Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meet & Greet Kalender

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Meet & Greet Kalender

Hieronder zal ik voortaan een lijstje bij houden met de linkjes van geplande meetings en motorritjes hier op 2fast4u!

Misschien handig voor sommige motorrijders en het is natuurlijk ook overzichtelijk.

Mocht er een nieuwe meeting/ritje gepland worden, laat het me dan aub hier ook ff melden zodat de lijst goed up-to-date kan blijven

Jan.

Feb.

Mrt.

20. Warmechoco tour Nederland

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

gul,

we hebben hier al een kalender, ksnap niet waarom je er nog een e moet bijlappen??? komt het overzicht niet ten goed denk ik.

eneuh, als je ritjes wil organiseren: graag hoor maar let dan wel even op de data van onze kalender, je chocotoer is zelfde dag als onze paastoer
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

mja, inderdaad gulmaster.
      sorry, je bedoeling was goed, maar onze activiteiten zijn al voor het hele jaar gepland met datums...
      deze staan moest je ze neit gezien hebben, op de homepage.
      meer info over deze ritten komen altijd ongeveer een maand op voorhand bij events in een nieuw topic.(behalve bij het treffen, daar komt in januari al een topic over met alle info)
      zoals beulke al zei, proberen om als je ectiviteiten wil organiseren, rekening te houden met de datums op de homepage(de kalender dus), uiteraard als er andere activiteiten van andere forums, clubs,... te doen zijn op dezelfde datum, mag dar uiteraard wel eens gepost worden
      als je nog vragen hebt, je hebt m'n msn en mail
      toch bedankt
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Ja gulmaster snapte pas gister hoe het allemaal in elkaar zat bij de kalender, maar toen had ik dit al geopend

Sorry guys... mag gerust op slot...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gulmaster.
          Ja gulmaster snapte pas gister hoe het allemaal in elkaar zat bij de kalender, maar toen had ik dit al geopend

Sorry guys... mag gerust op slot...
          we zijn hier niet zo gul met slotjes zoals onze MF vrienden, je zal er (denk ik) geen vinden hier. We rekenen beetje op gezond verstand van de leden

enuh, geeft niet, iedereen moet leren he.

Comment

[quote="beulke"]we zijn hier niet zo gul met slotjes zoals onze MF vrienden, je zal er (denk ik) geen vinden hier. We rekenen beetje op gezond verstand van de leden]
            een gezond verstand

Volgens mij mis ik die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gulmaster.
              een gezond verstand

Volgens mij mis ik die
              tja, zo zijn er hier wel meer (mezelf incluis bij momenten)

Comment

Working...
              X