Mededeling

Collapse
No announcement yet.

11/08/12 mini ardennenritje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 11/08/12 mini ardennenritje

Fasters, nu zaterdag wordt er een nieuw bandensetje gemonteerd, vandaar dat ik deze banden even ga inrijden.
    Concreet:
    Vertrekplaats & vertrekuur: Carpool parking te Bertem (E40) - omstreeks 12u30
    Warp factor: aanvang rit; 2.5 en alzo oplopend tot 3 (toeritisch)
    Traject: we zoeken de leuke bochten op, niet echt een route uitgestippeld.
    Tijdsduur: een 4 à 5 uurtjes
    Verbruik motor: volgens de constructeur
    SPF factor: 15-20

Aantal deelnemers: ne man of 6

Nota: iedereen rijdt op zijn verantwoordelijkheid.
    1. Scarver - salonmotar
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Oorspronkelijk geplaatst door scarver Bekijk Berichten
    Fasters, nu zaterdag wordt er een nieuw bandensetje gemonteerd, vandaar dat ik deze banden even ga inrijden.
    ....
    Hmmmm, dat klinkt zeer aantrekkelijk. Spijtig genoeg kan ik niet mee. Als er nog eens banden ingereden moeten worden(warp 2,5 à 3,...) ben ik wel van de partij! Have fun!
    08- GSX 750 F '00

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Wouter_ Bekijk Berichten
      Hmmmm, dat klinkt zeer aantrekkelijk.
      , zou wel is kunnen meerijden
      Current Bike: Ducati Multistrada 950S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Claus Bekijk Berichten
        , zou wel is kunnen meerijden
        Kom maar mee Claus, mooi men bandjes inrijden voor een tripke de zondag hé.
        Comming soon, new trips
        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Wouter_ Bekijk Berichten
          Hmmmm, dat klinkt zeer aantrekkelijk. Spijtig genoeg kan ik niet mee. Als er nog eens banden ingereden moeten worden(warp 2,5 à 3,...) ben ik wel van de partij! Have fun!
          Spijtig, maar geen paniek, binnen 5000km moet ik een achterband inrijden.
          Comming soon, new trips

Comment

Lijstje:

Scarver - salonmotar
            Claus - sportmotar en tevens motomecanicien met specialtiteit elektric & elektronica

Ik ga eens boven de kaart hangen en voor mezelf eens een paar nieuwe baantjes opzoeken.
            Last edited by scarver; do. 9 aug. '12, 18:21.
            Comming soon, new trips

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver Bekijk Berichten
              Lijstje:

Scarver - salonmotar
              Claus - sportmotar en tevens motomecanicien met specialtiteit elektric & elektronica

Ik ga eens boven de kaart hangen en voor mezelf eens een paar nieuwe baantjes opzoeken.
              Spijtig ik kan er niet bij zijn heb wel genoten van ons vorige uitstapje
              Een Ducati breng je tot leven,andere motoren start je gewoon.

Snel rijden heeft nog niemand het leven gekost !!!
              Snel tot stilstand komen daarintegen !!!

Comment

Spijtig , moet tot 13h werken Zaterdag anders had ik meegereden ...

Passeert gijle niet langs Aarschot om via Tienen naar de Ardennen te bollen ?
                Anders kan ik mss daar nog aanpikken

Grtz
                Tommy
                Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
                Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysfunktional Bekijk Berichten
                  Spijtig , moet tot 13h werken Zaterdag anders had ik meegereden ...

Passeert gijle niet langs Aarschot om via Tienen naar de Ardennen te bollen ?
                  Anders kan ik mss daar nog aanpikken

Grtz
                  Tommy
                  Spijtig, ik kan niet dadelijk zeggen waar we om welk uur gaan voorbijrijden. Misschien kan je nog wat congé regelen om mee te bollen.
                  Anders een volgende keer, btw, zondag 12/08/12 bol ik richting klein Zwitserland.

Btw, is dat op de gekende plaats in Aarschot dat ge moet werken?
                  Last edited by scarver; vr. 10 aug. '12, 08:05.
                  Comming soon, new trips

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door p-ducateer Bekijk Berichten
                    Spijtig ik kan er niet bij zijn heb wel genoten van ons vorige uitstapje
                    Was inderdaad leuk tripke, zondag 12/08/12 bol ik eens naar klein Zwitserland, bol maar is mee.
                    Comming soon, new trips

Comment

zelfde reden als die voor zondag, mischien zien we elkaar morgen want ik ga nieuwe banden laten plaatsen op de auto bij lovania

Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK Bekijk Berichten
                        zelfde reden als die voor zondag, mischien zien we elkaar morgen want ik ga nieuwe banden laten plaatsen op de auto bij lovania

Spijtig, morgen afspraak om 11u00 bij Lovania, kunnen we een kopje koffie drinken. Altijd goeie service hé.
                        Comming soon, new trips

Comment

Juist terug van de nacht, paar uurkes slapen en zien of ik op tijd in Bertem geraak. Da's toch de carpoolparking op de Tervuurse steenweg? (Afrit 22)
                          Als ik er niet op tijd ben moet je niet wachten, dan pik ik misschien wel aan zondag, moet ik nog effe zien.
                          S1000XR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antropos Bekijk Berichten
                            Juist terug van de nacht, paar uurkes slapen en zien of ik op tijd in Bertem geraak. Da's toch de carpoolparking op de Tervuurse steenweg? (Afrit 22)
                            Als ik er niet op tijd ben moet je niet wachten, dan pik ik misschien wel aan zondag, moet ik nog effe zien.
                            Snel is gekeken op streetview, 't is inderdaad afrit nr 22 en de carpoolparking is gelegen aan de Tervuursesteenweg.
                            Comming soon, new trips

Comment

Ok, merci, zoals gezegd moet je zeker niet wachten, kan de slaap niet vatten dus kans is groot dat ik me overslaap
                              S1000XR

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎