Mededeling

Collapse
No announcement yet.

04/08/12 luxemburgritje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 04/08/12 luxemburgritje

Beste Fasters, ik haal men motor nog is van stal en rij eens richting ardennen en Luxemburg.

Concreet:
    Vertrekplaats & vertrekuur:
    Carpool parking te Bertem (E40) - omstreeks 08u30
    Carpool parking te Tienen (E40) - omstreeks 09u00
    Koning Boudewijnbrug (zijde rotonde) te Hoei - ±09u45
    Warp factor: aanvang rit; 2.83 en alzo oplopend tot 3.7 (sportief toeritisch)
    Traject: we zoeken de leuke bochten op, niet echt een route uitgestippeld.
    Afstand: ± 500 à 550 km
    Verbruik motor: volgens de constructeur
    SPF factor: 15-20
    Aankomst uur: ± niet nader bepaald
    Rijervaring: zeker nodig

Aantal deelnemers: ne man of 6

Nota: iedereen rijdt op zijn verantwoordelijkheid.
    1. Scarver - salonmotar
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Weer een schoontje, dat staat vast. Ik zal wss ni kunnen, meer een gezinsdagje
    Voor mij staat er zaterdag een ritje op 't programma, dan is de ketting er af
    Have fun é, en hou het veilig.
    carpe diem!
    insanus sanus est..

SUZUKI GSX-R 1000 K4 (circuitbeest)
    VIRUS (straatripper)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cisse Bekijk Berichten
      Weer een schoontje, dat staat vast. Ik zal wss ni kunnen, meer een gezinsdagje
      Voor mij staat er zaterdag een ritje op 't programma, dan is de ketting er af
      Have fun é, en hou het veilig.
      Spijtig, maar 04/08/12 is een zaterdag hé.
      Comming soon, new trips
      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Kan jammer genoeg niet mee
        Had het nu een dagske later geweest dan had ge kunnen komen brunchen bovenaan de berg in Hout le wastia.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door racemuis Bekijk Berichten
          Kan jammer genoeg niet mee
          Had het nu een dagske later geweest dan had ge kunnen komen brunchen bovenaan de berg in Hout le wastia.
          Spijtig dat ge nie mee kunt. In ieder geval veel smulplezier in Hout le Wastia.
          Comming soon, new trips

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver Bekijk Berichten
            Beste Fasters, ik haal men motor nog is van stal en rij eens richting ardennen en Luxemburg.

Concreet:
            Vertrekplaats & vertrekuur:
            Carpool parking te Bertem (E40) - omstreeks 08u30
            Carpool parking te Tienen (E40) - omstreeks 09u00
            Koning Boudewijnbrug (zijde rotonde) te Hoei - ±09u45
            Warp factor: aanvang rit; 2.83 en alzo oplopend tot 3.7 (sportief toeritisch)
            Traject: we zoeken de leuke bochten op, niet echt een route uitgestippeld.
            Afstand: ± 500 à 550 km
            Verbruik motor: volgens de constructeur
            SPF factor: 15-20
            Aankomst uur: ± niet nader bepaald
            Rijervaring: zeker nodig

Aantal deelnemers: ne man of 6

Nota: iedereen rijdt op zijn verantwoordelijkheid.
            1. Scarver - salonmotar
            Hey Scarver misschien even doorsteken naar de Eifel ben je daar ook eens geweest ik zal wel gps spelen
            Een Ducati breng je tot leven,andere motoren start je gewoon.

Snel rijden heeft nog niemand het leven gekost !!!
            Snel tot stilstand komen daarintegen !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door p-ducateer Bekijk Berichten
              Hey Scarver misschien even doorsteken naar de Eifel ben je daar ook eens geweest ik zal wel gps spelen
              Geen probleem, P-ducateer, daar heb inderdaad geen upload van in men bovenkamer.
              Last edited by scarver; do. 2 aug. '12, 22:23.
              Comming soon, new trips

Comment

Geen probleem, P-ducateer, daar heb inderdaad geen upload van in men bovenkamer. Zeg maar welk uur en plaats vertrek.
                Voor mij mag dat blijven gelijk in uwe post kunnen we van Hoei naar Modave,Ocquier,Ferieres,zo door naar Trois-Pont ,Vielsalm daar de grens over richting Dasburg en dan de Eifel in,gaat genieten worden

Comment

Voor mij mag dat blijven gelijk in uwe post kunnen we van Hoei naar Modave,Ocquier,Ferieres,zo door naar Trois-Pont ,Vielsalm daar de grens over richting Dasburg en dan de Eifel in,gaat genieten worden
                  Super.
                  Ik zal me al maar beginnen voor te bereiden:
                  Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

@ Keyser, het blijft toch goed hé.
                  Comming soon, new trips

Comment

heb nog wel eens zin in zo een stevig ritje, maar weet niet of ik het tempo kan aanhouden als het boven de warp 3.2 gaat...
                    Zou ook om 17u30 thuis moeten geraken, maar daarvoor kan ik eventueel vroeger afzwaaien natuurlijk.

Zien jullie het zitten om eventueel even te wachten aan enkele kruispunten?
                    Of liever geen "slakken" op sleeptouw?
                    Ready to

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nico_VDB Bekijk Berichten
                      heb nog wel eens zin in zo een stevig ritje, maar weet niet of ik het tempo kan aanhouden als het boven de warp 3.2 gaat...
                      Zou ook om 17u30 thuis moeten geraken, maar daarvoor kan ik eventueel vroeger afzwaaien natuurlijk.

Zien jullie het zitten om eventueel even te wachten aan enkele kruispunten?
                      Of liever geen "slakken" op sleeptouw?
                      Er zijn verschillende stukken bij waar diegene die dat tegen warp 3.2 wil rijden toch ergens in Koblenz tussen de witte lakens gaat terechtkomen
                      Er is voor elk wat wils rustige stukken,snelle stukken en ik wacht wel als de groep uiteenvalt

Comment

Super.
                        Ik zal me al maar beginnen voor te bereiden:
                        Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

@ Keyser, het blijft toch goed hé.
                        Maa menne man, ich zen ook de ouw schijven aant bovenhalen ...
                        Morgen andere planning, maar have fun daar.
                        Grtz
                        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Er zijn verschillende stukken bij waar diegene die dat tegen warp 3.2 wil rijden toch ergens in Koblenz tussen de witte lakens gaat terechtkomen
                          Er is voor elk wat wils rustige stukken,snelle stukken en ik wacht wel als de groep uiteenvalt
                          ideaal! dan pik ik morgen aan. Voor mij is dat het makkelijkst in Hoei ipv Tienen of Bertem.
                          Ik kom van Paal en rijd waarschijnlijk via Alken, wellen, waremme.

Zie ik jullie ginder dan om 9u45? Of eerder onderweg ergens afspreken?
                          btw: ik rijd met een groene Z750 MY2007

heb er goesting in!
                          Ready to

Comment

Even een lijstje maken:
                            1. Scarver - salonmotar
                            2. P-ducateer - Italiaanse ducatilover
                            3. Nico-VDB - Japanse Nakedlover
                            4. ...

@ P-Ducateer: zal ik het voortouw nemen tot aan Dasbourg-Pont; vandaar kan je overnemen voor het serieusere werk.
                            Last edited by scarver; vr. 3 aug. '12, 22:22.
                            Comming soon, new trips

Comment

ik deze keer niet, ga alles klaarmaken voor de thuiskomst van de baas.

zal mij al voorbereiden voor de volgende

vorige was de max jongens, van 7h30 tot 20h00 en ongeveer een 615km, dus plezier gegarandeerd

mischien wel bij vermelden, iets teveel stops voor mij

Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎