Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

22 juli met MOTORFUN te Folembray.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 22 juli met MOTORFUN te Folembray.

22juli te Folembray met Motorfun goed voor 8 sessies van 20min

Tot dan,
    www.just4funracing.be

i'll be there..

wss rij ik wel de avond ervoor op, en blijf ik slapen in 't F1 hotel van Soisson.
    Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Ik ben er ook samen met Motofodel
      if you don't succeed at first, skydiving ain't for you!

Comment

gaan jullie ook de dag eroor naar toe? of de dag zelf pas?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Bekijk Berichten
          Ik ben er ook samen met Motofodel
          Aaaah let's meet in the middle Zondagmorgen ontbijt in Soissons? ;-)

Comment

Als er nu eens elektriciteit zou zijn en mogelijkheid om te overnachten.

Zou er direct wat dagen boeken.

Comment

om die redenen zou ik folembray nie laten links liggen hoor!
              Voor mij persoonlijk het knapste circuit van de kleinere.

Electr: indien echt nodig zelf groepje meenemen
              camping: kan wel op de weide voor het circuit (rechterkant)
              zijn ook b&b's in de streek.

Maar ik rij gewoon de ochtend op...
              3uurtjes rijden is goed te doen

Aaaah let's meet in the middle Zondagmorgen ontbijt in Soissons? ;-)
              hahahaha komt maar gewoon naar Folembray, uiteindelijk hebde zat al ecuyers gedaan

Comment

Ik rijd er ook graag in Folembray maar dit jaar is het er nog niet van gekomen
                te weinig tijdt .
                En ook de datum kwamen niet meteen goed met andere circuit dagen .

Comment

Fa Kin Su Pa

Comment

Maar ik rij gewoon de ochtend op...
                    3uurtjes rijden is goed te doen

hahahaha komt maar gewoon naar Folembray, uiteindelijk hebde zat al ecuyers gedaan
                    Groepje heb ik niet en heb al genoeg bij om mee te sleuren.
                    Heb "race" caravan ( moto gaat in caravan om te vervoeren ) om kost van b&b of camping uit te sparen.
                    Voor alles van caravan heb ik elentric nodig natuurlijk, niets werkt er anders.
                    Het is voor mij 3,5 uur rijden en ga zowizo dag ervoor altijd naar circuit.
                    Wil echt nooit meer de stress meemaken of ik wel op tijd ga zijn door files of pech enz..
                    Als ik smorgens nog moet vertrekken heb ik stress om me te overslapen, het gevolg : slaap niet.

enz enz enz..

Voor mij dus 101 redenen. Boek dus gewoon : croix, mettet, ecuyers, magny cours, val de vienne, franco enz enz..

Comment

Wil echt nooit meer de stress meemaken of ik wel op tijd ga zijn door files of pech enz..
                      Als ik smorgens nog moet vertrekken heb ik stress om me te overslapen, het gevolg : slaap niet.
                      stresskieken

'k denk wel dat als je er is 1x gereden hebt je het een leuk circuit gaat vinden.
                      Maar uiteindelijk is een "goed circuit" een beetje zoals: wat is de juiste kleur voor een auto....

Ik heb tot nu toe Croix, Folembray en Mettet gedaan.
                      en ik was er op slag zot van.
                      Het is een sneller circuit dan de andere kleinere circuits (allé ook met bochten op snelheid erin)
                      en gewoon super om tussen de bossen te knallen met de moto.
                      (Chambly, Spa en zolder met de auto en Ecuyers komt eraan)

enige nadeel is't ontbreken van een betonlaagje in de paddock.
                      Maar dat geeft ook zijn charmes en neem ik er graag bij....Uiteindelijk is de tarmac van't circuit wel perfect!!

Comment

wss overnacht ik zaterdag op ecuyers, om dan zondagmorgen door (allez jah, terug ) te rijden na folembray...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Retr0 Bekijk Berichten
                          wss overnacht ik zaterdag op ecuyers, om dan zondagmorgen door (allez jah, terug ) te rijden na folembray...
                          komaan An, aanpikken

Comment

Bwoah, als Mozes naar den berg komt heeft het niet veel zin om de berg te verplaatsen hé, ofzo.

Komt gelle maar allemaal de zaterdagavond naar Ecuyers, kan ik rustig vanuit mijn nieuwe campingstoel licht bedwelmd geraken.

Comment

stresskieken

'k denk wel dat als je er is 1x gereden hebt je het een leuk circuit gaat vinden.
                              Maar uiteindelijk is een "goed circuit" een beetje zoals: wat is de juiste kleur voor een auto....

Ik heb tot nu toe Croix, Folembray en Mettet gedaan.
                              en ik was er op slag zot van.
                              Het is een sneller circuit dan de andere kleinere circuits (allé ook met bochten op snelheid erin)
                              en gewoon super om tussen de bossen te knallen met de moto.
                              (Chambly, Spa en zolder met de auto en Ecuyers komt eraan)

enige nadeel is't ontbreken van een betonlaagje in de paddock.
                              Maar dat geeft ook zijn charmes en neem ik er graag bij....Uiteindelijk is de tarmac van't circuit wel perfect!!
                              Folembray zal wel leuk zijn maar tot hier toe nog niet de moeite voor mij.
                              Heb ondertussen : croix, mettet, zolder, ecuyers en net magny cours gedaan.
                              Dat is toch nog wat anders hoor.. En ze krijgen me echt geen 15x per jaar, jaar in jaar uit naar zolder of mettet want sorry.
                              Dat is echt geen circuit, circuit rijden zenne.

Dus afwisseling is de boodschap voor circuit rijden, mijn mening
                              En wie weet dat Folembray er ooit wel van komt. Momenteel zijn er nog genoeg circuits met douches, wc's, elentric, overnachting op paddock enz..

Comment

Working...
                              X