Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ardennen Offensief 22/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ardennen Offensief 22/07

Hallow

Aangezien ik het weekend van de 29ste mijn huis aan het vloeren ben ( tegels van 80 op 80 vakkundig gekozen door mijn wederhelft ) kan ik niet mee met de forumrit op 29/7

Daarom ga ik nu Zondag ( 22/07 ) is door de Ardennen knallen , ze geven eindelijk droog en redelijk wat zon dus deze keer is er geen uitstellen aan ...

Diegene die mee willen bollen laten hier maar iets weten , zoals anders wordt er vlot gereden maar maken we wel tijd om is te stoppen voor eten en drinken

Datum : 22/07
    Uur vertrek : 10h30
    Plaats : Ducati Aarschot

Greetz
    Tommy
    Last edited by T0mmy; di. 17 jul. '12, 21:20.
    Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
    Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Tegeltjes van 80 x 80 das ferm gekozen van uw madam
    Als ik kan bol ik mee zitten er bospaden bij ?? Tis maar om te weten of ik mijn banden moet wisselen voor crossbandjes
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Awel dat zou wel eens kunnen lukken
      carpe diem!
      insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
      VIRUS (straatripper)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
        Tegeltjes van 80 x 80 das ferm gekozen van uw madam
        Als ik kan bol ik mee zitten er bospaden bij ?? Tis maar om te weten of ik mijn banden moet wisselen voor crossbandjes
        Ah ge weet het , voordeel is wel dak nie veel tegels zal moeten leggen
        Nadeel dan weer dat de ondervloer perfect moet zijn want ge hebt nie veel ruimte om te spelen

Crossbanden gaat ge nu niet nodig hebben , een nummerplaat daarentegen is deze keer wel een vereiste
        Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk Berichten

Comment

gaat me niet lukken, nu gaat ze eens schijnen nu dak ze gaan opzoeken,

tamusement
            Je moet niet wachten tot de storm gepasseerd is,leer dansen in de regen

1290 Super Adventure S 2021

Comment

Ik ben zondag thuis en aangezien het goed weer zal zijn wil ik gerust een rit richting de Ardennen doen

Iemand van de omgeving voorkempen ( Antwerpen ) waar ik kan bij aansluiten ?

Last edited by Wacko52; vr. 20 jul. '12, 14:29.
              ?

Comment

Ik ga moeten afhaken, aangezien het lang geleden is dat het nog is goe weer was int wknd en ik ni moet werken ga ik met de kleine en de madam zondag naar plopsaland dus zal het wss voor volgend jaar zijn (belgische zomer) dat ik nog is mee ga bollen of er moet nog is e wonder gebeuren zoals nu zondag dat de zon schijnt
                Never forget who helped you!
                Never forgive who fu*ked you.
                Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

hella ik rij ook misschien mee

Als het werkelijk goed weer is rij ik ook nog eens mee met de r1.Dus niet teveel in mijne weg rijden he haha tot morgen. Dr1 059.jpgas toch aan de lichten in aarschot he aan ducati aarschot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk Berichten
                    Hey Cisse, aangezien je van de omgeving Borsbeek komt en ik van Zoersel. Kunnen we dan ergens afspreken om samen naar het vertrekpunt te rijden? Aan de makro ofzo ...?

Ik ken mijne weg totaal niet in Aarschot
                    ?

Comment

Kunnen we anders niet samenkomen in Diepenbeek of bvb aan het kasteel van Vianden.
                      Zie--> https://www.2fast4u.be/threads/33752...it-(EINDELIJK)
                      Last edited by Thinluni; za. 21 jul. '12, 17:46.
                      [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
                      *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Wel, die carpoolparking kan ik wel vinden. Uitrit 30 op de E313 en dan naar links komende van Antwerpen.

Rijden we dan naar Luxemburg of blijven we in Walloniƫ ? ( ik steek liever geen db killers maar als we naar Luxemburg rijden zal ik ze maar monteren zekers?? )

Ik zal straks nog is komen zien of er nu een groep vertrekt of niet
                        ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten
                          Wel, die carpoolparking kan ik wel vinden. Uitrit 30 op de E313 en dan naar links komende van Antwerpen.

Rijden we dan naar Luxemburg of blijven we in Walloniƫ ? ( ik steek liever geen db killers maar als we naar Luxemburg rijden zal ik ze maar monteren zekers?? )

Ik zal straks nog is komen zien of er nu een groep vertrekt of niet
                          Ik rij morgen het meeste in luxemburg .
                          Bochten bochten en nog eens heel veel bochten.
                          [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
                          *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten
                            Hey Cisse, aangezien je van de omgeving Borsbeek komt en ik van Zoersel. Kunnen we dan ergens afspreken om samen naar het vertrekpunt te rijden? Aan de makro ofzo ...?

Ik ken mijne weg totaal niet in Aarschot
                            Zal ni gaan, sorry.
                            Morgen voor de middag babysit spelen...

Na de middag nog vertrekken en wss tot Ciney of mss La Roche proberen te geraken.

Have fun guys
                            carpe diem!
                            insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
                            VIRUS (straatripper)

Comment

Aangezien ik s'avonds ook nog een verplichting heb ga ik te laat terug zijn, tzal voor ne andere keer zijn

Veel plezier!

Kga morgen is naar de haven rijden denk ik, ben nog niet in dat gedeelte geweest met de moto.
                              ?

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎