen amuseren

Algemene info:

Er is een groot terrein voorzien voor de leden van 2fast4u.be, waar we 4 uur lang ons kunnen amuseren met elkanders vol verf te schieten .
    Inschrijven en betalen op voorhand is belangrijk! We moeten met minimum 16 deelnemers zijn, maar hoe meer hoe plezanter
    Indien we met minder dan 16 zijn gaan we waarschijnlijk indoor nemen.

In Averbode, Abdijstraat (Scherpenheuvel-Zichem)

Prijs:

35 € (1.411,9 Bef) per persoon. In deze prijs zijn inbegrepen:
    - de huur van het terrein
    - de huur van een paintballwapen
    - de huur van een veiligheidsmasker
    - de huur van de kledij (uitgezonderd schoenen)
    - luchtvullingen en 50 verfballetjes
    - begeleiding en een B.A. verzekering

Extra verfballetjes: 0,08 € ](3,23 Bef) per verfballetje.

Inschrijven:
    voor je in te schrijven, is het verplicht een voorschot van 15€/man te betalen(rulez ), en natuurlijk ff posten dat je komt
    Inschrijven kan tot zondag 17 oktober. Inschrijving is pas in orde vanaf het moment de betaling(15€ voorschot) in orde is,je mag voor de zekerheid ook je gegevens mailen.
    Dit kan via overschijving op de rekening van:

2fast4u.be VZW
    335-0570127-07

met mededeling: "paintball " gevolg door uw nickname.

Wat indien slecht weer?

Jaja, gijlie moogt doen wat ge wilt, ma ik en RunnerX gaan zeker en vast in de gietende regen schieten op mekaar
    Trouwens iemand die nie vuil wil worden kan beter nie meegaan denk ik

Website: http://www.npg.be

Ingeschreven (2):
    (voorschot betaald = *$*)
    1- Dr.Brainiac *$*
    2- RunnerX *$*
    [email protected]
    4-Jantje
    5-loudy condor
    6-Wrakke
    7-Sigma
    -.....................
    graag nog inschrijvingen...
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Count me in !
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

ik zal ook proberen te komen
      sigpic

Comment

mogen we ons eigen wapen meebrengen ?
        Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
          mogen we ons eigen wapen meebrengen ?
          Zo'n P-balleke komt hard genoeg aan ... ... alleen voor sterke vente :biggrin:

Pijn is fijn!
          Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]
            Zo'n P-balleke komt hard genoeg aan ... ... alleen voor sterke vente :biggrin:

Pijn is fijn!
            en waarom alleen voor vente??????,

Comment

Ik doe ook mee en breng mss nog wel iemand mee (beste kamaraad speelt compititie dus mss kan die wel iets regelen voor goedkoope verf of zo laat maar iets weten als je iets nodig hebt)
              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                en waarom alleen voor vente??????,
                was ni zo bedoeld.
                Voor sterke vente en oek voor stoere vrouwe ... beter ? :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
                  Ik doe ook mee en breng mss nog wel iemand mee (beste kamaraad speelt compititie dus mss kan die wel iets regelen voor goedkoope verf of zo laat maar iets weten als je iets nodig hebt)
                  aangezien we nog een beetje aan't discuteren zijn over de plaats, hebt gij mischien een goedkope oplossing?
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Wt ik gehoord zijn er niet veel plaatsen om dit te doen omdat je er vergunningen voor nodig hebt. Maar vergunning kosten geld dus daarom zijn die plaatsen duur om te huren mss kunnen we op een klubterrein spelen maar dat moet ik navragen. Als je met een organisatie meegaat betaal je veel geld voor je verf, en dan is het vrij kostelijk. het beste is om een terrein te lennen zonder vergunning en goedkoope verf te gebruiken maar ja das illegaal hé probleem is dat je het gerief(geweren,maskers,luchtflessen)moet vastkrijgen en dat er geen veilige zonnes zijn dus nie zo veilig)
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Wt ik gehoord zijn er niet veel plaatsen om dit te doen omdat je er vergunningen voor nodig hebt. Maar vergunning kosten geld dus daarom zijn die plaatsen duur om te huren mss kunnen we op een klubterrein spelen maar dat moet ik navragen. Als je met een organisatie meegaat betaal je veel geld voor je verf, en dan is het vrij kostelijk. het beste is om een terrein te lennen zonder vergunning en goedkoope verf te gebruiken maar ja das illegaal hé probleem is dat je het gerief(geweren,maskers,luchtflessen)moet vastkrijgen en dat er geen veilige zonnes zijn dus nie zo veilig)
                      kost een 30-40euri
                      Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Persoonlijk vind ik het veiliger om bij een offi te gaan. Want dan zijde oek verzekerd. Mocht er nu iet gebeuren ofzo he ...
                        En er is altij nen begeleider bij die de regels int oog houdt (plezanter voor alleman). Pakt da ge +-30€ inkom betaald en dan nog es 7-8€ voor te herladen ... dan zijde snel nog is 30€ kwijt. Het hangt er oek vanaf of je nu zuinig schiet of niet ...

Ma om het goedkoper te houden, kunnen we ergens afspreken. Iedereen pakt nen emmer verf mee ofzo en gooien maar. Dan heeft iedereen verf gezien ... (dom)

Comment

Ma om het goedkoper te houden, kunnen we ergens afspreken. Iedereen pakt nen emmer verf mee ofzo en gooien maar. Dan heeft iedereen verf gezien ... (dom)[/QUOTE]

Misschien goed idee, allemaal naar hier komen, is mijn living ook geverfd .
                          Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Dit is ook heel plezant,tis binnen en da doe gene pijn

http://www.thezone.be/zone.php?music=0

Comment

je kunt altijd hier eens vragen wat de prijzen zijn voor een grote groep
                              www.npg.be dit is in merchtem niet al te ver van brussel
                              rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Working...
                              X