Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Croix 25 Juli 2012 foto's??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Croix 25 Juli 2012 foto's??

Hallookes, zijn er van hier misschien ook mensen die gisteren (25 juli 2012) ook op Croix hebben gereden ?
    Ik weet dat er 2 fotografen foto's hebben gemaakt maar weet niet wie dat waren. Dus misschien heeft iemand een link of webadres waar ik de foto's kan vinden of waar ze geplaatst gaan worden.

Greetz

Oorspronkelijk geplaatst door bazz81 Bekijk Berichten
    Hallookes, zijn er van hier misschien ook mensen die gisteren (25 juli 2012) ook op Croix hebben gereden ?
    Ik weet dat er 2 fotografen foto's hebben gemaakt maar weet niet wie dat waren. Dus misschien heeft iemand een link of webadres waar ik de foto's kan vinden of waar ze geplaatst gaan worden.

Greetz
    Ja B-Gone en ik waren er ook om de hitte te trotseren
    De foto's kon je gaan uitkiezen in de witte tent nabij de kantine als ik het goed voor heb.
    Zo was het toch vorig jaar
    I feel the need 4 the speed
    speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
    streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
    MT09 SP 2018

Comment

hmmz lekker geregeld en gecommuniceerd dan....

Wij stonden aan de andere kant, en wisten dus niet van deze tent af..
      Niemand een naam van de fotograaf, kan dan toch proberen eens een mail te sturen.

Comment

De foto's zullen spoedig in de handen zijn van Koen, organisator.
        Hij gaat iedereen via mail contacteren als hij ze heeft.
        Dan zul je ze waarschijnlijk op de site van pk-racing vinden.
        Had hem die vraag ook gesteld en waarop hij me dat antwoord gaf.

Was ind mooi dagje volgend jaar terug en dank aan de mensen die vroeg stopten was leuk op het laatste met zo weinig

groeten Kenneth De Decker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kennethR6 Bekijk Berichten
          De foto's zullen spoedig in de handen zijn van Koen, organisator.
          Hij gaat iedereen via mail contacteren als hij ze heeft.
          Dan zul je ze waarschijnlijk op de site van pk-racing vinden.
          Had hem die vraag ook gesteld en waarop hij me dat antwoord gaf.

Was ind mooi dagje volgend jaar terug en dank aan de mensen die vroeg stopten was leuk op het laatste met zo weinig

groeten Kenneth De Decker
          Heb hier vandaag ook het antwoord gekregen op mijn mail die ik gisteren gestuurd had naar koen
          betreffende de foto's. Hij had nog niks ontvangen van de fotograaf maar van zodra hij meer wist ging hij iedereen
          op de hoogte ervan brengen. Idd terug een leuke maar wel warme dag .
          MT09 SP 2018

Comment

ja heel leukvooral sessie4 met een lowsiderkemaar toch goe geamuseerd
            if you obey all the rules
            you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
            yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
            suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Hello,

Vorig jaar bijna al mijn circuitdagen in de regen gereden. Dit jaar - ondanks het slechte weer - al 4 keer in een stralend zonnetje, maar nu vond ik het toch wel een beetje te veel van het goede. Mijn bandjes (MPP 2CT) hadden er precies ook moeite mee. Ik heb nog nooit zoveel stapkes opzij gezet bij het uitkomen van de bocht, voornamelijk rechtse voor recht stuk.
              Iemand met een t-shirt aan van 2fast4u was foto's aan het nemen in de paddock, en wij staan er ook op (mijne geel-blauwe CBR 954 en een ge-airbrushte 929 van mijn maat). Ik wou je even aanspreken, maar we hadden net bezoek van iemand anders, en het is er dan niet meer van gekomen. Je mag mij altijd die foto's doormailen

Greetz,

David

Comment

Vond het weer nog goed te doen, ja tuurlijk als je gereden hebt rap afstappen en veel water drinken en heel de dag onder ons paddocktenten zitten wantja in de zon lopen moet je dan niet doen he.
                We stonden met 4 paddockstenten tegen elkaar op de tweede parking.

Comment

haja heb die tenten zien staan ,stonden ook op parking2 helemaal vooraan met blauwe r6 en grijs-oranje r6
                  you miss all the fun

kawasaki z1000 '07
                  suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Kan het me niet echt voorstellen, hehe kijk wereld is klein en ik zie dat je van maldegem bent.
                    Ikzelf ben van ertvelde, er was nen gast van lochristi en de andere rijders ronse-oudenaarde.
                    groeten

Comment

Weet iemand misschien al wat meer over de foto's?? Mijn mail aan koen is nog steeds onbeantwoord (26/7 gemaild)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bazz81 Bekijk Berichten
                        Weet iemand misschien al wat meer over de foto's?? Mijn mail aan koen is nog steeds onbeantwoord (26/7 gemaild)
                        Ik heb hem ook een mail gestuurd rond die datum en antwoord gekregen dat hij nog niets van de fotograaf had ontvangen maar iedereen persoonlijk zou mailen vanaf de foto's te bekijken waren op het net.
                        Tot nu toe nog niks van gehoord , zal hem straks of morgen nog eens mailen.
                        MT09 SP 2018

Comment

ik heb gisteren mailke ontvangen dat ze online te zien zijn via facebook van koen de wever maar vind ze zelf niet terug
                          you miss all the fun

kawasaki z1000 '07

Comment

Heb het mailtje ook ontvangen maar kan de foto's ook niet vinden...

Comment

Here the same , niks te vinden op facebook , heb een bericht nagelaten waar ik ze kon vinden maar nog geen antwoord gekregen.
                              MT09 SP 2018

Comment

Working...
                              X