Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor de late beslissers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voor de late beslissers

Jaja, ik weet het wel 't is ta laat op het forum geplaatst. Maar toch voor de late beslissers, ik doen nog een ritje, ben just wakker en de zon schijnt hier geweldig.

Ritje verloopt als volgt:
    Leuven - kessel-lo - meensel - attenrode wever - tienen - oplinter - wommersom - orsmaal - wange - neerhespen - neerwinden - landen - neil - montenaken - kortijs - vorsen - rosoux jeuk - boekhout - bovelingen - heks - vechmaal - lauw - widooie - guigoven - kerniel - kuttekoven enz (teveel om op te noemen)

De rit eindigt terug in Leuven.

Vertrek: VANDAAG 07/11/04 omstreeks 13u00 carpool parking te BERTEM

Afstand ± 250 km
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Dan zijn we straks weg.

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
    Jaja, ik weet het wel 't is ta laat op het forum geplaatst. Maar toch voor de late beslissers, ik doen nog een ritje, ben just wakker en de zon schijnt hier geweldig.

Ritje verloopt als volgt:
    Leuven - kessel-lo - meensel - attenrode wever - tienen - oplinter - wommersom - orsmaal - wange - neerhespen - neerwinden - landen - neil - montenaken - kortijs - vorsen - rosoux jeuk - boekhout - bovelingen - heks - vechmaal - lauw - widooie - guigoven - kerniel - kuttekoven enz (teveel om op te noemen)

De rit eindigt terug in Leuven.

Vertrek: VANDAAG 07/11/04 omstreeks 13u00 carpool parking te BERTEM

Afstand ± 250 km
    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Het was wel een ietsje frisser dan de vorige weken maar het was nog te doen. Leuk ritje, mooie baantjes. Ge ziet wel, het moet niet altijd richting ardennen he.
      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Working...
      X