Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft zin in klein ritje zo 24/10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft zin in klein ritje zo 24/10

Hey, ik rijd nog maar 1 dag rond. En zou de wegen wat willen verkennen.
    Kzou da ni alleen wille doen. Zijn er nog mensen (uit antwerpen?) die zin hebben in eel ontspannend ritje. Zelf ken ik ni veel plaatse. Maar ik volg graag !

Het gaat naar het schijnt 20° worden ...

Wie o wie ... ?
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Oorspronkelijk geplaatst door Sw@tLorD
    Hey, ik rijd nog maar 1 dag rond. En zou de wegen wat willen verkennen.
    Kzou da ni alleen wille doen. Zijn er nog mensen (uit antwerpen?) die zin hebben in eel ontspannend ritje. Zelf ken ik ni veel plaatse. Maar ik volg graag !

Het gaat naar het schijnt 20° worden ...

Wie o wie ... ?
    Kom anders mee naar de MotoRai in Amsterdam morgen. We vertrekken om 8u in zolder op de parking. Zo te horen moet het daar wel een spectakel zijn

Comment

[quote="Dr.Brainiac"]Kom anders mee naar de MotoRai in Amsterdam morgen. We vertrekken om 8u in zolder op de parking. Zo te horen moet het daar wel een spectakel zijn ]
      Tis schitterend weer, kweet et. Maar kem nog ni genoeg ervaring vind ik om zo even 200 km te gaan rijden. En nog een probleem. Vandemorgent mijn linkerspiegel afgebrokn (MILJAAR ) Ik was em aant vast draaien en ineens breekt dat bevistiginkje tussen het stuur en de spiegel af ... Pfff

Maar wss hou ik het bij een klein ritje via de ring ofzo ...
      Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sw@tLorD
        Tis schitterend weer, kweet et. Maar kem nog ni genoeg ervaring vind ik om zo even 200 km te gaan rijden. En nog een probleem. Vandemorgent mijn linkerspiegel afgebrokn (MILJAAR ) Ik was em aant vast draaien en ineens breekt dat bevistiginkje tussen het stuur en de spiegel af ... Pfff

Maar wss hou ik het bij een klein ritje via de ring ofzo ...
        Keep it safe zou ik zeggen en veel plezier hé

Comment

ik wil best wel meerijden maar ik moet morgen een nieuw nummerplaat gaan halen want ze hebben mijne max 024 gestolen

dus ik zal vandaag nog niet mee kunnen gaan touren
          rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rs 250 driver
            ik wil best wel meerijden maar ik moet morgen een nieuw nummerplaat gaan halen want ze hebben mijne max 024 gestolen

dus ik zal vandaag nog niet mee kunnen gaan touren
            Ma da's klote
            Al goe dat alleen uwe nrplaat en niet de moto zelf ...

Comment

k zen just terug van 2 daagskes duitsland, zalig weerke, misschien het laatste goe

Comment

Gisteren eens naar de ardennen (Chimay) geweest, waren wel heel vettige wegskes, de boeren hadden hun mais afgedaan
                Comming soon, new trips
                De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                ------>>> DOMINO <<<------

Comment

En de fazanten vlogen rond uw oren.
                  Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                  Gisteren eens naar de ardennen (Chimay) geweest, waren wel heel vettige wegskes, de boeren hadden hun mais afgedaan
                  Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Dat waren uitgezette en geen wilde. :biggrin:

Oorspronkelijk geplaatst door TDM
                    En de fazanten vlogen rond uw oren.
                    Comming soon, new trips
                    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎