Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ardennenrit 05/05/05 naar Bouillon / semois streek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ardennenrit 05/05/05 naar Bouillon / semois streek

[font=Verdana]Daar ik even de weersvoorspellingen heb doorgenomen, lijkt het erop dat het morgen de droogste dag (jaja) van het lang weekend gaat worden, daarom doe ik naar alle waarschijnlijkheid morgen een ardennen rit.[/font]
    [font=Verdana]Het wordt een zeer prachtige rit via de bekende kleine dorpkes, Rochefort, Han-Sur-Lesse, Bouillon, Poupehan, Rochehaut, Schaltin enz, kortom teveel om op te noemen.[/font]
    [font=Verdana]Voor diegene onder ons die hier minder bekend zijn, het betreft de Semois (prachtig rivierke) streek deze is zeer gekend en geliefd bij de motars. Ook nemen we de Samson vallei mee, dit is eveneens zeer gekend door zijn zeer leuke bochten.[/font]

[font=Verdana]We stoppen eveneens aan de gekende ‘points de vue’ die in Bouillon aanwezig zijn om de nodige foto’s te maken.[/font]
    [font=Verdana]Het traject verloopt door grotendeels over asfalt baantjes met prachtige verzichten en heel veel sight-seeing . Daar ik deze rit nog niet geheel vanbuiten (ooit slechts éénmaal gedaan) zal ik af en toe eens moeten stoppen om op mijn kaart te loeren, maar dit zal niet zoveel voorvallen.[/font]

[font=Verdana]Concreet wat je moet weten:[/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]datum van de rit:[/font][font=Verdana]donderdag 05 / 05 / 05[/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]uur van vertrek[/font][font=Verdana]: 09u00 stipt[/font]

[font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]uur van aankomst[/font][font=Verdana]: onbekend[/font]
    [font=Verdana][/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]plaats van vertrek:[/font][font=Verdana]carpool parking te BERTEM; afrit Bertem langs E40 vlakbij Leuven[/font]
    [font=Verdana][/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]afstand van de rit[/font][font=Verdana]: ± 500km[/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]snelheid[/font][font=Verdana]: er wordt aan een kalm toch vlot tempo gereden. Soms scarf ik al wel eens . Ik heb trouwens een nieuwe achterband die nog niet ingereden is, dus moet ik wa uitkijken.[/font][font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]type wegdek:[/font][font=Verdana]tot in de provincie namen beton, daarna asfalt; soms al eens enkele klein baantjes; 0 km autostrade.[/font]

[font=Wingdings]à[/font][font=Verdana]enige rijervaring is zeer zeker nodig[/font][font=Verdana]Opmerking:

- dit is een rit buiten de organisatie van 2fast4u; voor de meetings raadpleeg volgende link http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=1247

- dit is geen begeleide rit, iedereen op zijn eigen verantwoordelijkheid!!!

Gelieve vooraf te posten of je al dan niet komt want er is een limiet op de aanwezigen, dit omwille van het feit dat er geen begeleiding is, noch een roadbook.[/font]
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Rijervaring zal voor mij wel weer net niet voldoende zijn zeker? maja soite, andere keer meer sjans
    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

ik kan er ook nie bij zijn :-(

Comment

wij passen ook, mag een tijdje ni meer op de moto zitte ...
        great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

ik vertrek morgen met m'n vriendin voor een 3-daagse rit naar De Panne, ander kwam ik mee.

Ik ben 2 jaar geleden in Bohan op B&B geweest, en van daaruit de streek rond Bouillon gaan verkennen. Een grote aanrader is de weg tussen Bouillon en Bohan!!! Fijne bochten, mooie uitzichten.

Veel plezier

Greetzzz

sanka
          Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

ik moet ook passen scarver werken gaan
            I never drive fasther then my guardian angel can fly

stevek4 -->the ghost

Comment

Scarf als ze vrijdag zou door gaan kunt ge op mij en mijn nieuwe bandjes rekennen.

Donderdag kan ik spijtig genoeg niet.

Ik kan dus enkel hopen dat het vrijdag ook goe weer is en dat er nog leden zijn die vrijdag wel kunnen of willen en donderdag nie.

Mischien word de rit dan wel herzet. :biggrin:
              The orange ones go faster!

Comment

Ik zie dat wel zitten.

ok, ik kom
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

pffff kwil ook mee maar kga ni kunne volgen met de tlr khoop voor jullie dat het goed weer word

Mr.White
                  R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                  maar hou het daar wel proper he mannen.
                  Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Ik moet passen sorry ,weer een communiekant.
                    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
                    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Ik kom morgen mee scarver

diagonally parked in a parallel universe
                      - IsaMotion-

Comment

Sorry Svenster, ze geven die dag wa minder weer, maar geen paniek mogelijk doen ik ook nog wel is een route gelijk de maandagavond. 't Is effen afwachten.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Svenster
                        Scarf als ze vrijdag zou door gaan kunt ge op mij en mijn nieuwe bandjes rekennen.

Donderdag kan ik spijtig genoeg niet.

Ik kan dus enkel hopen dat het vrijdag ook goe weer is en dat er nog leden zijn die vrijdag wel kunnen of willen en donderdag nie.

Mischien word de rit dan wel herzet. :biggrin:
                        Comming soon, new trips
                        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Ik noteer de volgende die meegaan:

1. scarver
                          2. KOLDARK
                          3. Isabella
                          Comming soon, new trips

Comment

Ja daar komen we eveneens langs, het is er inderdaad heel leuk rijden.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sanka
                            ...Ik ben 2 jaar geleden in Bohan op B&B geweest, ...
                            Comming soon, new trips

Comment

zet mij er ook maar bij scarf ... al is het bangelijk vroeg
                              2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Working...
                              X