Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wegpiraten in ardennen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wegpiraten in ardennen

r1 063.jpgJuist een ritje gedaan naar de ardennen met het mooie weer ,kom ik toch niet 4 wegpiraten tegen zeker in stavelot.Terug gekeerd en mee terug naar huis gereden.Bedankt mannen om me mee op sleeptouw te nemen ,ik was vergeten dat in de ardennen zo veel bochtjes waren. Het was weer een zalig ritje met de geschikte mensen.tot de volgende

ps De bestickering van de moto is van PROJECT G (gwen van mechelen)

Sorry dat ik u niet herkend had in Stavelot .
    In 't vervolg nog harder molewieken met uw armen.

Stickers met uw tweeling op de kuip van de R1 zijn mega knap . En dat voor die prijs ...
    Nu nog motiefje voor mij zoeken ...

Comment

Een graffiti-tekening met motor-onderdelen
      carpe diem!
      insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
      VIRUS (straatripper)

Comment

Tof da we u nog hebben tegen gekomen LouisBart Helaas hebt ge het mooie stukje rond Spa ni kunnen rijden, ma das weer iets voor volgende keer
        Grtz en idd ferm stickers
        Ride like a devil,... Feel like a God!
        Ride it like you stole it!
        http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk Berichten
          Een graffiti-tekening met motor-onderdelen
          Op nen Ducati ?
          Dat zou te veel spottende reacties te weeg brengen vrees 'k .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OPOE Bekijk Berichten
            Op nen Ducati ?
            Dat zou te veel spottende reacties te weeg brengen vrees 'k .
            It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
            sigpic

Comment

t'was inderdaad reuze

t' was inderdaad reuze begin stilletjes aan het tempo een beetje te kunnen volgen,moet wel zeggen dat jullie een stukske kunnen rijden.Peetj die wielies is dat met de koppeling of puur op vermogen en bijsturen met de achterrem. Wat is uw techniek was wel tof om te zien?

grzt bart

Comment

@ LouisBart: Als het op wheelies aankomt zijn er grotere talenten dan ikzelf. Gewoon in 1ste rond 7.000 gas opendraaien en wa spelen met de gas om em op zijn punt te houden (om dan in de begrenzer te eindigen -> schakelen lukt nog ni ) Achterrem,... das voor de experts Den ééne keer ga beter als den andere keer -> blijven proberen en hopelijk géén Opoe'ke doen
                Grtz
                (btw: uwe R1 heeft wrs meer vermogen en koppel, ge zult zelf een beetje het toerental moeten zoeken om em mooi omhoog te trekken en op zijn punt te houden )
                Ride like a devil,... Feel like a God!
                Ride it like you stole it!
                http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

wheelies is geen probleem maar dan moet ik altijd harder en harder gaan om hem omhoog te houden.Zou hem graag houden zonder te versnellen want de snelheiden lopen vlug op met r1

Comment

Ik deed het met gas-dicht-open op 7000 toeren , maar dan is de wheelie minder controleerbaar en heb je meer snelheid nodig. Zeker met een superbike van 1000 cc .

Deze meneer is slimmer en gebruikt de koppeling . Deel 1 ken je al , kijken vanaf 3.44 minuten :

Last edited by OPOE; za. 4 aug. '12, 11:18.

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎