Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat er iemand vrijdag de 31ste naar zolder?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gaat er iemand vrijdag de 31ste naar zolder?

Nog iemand aanwezig vrijdag de 31ste?? Er zullen er waarschijnlijk veel de op de 1ste gaan met die prijsdaling .
    Elke andere moto start je gewoon, een ducati breng je tot leven.

Ik zal beide dagen aanwezig zijn.
    Had voor vrijdag geboekt en heb dan de zaterdag erbij geboekt voor €60. Kheb wel nog geen bevestiging gehad voor de zaterdag? Anderen wel al? Ge moest gewoon €60 bijstorten stond er op de site dus heb ik da gedaan met dezelfde mededeling. Maar nog geen bevestigingsdocumenten gehad voor zaterdag??
    Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting

Comment

ben er ook allebei de dagen, maar heb pas donderdag avond betaald, voorlopig nog geen bevestiging van zowel vrijdag als zaterdag..... C-U there
      R.I.P Marco #58
      http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Vermits ik verlof heb, kom ik een pint drinken ... Of 2, ....
        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

ook aanwezig enkel vrijdag had ook graag twee dagen gedaan maar ja alleen is maar alleen
          gelukkig gaat vrijdag vrouwke mee

zie moto als ge mij ziet roep maar
          Bijgevoegde bestanden

Comment

ga ook zaterdag,minder snel.

Comment

't ziet er niet zo goed uit momenteel.. Hopelijk is de namiddag droog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KawaNinja46 Bekijk Berichten
                't ziet er niet zo goed uit momenteel.. Hopelijk is de namiddag droog
                Ben gewoon uitgeregend na vandaag was een echte K*T dag géén enkele km gereden niemand gezien vant forum ???
                ben pist of op da weer hier !!!!!!!!!

Comment

Voormiddag was idd mottig!
                  Namiddag viel toch nog mee? Nog paar sessies kunnen rijden dan..

Gisteren was het perfect weer, niet normaal! Mij goed geamuseerd!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniak Bekijk Berichten
                    Ben gewoon uitgeregend na vandaag was een echte K*T dag géén enkele km gereden niemand gezien vant forum ???
                    ben pist of op da weer hier !!!!!!!!!

Ik vond het eigenlijk een plezante dag. 4 sessies in de regen gereden met de regenbanden, wat ook wel eens plezant is. In de namiddag 3 droge sessies gehad. Al bij al een fijne dag gehad. Waarom heb je geen enkele km gereden, namiddag was het toch droog.

Ik denk dat ik u heb zien staan. Heb je een rode honda civic? Ik reed met een ducati 999, rood met witte lijnen in.
                    Elke andere moto start je gewoon, een ducati breng je tot leven.

Comment

Ben gewoon puur uit frustratie vertrokken zag er géén goed oog meer in rij dan ook met slicks en ja ik weet het moe regenbanden mee hebben
                      maar dat wordt een investering voor volgend seizoen

Inderdaad rij met die civic ge moest ne keer langs geweest zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniak Bekijk Berichten
                        Ben gewoon puur uit frustratie vertrokken zag er géén goed oog meer in rij dan ook met slicks en ja ik weet het moe regenbanden mee hebben
                        maar dat wordt een investering voor volgend seizoen

Inderdaad rij met die civic ge moest ne keer langs geweest zijn.
                        Ik heb da ook eens ene keer gedaan en nooit nimmeer.. ik wacht nu altijd totdat mijn laatste sessie voorbij is. Het is idd zwaar klote da ge daar moet zitten wachten maar ik moet den dag nog zien dat ik echt geen een sessie kan rijden.

Comment

van mij mag iedereen iedere keer als het regent terug naar huis rijden , eerste sessie snel, 10 man op de baan... meer van dat AUB
                          R.I.P Marco #58
                          http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skippy79 Bekijk Berichten
                            van mij mag iedereen iedere keer als het regent terug naar huis rijden , eerste sessie snel, 10 man op de baan... meer van dat AUB
                            En achter 8min lag er al twee man op den asfalt

Comment

Vrijdag eens gaan zien samen met mijn zoontje. Nu kom ik dit topic tegen :-)

Was leuk om eens van dichtbij allemaal te zien. Maar ik word niet direct getriggerd om zo'n dag te boeken. Zal wel af en toe eens komen piepen om wat sfeer op te snuiven :-)
                              Bijgevoegde bestanden

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎