Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ardennenritje zondag 27-05-'12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ardennenritje zondag 27-05-'12

heeft er iemand goesting om zondag 27-05-'12 een ritje richting ardennen te doen ?

ik lees hier op forum nogal vaak dat er mensen eens zin hebben om een motorritje met andere forumleden te doen. bij deze is dit het ideale moment

warp:

het tempo van zo'n rit is niet altijd makkelijk uit te drukken met een warp cijfer. vooral omdat we verschillende gebieden doorkruisen. wanneer de wegen het toelaten (ardennen) zal er sportief tot zeer sportief gereden worden. toch wordt er steeds op iedereen gewacht. zodat niemand verloren rijd of achter blijft. in de bebouwde kom en op de weg van en naar de ardennen zal het tempo lager liggen. daar het verkeer ook drukker zal zijn op die plaatsen en ook de camera's van onze blauwe vrienden daar talrijker zullen zijn met andere woorden ginder doet ieder zijn ding maar heb respect voor u medemens

route:

door mijn beperkte kennis van het ardense wegennet zou ik graag beroep doen op iemand die meer kennis heeft van de mooie wegen ginder en die meer ervaring heeft om een groep voor te rijden. in het verleden heeft bv. opoe en gerry dit al heel goed gedaan

vertrekpunt en vertrektijd:

het vertrekpunt zal zijn aan opel garage wittockx in aarschot. het adres is nieuwlandlaan aarschot.
    afspreektijd 10.30h dan kan er eerst nog een babeltje gedaan worden voor we vertrekken.

tijdens de rit zal er ook gestopt worden om iets te drinken en te eten.
    hopelijk hebben er wat personen zin om mee te rijden en kent er nog iemand een leuk toerke me schoon baantjes. nu hopen dat het weer wat meezit, maar dat ziet er goed uit voor nu zondag.

als u graag meerijd laat dan maar iets weten in dit topic en dan zet ik u bij in de deelnemerslijst. dan is het voor mij overzichtelijker op wie we eventueel nog moeten wachten bij vertrek. mss is het ook handig om erbij te zetten met welke motor u zal rijden. dan is het makkelijker om te weten wie dat wie is. want het gebeurt toch vaak dat met na zulke ritjes geen gezicht meer kan plakken op forumnamen houd het topic zeker de avond voordien nog in het oog, want als het weer niet meezit dan post ik de avond voordien of de rit doorgaat of niet.

deelnemers:

*frederik_w suzuki gsxr 600
    *DC2 Suzuki GSXR750
    *Stijn89 honda Hornet 600
    *VOLDERS honda cb1000r
    *wiely honda cbr600rr
    *zepoxi yamaha r6 (onder voorbehoud)
    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Re: ardennenritje zondag 27-05-'12

ik zit zoiezo in de ardennen vant weekend. van vrijdag tot zondag. kzie jullie dan misschien ginder wel ergens. greetz
    YAMAHA FAZER 600 2002 SOLD
    YAMAHA FZ6 SA 2007 SOLD
    YAMAHA MT09 2015

Comment

Als het zondag niet regent rij ik mee!
      The Need For Speed

Comment

Voorlopig nog niets opstaan, maar wacht nog ff af.

Eerst zien wa weer het wordt en of de groep ni te snel is. Voorlopig mijne moto nog wa beter leren kennen.
        I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Wel interesse, afhankelijk van het weer en wat "zeer sportief" inhoudt.

Comment

Onder voorbehoud, R6 is binnen voor nazicht, als't niet te erg is zal hij hersteld zijn anders moet ik wel passen.
            http://www.indoorquadpark.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89
              zeer sportief houd in dat de snelle mannen hun tempo rijden, en de iets minder snelle mannen rijden daar achter en de snelle mannen wachten optijd op de rest het komt er eigelijk op neer dat het een rit is voor wie graag sportief met de moto rijd. en niet voor bompa op zijn goldwing met sidecar
              [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Ik ga mee, het weer ziet er super uit;

deelnemers:

*DC2 Suzuki GSXR750

Comment

ik heb al een andere verplichting, maar volgende keer graag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89
                    zeer sportief houd in dat de snelle mannen hun tempo rijden, en de iets minder snelle mannen rijden daar achter en de snelle mannen wachten optijd op de rest het komt er eigelijk op neer dat het een rit is voor wie graag sportief met de moto rijd. en niet voor bompa op zijn goldwing met sidecar
                    Ok, dan kom ik ook af, als het weer goed is

deelnemers:

*DC2 Suzuki GSXR750
                    *Stijn89 Hornet 600

Comment

heel goed mannen, wie gaat er nog mee ?

Comment

Ik wil ook wel mee onder voorbehoud van het weer ( Honda CBR 600 RR)
                        pk bepaalt hoe hard je de muur raakt, koppel bepaalt hoe ver je de muur meeneemt

Comment

deelnemerslijst in beginpost nogmaal aangepast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy

Eerst zien wa weer het wordt en of de groep ni te snel is. Voorlopig mijne moto nog wa beter leren kennen.
                            er wordt optijd op iedereen gewacht hoor. dus ge zijt altijd welkom moest ge mee willen rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy

Ik rijdt ook nog maar 2 maand met de mijne, wel 2k bijgezet
                              pk bepaalt hoe hard je de muur raakt, koppel bepaalt hoe ver je de muur meeneemt

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎