Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ardennenritje 29-04-2012 (afgelast)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ardennenritje 29-04-2012 (afgelast)

heeft er iemand goesting om zondag 29-04-'12 als het weer meezit een ritje richting ardennen te doen ?

ik lees hier op forum nogal vaak dat er mensen eens zin hebben om een motorritje met andere forumleden te doen. bij deze is dit het ideale moment

warp:

het tempo van zo'n rit is niet altijd makkelijk uit te drukken met een warp cijfer. vooral omdat we verschillende gebieden doorkruisen. wanneer de wegen het toelaten (ardennen) zal er sportief tot zeer sportief gereden worden. toch wordt er steeds op iedereen gewacht. zodat niemand verloren rijd of achter blijft. in de bebouwde kom en op de weg van en naar de ardennen zal het tempo lager liggen. daar het verkeer ook drukker zal zijn op die plaatsen en ook de camera's van onze blauwe vrienden daar talrijker zullen zijn met andere woorden ginder doet ieder zijn ding maar heb respect voor u medemens

route:

door mijn beperkte kennis van het ardense wegennet zou ik graag beroep doen op iemand die meer kennis heeft van de mooie wegen ginder en die meer ervaring heeft om een groep voor te rijden. in het verleden heeft bv. opoe en gerry dit al heel goed gedaan

vertrekpunt en vertrektijd:

het vertrekpunt zal zijn aan opel garage wittockx in aarschot. het adres is nieuwlandlaan aarschot.
    afspreektijd 10.30h dan kan er eerst nog een babeltje gedaan worden voor we vertrekken.

tijdens de rit zal er ook gestopt worden om iets te drinken en te eten.
    hopelijk hebben er wat personen zin om mee te rijden en kent er nog iemand een leuk toerke me schoon baantjes. nu hopen dat het weer wat meezit, want bij regenweer of natte wegen ga ik een andere datum zoeken om dergelijk ritje te laten doorgaan

als u graag meerijdlaat dan maar iets weten in dit topic en dan zet ik u bij in de deelnemerslijst. dan is het voor mij overzichtelijker op wie we eventueel nog moeten wachten bij vertrek. mss is het ook handig om erbij te zetten met welke motor u zal rijden. dan is het makkelijker om te weten wie dat wie is. want het gebeurt toch vaak dat met na zulke ritjes geen gezicht meer kan plakken op forumnamen

deelnemers:

*frederik_w suzuki gsxr 600
    *OPOE ducati 749
    *DC2 suzuki gsxr 750
    *
    *
    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Re: ardennenritje 29-04-2012

Op 7 dagen kan het weerbericht nog al eens verranderen.
    Bij droge banen bol ik mee .

Comment

Als je zin hebt kan je de primavera rit meerijden (koningrit ardennen)
      http://www.2fast4u.be/forum/primaver...12-t43647.html
      da oggi la strada è senza limiti
      http://tazme.pinkbike.com/album/MTS-1200-S/

Comment

Onder voorbehoud van het weer ga ik mee .

deelnemers:

*DC2 Suzuki GSXR750
        *
        *
        *

Comment

ja het weer kan idd nog veel veranderen op een weekske tijd. we zijn nog altijd in belgie he
          een dag op voorhand is het weerbericht mss betrouwbaar dus we zullen een dag op voorhand wel zien. ik maak nu een voorlopige lijst op in de openingspost en als het zover is dan kan je hier de dag voor de rit ofzo nog posten dat je gaat passen. indien het weer niet meevalt ga ik zelf trouwens ook niet rijden. want als het nat ligt is voor mij de fun eraf.

ben trouwens heel blij te lezen dat er al geintreserden zijn om mee te rijden. en als den opoe erbij is hebben we ook een voorrijder gevonden denk ik, want hij rijd meestal toch het snelst
          [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door remus79
            Als je zin hebt kan je de primavera rit meerijden (koningrit ardennen)
            http://www.2fast4u.be/forum/primaver...12-t43647.html
            bedankt voor het aanbod maar kzou mij toch maar ongemakkelijk voelen mijn mijn japans ezeltje tussen die italiaanse raspaarden

Comment

fré, tis niet de moto da den ezel uithangt hé
              Je moet niet wachten tot de storm gepasseerd is,leer dansen in de regen

1290 Super Adventure S 2021

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dafke75
                fré, tis niet de moto da den ezel uithangt hé

da ding heeft volgens mij zijn eigen wil

Comment

frederick normaal rij ik ook mee hoe gaan jullie rijden via leuven en om welk uur vertrekken jullie.
                  grzt bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louisbart
                    frederick normaal rij ik ook mee hoe gaan jullie rijden via leuven en om welk uur vertrekken jullie.
                    grzt bart

we spreken af om 10.30 in aarschot. dus vertrek zal ongeveer rond 10.45 zijn.
                    wij rijden gewoon langs tielt-winge en tienen veronderstel ik.

zeker meekomen, dan kan ik die leovinci eens in actie horen met die crossplane motor van u

Comment

Voor zaterdag geven ze 20 graden en droog ! Voor zondag dan weer regen... Als het zo blijft kunnen we de rit misschien op zaterdag zetten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w
                        heeft er iemand goesting om zondag 29-04-'12 als het weer meezit een ritje richting ardennen te doen ?

ik lees hier op forum nogal vaak dat er mensen eens zin hebben om een motorritje met andere forumleden te doen. bij deze is dit het ideale moment

warp:

het tempo van zo'n rit is niet altijd makkelijk uit te drukken met een warp cijfer. vooral omdat we verschillende gebieden doorkruisen. wanneer de wegen het toelaten (ardennen) zal er sportief tot zeer sportief gereden worden. toch wordt er steeds op iedereen gewacht. zodat niemand verloren rijd of achter blijft. in de bebouwde kom en op de weg van en naar de ardennen zal het tempo lager liggen. daar het verkeer ook drukker zal zijn op die plaatsen en ook de camera's van onze blauwe vrienden daar talrijker zullen zijn met andere woorden ginder doet ieder zijn ding maar heb respect voor u medemens

route:

door mijn beperkte kennis van het ardense wegennet zou ik graag beroep doen op iemand die meer kennis heeft van de mooie wegen ginder en die meer ervaring heeft om een groep voor te rijden. in het verleden heeft bv. opoe en gerry dit al heel goed gedaan

vertrekpunt en vertrektijd:

het vertrekpunt zal zijn aan opel garage wittockx in aarschot. het adres is nieuwlandlaan aarschot.
                        afspreektijd 10.30h dan kan er eerst nog een babeltje gedaan worden voor we vertrekken.

tijdens de rit zal er ook gestopt worden om iets te drinken en te eten.
                        hopelijk hebben er wat personen zin om mee te rijden en kent er nog iemand een leuk toerke me schoon baantjes. nu hopen dat het weer wat meezit, want bij regenweer of natte wegen ga ik een andere datum zoeken om dergelijk ritje te laten doorgaan

als u graag meerijdlaat dan maar iets weten in dit topic en dan zet ik u bij in de deelnemerslijst. dan is het voor mij overzichtelijker op wie we eventueel nog moeten wachten bij vertrek. mss is het ook handig om erbij te zetten met welke motor u zal rijden. dan is het makkelijker om te weten wie dat wie is. want het gebeurt toch vaak dat met na zulke ritjes geen gezicht meer kan plakken op forumnamen

deelnemers:

*OPOE ducati 749
                        *DC2 suzuki gsxr 750
                        *
                        *
                        Als het naar zaterdag verplaatst word kan ik niet mee anders kan het zijn dat ik erbij ben en wil zelfs voorrijden
                        Een Ducati breng je tot leven,andere motoren start je gewoon.

Snel rijden heeft nog niemand het leven gekost !!!
                        Snel tot stilstand komen daarintegen !!!

Comment

op de weersite die ik gebruik ziet het er zondag beter uit dan zaterdag dus ik ga gokken om de rit toch op zondag te houden.

nieuwe deelnemerslijst:

* frederik_w suzuki gsxr 600
                          * OPOE ducati 749
                          * DC2 suzuki gsxr 750
                          * louisbart yamaha R1
                          * p-ducateer ducati ?
                          *
                          *

Comment

Als het weer wat mee zit

nieuwe deelnemerslijst:

* frederik_w suzuki gsxr 600
                            * OPOE ducati 749
                            * DC2 suzuki gsxr 750
                            * louisbart yamaha R1
                            * p-ducateer ducati ?
                            * GSXR Kempen SMR990
                            *

Comment

ja het weer ziet er niet super uit jongens, hopelijk komt er nog verandering in.

Comment

Working...
                              X