Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ardennen-Luxemburgrit zondag 17/06

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ardennen-Luxemburgrit zondag 17/06

Ik trek morgen nog eens naar Luxemburg,ze geven tamelijk goed weer morgen.Gewoonlijk rij ik tot Esch-sur-sure,nooit over autosnelweg.
    Normaal blijf ik onder de 450km.Ik vertrek rond 9h-9h30 vanuit Hoeleden naar Orsmaal,Hélécine,Hannuit naar Hoei en zo verder.
    Ik rij een vlot,sportief tempo zonder al te veel zotte dingen,snel waar het kan,traag waar het moet.Als er iemand van de streek zin
    heeft om mee te rijden laat maar iets weten,liefst sportieve motoren.
    Geert.

Toeval ik rij morgen ook eens naar Luxemburg. Ik ga de dolle bochten opzoeken, ik zal rond 9u00 aan het kasteel (domein) van Helecine staan aan de flitspaal. Indien ik er niet ben, mag je vertrekken. Je zal me herkennen aan de daarnet geplaatste originele bazooka (50cm lang en 200mm doormeter ). Ik rij sportief toeristisch en gewoonlijk trips van 600km en geen snelweg.
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

ok, ik zal dan rond 9h ook aan dat rotding passeren.600 km is wel wat teveel voor mijn oude knoken...(hoge voetsteunen).

Comment

'k Ga me is klaarmaken, tot sebiet.
        Comming soon, new trips
        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Was een leuk tripke, een kleine 600km. Eens tot in klein Zwitserland gereden en verschillende voor mij onbekende dorpjes leren kennen. Mijn originele uitlaat is geheel uitgeblazen en klaar voor het Moezel tripke.
          Zo'n Tuono full option is begot een ferm machien maar ge moet er veel mee tanken.
          Comming soon, new trips

Comment

Het was inderdaad een leuke rit,soms ging het wat snel voor mij maar er werd steeds keurig gewacht.
            Dat verbruik valt eigenlijk nog wel mee,als ik bijna thuis was ben ik gaan tanken na 176km en er ging 13,25 liter in,dat zou een 7,5l/100km
            zijn.Het echte probleem is dat het reservelampje veel te snel aan gaat.Dat ging al op 144km aan,ik was dus al 32 km op reserve aan
            het rijden toen ik tankte.Met een tank van 18,5l,was er toen dus nog ruim 5l in.Maar eens dat het res.lampje aan gaat rij je niet
            gerust meer...

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎