Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mettet - 1 oktober - Trackdays.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mettet - 1 oktober - Trackdays.be

Da's werkelijk de laatste van het seizoen voor ons.
    Als het gelijk de voorbije jaren terug een goeie nazomer is gaan we nog serieus zweten peis ik.

Nog volk van hier die we daar gaan tegenkomen?

Cu,
    Wouter
    Check out : www.trackdays.be

Zit er dik in dat ik aanwezig zak zijn
    2013 : ......VOLLENBAK GAAAZZZZZZZZZZ!!!
    http://s16.postimage.org/lbn0ccui9/minisica.jpghttp://s15.postimage.org/5lh1mgx47/rossi_simo.jpg

Comment

Dacht dat ik hier al geantwoord had, maar zie het er niet tussen staan.
      Ik ben dus present, ingeschreven en betaald al. Zal mijn enige circuitdagje in 2012 worden. Ik kijk er al bangelijk naar uit. Zal ook eerste keer zijn dat ik met de moto op een remork zal komen. Vorige keren altijd met de moto uit en met de moto thuis. Maar deze keer dus iets meer comfort
      Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"

Comment

kan niet

NBC
        http://www.bikeshop-online.be/
        www.trackdays.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vieux_bleu Bekijk Berichten
          Dacht dat ik hier al geantwoord had, maar zie het er niet tussen staan.
          Ik ben dus present, ingeschreven en betaald al. Zal mijn enige circuitdagje in 2012 worden. Ik kijk er al bangelijk naar uit. Zal ook eerste keer zijn dat ik met de moto op een remork zal komen. Vorige keren altijd met de moto uit en met de moto thuis. Maar deze keer dus iets meer comfort
          dat gaat ge rap gewoon worden om niet meer naar huis te moeten bollen met de moto
          http://i48.tinypic.com/jffe9u.gif

Comment

Kan goe zijn dat ik me ook nog inschrijf.. nog efkes afwachten wat het weer gaat doen..
            Racing is life. Anything before or after.. .. is just waiting

Comment

maybe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KawaNinja46 Bekijk Berichten
                Kan goe zijn dat ik me ook nog inschrijf.. nog efkes afwachten wat het weer gaat doen..
                Volgens buienradar de beste dag van de week en DROOG

Comment

Daarjuist nog in het weerbericht ... maandag terug een zomerdagske
                  Komt dik in orde

Comment

Heb het ook gehoord zonet.
                    Ik kan geen vervoer regelen naar daar.. WoKe, gij zijt ook van Gent, kunnen mijnen moto en ik niet mee met u? Dan schrijf ik mij in!
                    Of iemand anders, omgeving Gent, die bereid is mij en mijn moto mee te nemen?
                    Last edited by KawaNinja46; do. 27 sep. '12, 12:22.

Comment

Mijn dag verlof is zojuist goedgekeurd.
                      Dus onmiddelijk ingeschreven en betaald.
                      BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KawaNinja46 Bekijk Berichten
                        Heb het ook gehoord zonet.
                        Ik kan geen vervoer regelen naar daar.. WoKe, gij zijt ook van Gent, kunnen mijnen moto en ik niet mee met u? Dan schrijf ik mij in!
                        Of iemand anders, omgeving Gent, die bereid is mij en mijn moto mee te nemen?
                        Helaas, mijn camionette zit al vol, anders was het geen probleem geweest

Comment

@WoKe:
                          Tot hoe laat blijft de pitlane open? Ik zou zondag avond al willen vertrekken, maar het kan zijn dat ik pas na 23.30u zal kunnen vertrekken. Dan zou ik pas rond 2u ginder zijn. Gaat dat? Ik zal proberen vroeger te komen hoor, maar kan het niet met zekerheid zeggen.

@KawaNinja46:
                          Er is maar plaats voor 1 moto op mijn geleende remork. Anders had ik je wel mee genomen.

Er komt precies weinig volk van op het forum. Gaan we veel plaats hebben op circuit?
                          Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!"

Comment

Heb ondertussen een alternatief gevonden voor vervoer moto!
                            Mijn verlofaanvraag is ingediend.. nu gewoon hopen dat em wordt goedgekeurd en dan kan ik me ook inschrijven!

Wij (ik ook hopelijk) komen toch al.. Das toch het belangrijkst?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vieux_bleu Bekijk Berichten
                              @WoKe:
                              Tot hoe laat blijft de pitlane open? Ik zou zondag avond al willen vertrekken, maar het kan zijn dat ik pas na 23.30u zal kunnen vertrekken. Dan zou ik pas rond 2u ginder zijn. Gaat dat? Ik zal proberen vroeger te komen hoor, maar kan het niet met zekerheid zeggen.

@KawaNinja46:
                              Er is maar plaats voor 1 moto op mijn geleende remork. Anders had ik je wel mee genomen.

Er komt precies weinig volk van op het forum. Gaan we veel plaats hebben op circuit?
                              Normaal ga je nog binnengeraken hoor, we zitten dan nog aan de pinten
                              Anders ff op de GSM bellen -> staat op onze website onder 'contact'

Qua plek ... beginners is al volzet, bij gevorderden nog 7 plaatsen vrij en bij experts nog 10 plaatsen vrij
                              Dus als er zijn die nog twijfelen niet meer wachten want als het vol is kan ik geen plaatsen bijtoveren hoe lief ge het mij ook vraagt

Comment

Working...
                              X