Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie is er vrijdag 13/7 in Mettet aanwezig?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wie is er vrijdag 13/7 in Mettet aanwezig?

Ik ben van plan om deze week nog in te schrijven voor deze dag, maar ben benieuwd welke 2fasters ik daar nog mag begroeten...
    circuitdag is via www.Circuitdagen.be te boeken
    DUCATI MONSTER 696 '14 & CBR 600RR '08
    [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Ik ben aanwezig
    Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
    Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schnitzer Bekijk Berichten
      Ik ben aanwezig
      en in welke groep rij je? Ik schommel tussen beginners en rookies ;-)
      + hoe ga je naar daar? want ik heb enkel mijn moto als vervoermiddel...
      [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Comment

Ik rij bij Weinig circuit ervaring,ik ga naar ginder met mijn Camionette.
        Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
        Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Net ingeschreven in dezelfde groep (2de X dat ik op Mettet ga rijden).
          Is er mogelijkheid om samen naar daar te rijden? of bvb al mijn rugzak bij jou te laten in de camionette?
          mvg Jurgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TiponiDP Bekijk Berichten
            Net ingeschreven in dezelfde groep (2de X dat ik op Mettet ga rijden).
            Is er mogelijkheid om samen naar daar te rijden? of bvb al mijn rugzak bij jou te laten in de camionette?
            mvg Jurgen
            Samen rijden zal niet lukken,er kan maar net 1 moto in mijn camionette.
            Maar ik kan wel jou gerief meenemen als je dat wil,of als je ginder bent kom je het maar brengen.

Comment

Ondanks de goesting da ik heb om te gaan rijden, is er maar 1 minpunt.....Ze geven weeral rotweer...
              Waarom eens geen droog weer ipv steeds nat
              Normaal seffes mijn remmen nakijken se en dan ben ik klaar voor vrijdag

Comment

Niet aanwezig.

Comment

Mijn stormtent staat al klaar hopelijk zijn ze er dik naast met het weer.

Comment

Mijn stormtent staat al klaar hopelijk zijn ze er dik naast met het weer.
                    hoop het ook, want zou graag meer dan 3 sessies willen rijden zoals de laatste keer ;-)

Comment

Ik zal er ook zijn met een paar collega's, de meeste bij de groep met weinig ervaring. Ik hoop echt dat er weinig regen valt want anders zal de RC8 enkele sessies overslaan... in de namiddag geven ze beter weer.

Comment

Mensen,
                        eerst en vooral mijn excuses, maar door onverwachte problemen thuis(lees VRIJDAG de 13de ), heb ik deze morgen niet kunnen vertrekken...
                        Stond nochtans klaar en de zin was er, maar sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker en gaan voor op fun e...
                        'k zal moeten wachten tot de volgende circuitdag in September met Inter-Track op de laatste 2fast dag.

'K hoop voor de aanwezigen dat het tof was, en niet al te slecht weer.

Comment

Het was er nat en droog,de 1ste en 2de sessie was het aan het snot regenen met natte baan.
                          De 3de sessie was de baan zogoed als droog,na de pauze was het terug aan het regenen en de 4de sessie klets nat.
                          Sessie 5 en 6 was de baan droog
                          Er was ook niet veel volk komen opdagen,denk dat 50% thuis gebleven is.
                          Ook een dikke merci aan den Dave(daro motorshop) voor de gratis racelucht

Comment

Het was er nat en droog,de 1ste en 2de sessie was het aan het snot regenen met natte baan.
                            De 3de sessie was de baan zogoed als droog,na de pauze was het terug aan het regenen en de 4de sessie klets nat.
                            Sessie 5 en 6 was de baan droog
                            Er was ook niet veel volk komen opdagen,denk dat 50% thuis gebleven is.
                            Ook een dikke merci aan den Dave(daro motorshop) voor de gratis racelucht
                            Ik was er ook klets nat was het mijn r1 schoof van hier naar daar bij op het gas gaan zelf in regenmodus.Klote dag gehad met veel schuivers zelfs in de voormiddag al en dan uiteindelijk middagpauze en dan begint dat nog erger tegieten ben dan maar naar huis gereden ,rondjes rijden kan ik thuis ook doen. Verder spontale mensen van de organisatie voor herhaling vatbaar met goed weer dan.

Comment

Working...
                            X