Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met circuitrijden engeland?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met circuitrijden engeland?

beste,

volgend jaar zou ik graag paar dagen naar Engeland gaan voor wat circuits af te rijden.
    Weet dat je er veel verschillende circuits hebt op verschillend niveau.
    Dus nu de vraag.
    Hoe geraak ik het goedkoopst naar daar met boot, moet ik dat tijdig op voorhand vastleggen?
    eenmaal in Engeland welke circuits liggen het dichstbij? kan je daar zomaar op moet je op voorhand wat vastleggen?
    Welke prijs ongeveer?
    Ik zou denk ik voor 3a4 dagen ofzo gaan.
    Iemand die uitleg kan geven, alles is nuttig.
    Wie weet kunnen we zo met verschillende mensen gaan.
    We zijn zekers al met 2.

Kweet het is vroeg voor volgend jaar maarja tijdig alles bekijken dat we zekers kunnen aanzetten van de jaar zit al goed vol dus groeten Kenneth De Decker

Nog steeds niemand die kan helpen????

Comment

mss dat Skippy je wel kan helpen
      Pink is not just a color.... it's a lifestyle
      A racer NEVER looks back...
      R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kennethR6 Bekijk Berichten
        beste,

volgend jaar zou ik graag paar dagen naar Engeland gaan voor wat circuits af te rijden.
        Weet dat je er veel verschillende circuits hebt op verschillend niveau.
        Dus nu de vraag.
        Hoe geraak ik het goedkoopst naar daar met boot, moet ik dat tijdig op voorhand vastleggen?
        eenmaal in Engeland welke circuits liggen het dichstbij? kan je daar zomaar op moet je op voorhand wat vastleggen?
        Welke prijs ongeveer?
        Ik zou denk ik voor 3a4 dagen ofzo gaan.
        Iemand die uitleg kan geven, alles is nuttig.
        Wie weet kunnen we zo met verschillende mensen gaan.
        We zijn zekers al met 2.

Kweet het is vroeg voor volgend jaar maarja tijdig alles bekijken dat we zekers kunnen aanzetten van de jaar zit al goed vol dus groeten Kenneth De Decker
        Als het in mijn planning valt wil ik zeker meegaan.
        Ik had het plan zelf ook al voor dit seizoen, maar het is er niet van gekomen.

Persoonlijk denk ik dat je voor Engeland de kat best wat uit de boom kijkt wegens het weer.

De boot/trein moet je niet reserveren, maar het is wel aan te raden. Zo betaal je minder.

Het dichtsbijzijnde circuit voor ons is trouwens Brands Hatch. Dat ligt net onder Londen.
        De trackdays daar zijn net hetzelfde qua organisatie als hier bij ons.
        Je moet je dus op voorhand inschrijven. Of gokken en hopen dat er nog plaatsjes vrij zijn de dag zelf.

De grote kost is sws de boot of trein heen en terug nemen. Daar geef je al snel met een aanhangwagen of camkonette de prijs uit die je hier aan benzine zou geven om naar Magny-Cours ofzo te rijden en terug. En nog zelfs veel verder.
        The Thoroughbred Thrasher.

Comment

Ik ben dit jaar 2 dagen naar cadwell park gegaan.. 1ste dag was sessies en de 2de was open pitlane, en die viel letterlijk in het water , maar de eerste dag was het schitterend weer. Wij hadden op voorhand geboekt want cadwell park is altijd redelijk snel volgeboekt, vooral met de open pitlane dagen.

het beste is om met de trein te gaan, ook het goedkoopste denk ik. Je kan het beste met 2 man gaan, en de kosten delen, wij hebben toen 130€ iedere betaald voor de vervoerskosten.
          Brands Hatch ligt idd het dichtste bij, maar er zijn zoveel circuits in de UK dat je keuze zat hebt.
          Cadwell Park wouden wij doen, en was maar 209€ voor de 2 dagen.

kijk eens op hier op http://www.trackdays.co.uk/calendar/bikes/

hier heb je een lijst waar je kan zien waar alle circuits liggen http://www.trackdays.co.uk/driving_experience_map/

succes... volgende jaar doen wij cadwell terug... prachtig circuit, mooiste die ik al gereden hebt
          R.I.P Marco #58
          http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Ah bedankt voor de reaties.
            Inderdaad op de site van trackdays.co.uk had ik ook al keer rondgekeken zie.

Had eens gekeken vanaf overzet duinkerke wat er zoal in de buurt lag.
            Stel dat alles perfect zou gaan. Dus dat het mogelijk zou zijn elke dag ander circuit en zo aan elkaar te sluiten zou je er al 5 kunnen doen en dan heb je maar 7h moeten rijden en sta je terug in duinkerke.

1. vertrek overzet -> lydden hill race circuit, kleine omloop ma niet duur en schijnt toch mee te vallen staat in motorwereld deze maand.
            2. lydden hill -> brand hatch, mja 1 van de liefstgekozen circuits in engeland.
            3. brand hatch -> chobham lane
            4. chobham lane -> thruxton circuit
            5. thruxton -> goodwood circuit
            6. goodwood -> overzet

Dus het zou zekers moeten lukken om er 3 aan elkaar te sluiten van deze en denk dat dat meer dan voldoende zal zijn om dit te realiseren.

Weet het is vroeg dat ik ermee keer al rondluister maarja beter tijdig dan dat het helemaal geen kans heeft.

Wat ik ook gehoord heb dat de prijs van overzet veel scheelt, ik bedoel met camionette is het veel goedkoper ipv auto en aanhangwagen, klopt dit?

Maar kijk zie skippy ofzo was het zekers he, kga nog contact met je opnemen als je dat niet erg vindt, want het is "makkelijker" iemand te hebben die het al gedaan heeft.

groeten Kenneth

Comment

http://www.racing4fun.de/termine.html

misschien dat je daar iets mee bent.

je kijkt bij strecke op welk circuit je wil rijden, je tikt bij monat de maand in wanneer je wil rijden, je tikt op termine eingrenzen en elke bij organisatie waar zij de gegevens van hebben kan je zien wanneer precies ze daar rijden.

veel plezier.

grtz
              Chris
              Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

stond een atrikel over buitenlandse circuits met afstand vanuit Belgiƫ (allen <1000kms), incl bij wie je dagen kon boeken in de laatste motorwereld.
                R.I.P. Benny aka Hellraiser666
                Motorloos

Comment

Weet het maar daar staat niks van in naar mijn zin he, enkel de circuits en korte uitleg.
                  Het is het aan elkaar koppelen, er geraken en er overnachten enz he...

Comment

Working...
                  X