Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ardennen offensief 27/05 !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ardennen offensief 27/05 !

Allow,

We plannen weer een nieuw Ardennenrit !

Hoewel ik hoogst waarschijnlijk een aantal mensen hard ga teleurstellen zijn er deze keer geen off-road stukken of bospaden voorzien

Datum : Zondag 01/07
    Plaats Vertrek : Ducati Aarschot ( Nieuwlandlaan )
    Vertrek rit : 10h30
    Afstand : 350 a 400km
    Warp : Vlot , vlotter , vlotst ... maar er wordt altijd gewacht ...

Drank- en eetstops zijn ook voorzien.

Als je mee wil zie ik het hier wel en de late beslissers/twijfelaars kunnen ook gewoon naar het vertrekpunt komen.

Greetz
    Tommy
    T0mmy
    2fast4u.be Regelmatig Lid
    Last edited by T0mmy; di. 26 jun. '12, 16:27. Reden: Nieuwe Rit
    Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
    Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Re: Ardennen offensief 27/05 !

Vlot en vlotter kan ik nog wel aan count me in
    pk bepaalt hoe hard je de muur raakt, koppel bepaalt hoe ver je de muur meeneemt

Comment

Waar plan je Wallonië in te rijden? Ik woon niet zover van de grens dus naar Aarschot rijden is voor
      mij een half uur de verkeerde richting uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89
        Waar plan je Wallonië in te rijden? Ik woon niet zover van de grens dus naar Aarschot rijden is voor
        We rijden via Aarschot naar Jodoigne en als we de 2fast4u Ardennenrit rijden is Jodoigne het vertrekpunt.
        Heb ze nog niet gereden dus weet niet waar die allemaal passeert , weet alleen dat er veel bochten in zitten

Ofwel pak ik de GPS als backup en rijden we op den tast via Aarschot tot Huy , Modave ( eerste stop ) en verder waar de bochten ons brengen...

Denk da ge beter 30km bolt van Neerlinter naar Aarschot en da ge dan met de groep gelijk mee kunt vertrekken.
        Zover is da niet he met ne tuffer
        Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
        Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Ik bol mee.

Alleen weet ik de ducatiwinkel niet zijn(ben niet zo bekent in aarschot).
          Ik weet daar enkel de rijschool zijn.

Komt er iemand van jullie daar voorbij gereden???
          The Need For Speed

Comment

Ja ik zal zien dan om tot in Aarschot te komen, maar ik ken daar dus ook totaal niets. Is er soms geen carpoolparking waar je makkelijk kan geraken?

Ik ken de GPS route niet, maar als het stuk tussen La Roche en Houffalize ertussen zit (lijkt me vrij waarschijnlijk?) is het best om dit van Houffalize richting La Roche te rijden. In de andere richting heb je quasi in
            alle bochten 2-3 putdeksels liggen, net op de lijn waar je rijdt.

Volders, van waar zijt gij ?

Comment

Ja ik zal zien dan om tot in Aarschot te komen, maar ik ken daar dus ook totaal niets. Is er soms geen carpoolparking waar je makkelijk kan geraken?

Ik ken de GPS route niet, maar als het stuk tussen La Roche en Houffalize ertussen zit (lijkt me vrij waarschijnlijk?) is het best om dit van Houffalize richting La Roche te rijden. In de andere richting heb je quasi in

Dat zit er niet in,het verste punt van de rit is iets voorbij St Hubert,stops zijn in de rit voorzien.

Comment

Ik ben van scherpenheuvel. (wat quasi vlakbij aarschot ligt)

Ik heb de nieuwlandlaan gevonden via google earth.
                Alleen de winkel zelf is er nergens op te zien (mss bestond de winkel toen nogniet????)

Dus ik zal zondag de nieuwlandlaan wel een paar keer heen en weer rijden tot ik het gevonden heb.
                The Need For Speed

Comment

Ah ok, daar ken ik mijn weg ook niet, dus zal wel naar Aarschot bollen. 'T is precies niet zo moeilijk,
                  ga gewoon ff de e314 pakken tot ginder dan, gaat sneller

Comment

Is er iemand die vandaag nog een klein ritje richting ardenne ziet zitten? Ik passeer binnen een uurke Tienen?
                    Laat ma iet weten Zondag kan ik ni mee
                    Grtz Peejt
                    Ride like a devil,... Feel like a God!
                    Ride it like you stole it!
                    http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiely
                      Vlot en vlotter kan ik nog wel aan count me in
                      Is er nog plaats eventueel voor mij, dan ga ik et ies lief aan mijn vrouwke vragen of ik mee mag

Ben van Melsele ( Beveren ) dus kunnen dan mss samen naar het vertrekpunt rijden...
                      Heb ook GPS dus ik rijd wel achteraan voor as ik nie kan volgen
                      [font=Georgia]Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150[/font]

Comment

Vrouwke is al akkoord, gaat morgen met de kids naar speeltuin dus count me in as er nog plaats is
                        [font=Georgia]Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 150[/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysfunktional
                          We rijden via Aarschot naar Jodoigne en als we de 2fast4u Ardennenrit rijden is Jodoigne het vertrekpunt.
                          Heb ze nog niet gereden dus weet niet waar die allemaal passeert , weet alleen dat er veel bochten in zitten

Ofwel pak ik de GPS als backup en rijden we op den tast via Aarschot tot Huy , Modave ( eerste stop ) en verder waar de bochten ons brengen...

Denk da ge beter 30km bolt van Neerlinter naar Aarschot en da ge dan met de groep gelijk mee kunt vertrekken.
                          Zover is da niet he met ne tuffer
                          Als ik ergens op de grensovergang vlaanderen wallonie kan aansluiten wil ik ook wel mee.
                          Helemaal tot aarschot rijden zie ik niet zitten, ik woon zowat op de grensovergang van wallonie..
                          Eventueel sluit ik aan in Huy op jullie eerste stopplaats. Laat maar horen als dat ok is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke
                            Vrouwke is al akkoord, gaat morgen met de kids naar speeltuin dus count me in as er nog plaats is
                            Tuurlijk is er nog plaats.
                            Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
                            The Need For Speed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peejt
                              Is er iemand die vandaag nog een klein ritje richting ardenne ziet zitten? Ik passeer binnen een uurke Tienen?
                              Laat ma iet weten Zondag kan ik ni mee
                              Grtz Peejt

Pas getrouwd, en hij mag zondag's al nimeer mee se
                              The Need For Speed

Comment

Working...
                              X