Ik zal beide dagen aanwezig zijn.
Had voor vrijdag geboekt en heb dan de zaterdag erbij geboekt voor €60. Kheb wel nog geen bevestiging gehad voor de zaterdag? Anderen wel al? Ge moest gewoon €60 bijstorten stond er op de site dus heb ik da gedaan met dezelfde mededeling. Maar nog geen bevestigingsdocumenten gehad voor zaterdag??
Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting
Ben gewoon uitgeregend na vandaag was een echte K*T dag géén enkele km gereden niemand gezien vant forum ???
ben pist of op da weer hier !!!!!!!!!
Ik vond het eigenlijk een plezante dag. 4 sessies in de regen gereden met de regenbanden, wat ook wel eens plezant is. In de namiddag 3 droge sessies gehad. Al bij al een fijne dag gehad. Waarom heb je geen enkele km gereden, namiddag was het toch droog.
Ik denk dat ik u heb zien staan. Heb je een rode honda civic? Ik reed met een ducati 999, rood met witte lijnen in.
Elke andere moto start je gewoon, een ducati breng je tot leven.
Ben gewoon puur uit frustratie vertrokken zag er géén goed oog meer in rij dan ook met slicks en ja ik weet het moe regenbanden mee hebben
maar dat wordt een investering voor volgend seizoen
Inderdaad rij met die civic ge moest ne keer langs geweest zijn.
Ben gewoon puur uit frustratie vertrokken zag er géén goed oog meer in rij dan ook met slicks en ja ik weet het moe regenbanden mee hebben
maar dat wordt een investering voor volgend seizoen
Inderdaad rij met die civic ge moest ne keer langs geweest zijn.
Ik heb da ook eens ene keer gedaan en nooit nimmeer.. ik wacht nu altijd totdat mijn laatste sessie voorbij is. Het is idd zwaar klote da ge daar moet zitten wachten maar ik moet den dag nog zien dat ik echt geen een sessie kan rijden.
Vrijdag eens gaan zien samen met mijn zoontje. Nu kom ik dit topic tegen :-)
Was leuk om eens van dichtbij allemaal te zien. Maar ik word niet direct getriggerd om zo'n dag te boeken. Zal wel af en toe eens komen piepen om wat sfeer op te snuiven :-)
Comment