Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie is er ook op 28/06 in Franco ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie is er ook op 28/06 in Franco ?

Ik ben al ginder op woensdag avond wie komt er nog????.

Yep, aanwezig, ik kom ook woensdag avond !

Comment

Ik kom ook samen met ne kameraad..

Nog een vraagje voor een andere kameraad: Heeft er iemand van jullie nog een plekje voor 1 moto? Kameraad zoekt nog iemand die zijn moto kan meepakken (enkel de motor) Hij wil gerust delen in de kosten en de moto wordt bij jou thuis afgezet en opgehaald, dus geen extra last....

Iemand?
      Red Zone Racing Belgium: Premium Suisse Quality Trackdays.
      Contact me for more info!

Comment

Ik kan gene extra moto meepakken ... Remorque is er ni op voorzien

Precies ook buiten de paddock kamperen op parking 14 :-( daar betaalde dan zoveel geld voor pfff

Comment

Ja precies wel eh...
          Er zijn ook geen boxen beschikbaar, dus is het wel wat miserie...maar ej...ze voorspellen mooi weer, dus gaan we zeker niet klagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRken Bekijk Berichten
            Ja precies wel eh...
            Er zijn ook geen boxen beschikbaar, dus is het wel wat miserie...maar ej...ze voorspellen mooi weer, dus gaan we zeker niet klagen
            garantie op mooi weer in franco, dan wil ik zelfs in't centrum van francorchamps mijn tentje opstellen :-)

maar ge hebt gelijk, knallen in den droge met liefst nog wa zon is al wat we nodig hebben

In welke groep rijdt ge? kwestie da'k eens kan zien of mijn opgevezen honda'ke uwe beemer in't zicht kan houden richting les combes

Comment

Op mijn remorque kan ook maar 1 moto op.
              Ik rijdt in groep snel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]@rt3n Bekijk Berichten
                garantie op mooi weer in franco, dan wil ik zelfs in't centrum van francorchamps mijn tentje opstellen :-)

maar ge hebt gelijk, knallen in den droge met liefst nog wa zon is al wat we nodig hebben

In welke groep rijdt ge? kwestie da'k eens kan zien of mijn opgevezen honda'ke uwe beemer in't zicht kan houden richting les combes
                Ik zit in de groep "Zeer Snel", als je wil kunnen we is samen het circuit opgaan en is kijken wat het geeft...
                Ge moet mij trouwens uw gsm nr nog is pm'en dan kan ik u ginder contacteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRken Bekijk Berichten
                  Ik zit in de groep "Zeer Snel", als je wil kunnen we is samen het circuit opgaan en is kijken wat het geeft...
                  Ge moet mij trouwens uw gsm nr nog is pm'en dan kan ik u ginder contacteren
                  Ah, ik zit ook in die groep :-) pm sent

Comment

Ik ben er ook donderdag. Samen met 2 vrienden in groep Snel.
                    Croix : 1.01.67 | Mettet : 1.14.743 | Nürburgring GP : 2.21.588
                    Folembray : 59.60 | Zolder : 1.47.082
                    Francorchamps : 2.45.879 | Ecuyers : 2.05.xx
                    Assen : 2.03.02 | Hockenheim : 1.58.51 | Trackbike : Dholda CBR1000RR SC59

Comment

Iemand plaats om een moto mee te nemen? Weliswaar tegen vergoeding ed!

Comment

Er zijn ook nog 4 vrienden + ik in groep snel

Comment

Ook aanwezig. Vandaag pas geboekt, en groep 'snel' was al volzet, dus maar beginners genomen We zien wel wat het geeft. Misschien nie slechter : Franco nog nooit opgeweest...
                          When in doubt, gas it ! sigpic

Comment

Aanwezig! Ik dacht ook groep snel.

Comment

Kan er iemand het tijdschema van de dag even delen? Vooral breefing + eerste en laatste sessie beginners. Tja, da komt er van als ge last minute inschrijft...
                              When in doubt, gas it ! sigpic

Comment

Working...
                              X