Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weekend 20/05 Eybis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• weekend 20/05 Eybis

Hi

Ik had een vraagje, misschien dat er hier wel mensen zullen zitten van Eybis.
    Ik wou me inschrijven voor 20 mei op Mettet, maar ik had graag geweten of er met een open uitlaat mag worden gereden.
    Want ik heb niet veel zin om van het cricuit te worden gehaald omdat ik over een bepaald aantal DB zit.

normaal zou ik het hier niet vragen, maar er staat nergens Contact op hun site, en hun forum wordt blijkbaar ook niet meer gebruikt. En ik kan ook frank niet contacteren via facebook, want dat heb ik niet meer.
    Dus sorry moest dit hier niet mogen.

En moesten er nog mensen gaan ...

Alvast bedankt.

mvg
    Jurgen

Re: weekend 20/05 Eybis

Als dit kan helpen over mettet punt 1.6 geluid

http://www.circuit-mettet.be/files/Alge ... e_2012.pdf

Comment

Hey Xender,
      Het aantal db is gelimiteerd tot 95 !! staat in de praktische richtlijnen als je je ingeschreven hebt
      Met andere woorden wil dit zeggen dat ik men orginele uitlaten moet steken

see you on track , ben er ook 2 dagen aanwezig en dinsdag op bezoek bij Britje ;-)
      account niet meer in gebruik -girlracer

Comment

ik zal nog zien of ik mij zal inschrijven, als ik vervoer kan regelen.
        Op de baan kan je voluit met een open uitlaat rijden en als je dan op circuit wilt dan zou je een originele pot moeten monteren ...
        Misschien dat ik mijn DB killer wel nog ergens vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xender
          Op de baan kan je voluit met een open uitlaat rijden en als je dan op circuit wilt dan zou je een originele pot moeten monteren ...

Xender er is nog plaats heb ik net gezien op de site en het weer zou beter zijn dan vandaag
          ...vervoer mss als er hier nog iemand gaat ??en zo vriendelijk wil zijn
          account niet meer in gebruik -girlracer

Comment

Ik weet niet of er hier veel west vlamingen zitten.
            Maar ik moet in principe gewoon ergens een moto remorque vinden, waarschijnlijk niet echt een probleem

Zal morgen eens mijn PC aansteken en mij inschrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xender
              tot ge eene tegenkomt die u wel controleerd en ge daar een boete voor krijgt

mettet is heel simpel; geen orginele uitlaat = db killer verplicht
              en doe dan ni zo onozel als eene vandaag en wanneer der weinig volk opga door het slecht weer hem der maar rap uithalen voor da 1 pk'ke meer en als ge der dan afgehaald word omdat ge 109 db maakt van zen klote beginen make

zo gaan ze alleen maar strenger en strenger der op worden

Comment

Working...
              X