Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ardennenritje zondag 12-08-'12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ardennenritje zondag 12-08-'12

heeft er iemand goesting om zondag 12-08-'12 een ritje richting ardennen te doen ?

ik lees hier op forum nogal vaak dat er mensen eens zin hebben om een motorritje met andere forumleden te doen. bij deze is dit het ideale moment

warp:

het tempo van zo'n rit is niet altijd makkelijk uit te drukken met een warp cijfer. vooral omdat we verschillende gebieden doorkruisen. wanneer de wegen het toelaten (ardennen) zal er sportief tot zeer sportief gereden worden. toch wordt er steeds op iedereen gewacht. zodat niemand verloren rijd of achter blijft. in de bebouwde kom en op de weg van en naar de ardennen zal het tempo lager liggen. daar het verkeer ook drukker zal zijn op die plaatsen en ook de camera's van onze blauwe vrienden daar talrijker zullen zijn met andere woorden ginder doet ieder zijn ding maar heb respect voor u medemens

route:

door mijn beperkte kennis van het ardense wegennet zou ik graag beroep doen op iemand die meer kennis heeft van de mooie wegen ginder en die meer ervaring heeft om een groep voor te rijden. in het verleden heeft bv. opoe en gerry dit al heel goed gedaan

vertrekpunt en vertrektijd:

het vertrekpunt zal zijn aan opel garage wittockx in aarschot. het adres is nieuwlandlaan aarschot.
    afspreektijd 10.30h dan kan er eerst nog een babeltje gedaan worden voor we vertrekken.

tijdens de rit zal er ook gestopt worden om iets te drinken en te eten.
    hopelijk hebben er wat personen zin om mee te rijden en kent er nog iemand een leuk toerke me schoon baantjes. nu hopen dat het weer wat meezit, maar dat ziet er goed uit voor nu zondag.

als u graag meerijd laat dan maar iets weten in dit topic en dan zet ik u bij in de deelnemerslijst. dan is het voor mij overzichtelijker op wie we eventueel nog moeten wachten bij vertrek. mss is het ook handig om erbij te zetten met welke motor u zal rijden. dan is het makkelijker om te weten wie dat wie is. want het gebeurt toch vaak dat met na zulke ritjes geen gezicht meer kan plakken op forumnamen houd het topic zeker de avond voordien nog in het oog, want als het weer niet meezit dan post ik de avond voordien of de rit doorgaat of niet.

deelnemers:

*frederik_w suzuki gsxr 600
    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Kan er spijtig genoeg niet bij zijn want ik zwier eens naar klein Zwitserland, amuseer jullie.
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Ik rij mogelijk zondag richting Luxemburg vanuit het Antwerpse,dus via Hasselt en Luik.
      Als je zin hebt om onderweg aan te pikken is dat geen probleem.
      Ik ken de weg daar nogal goed,dus een route met veel bochten op super asfalt.
      Tegen vrijdagavond of zaterdagmorgend weet ik zeker of ik ga.
      BOCHTENPIKKER

Comment

ik ga samen met vrienden de luxemburgrit doen zondag,

moet er weinig intresse zijn kan je nog altijd mee hoor, maar wel iets vroeger vertrekken,
        Je moet niet wachten tot de storm gepasseerd is,leer dansen in de regen

1290 Super Adventure S 2021

Comment

ik ga mss mee, maar heb een feest zaterdagavond. (ik laat dus zaterdagnacht nog iets weten)
          Ik ben wel gene voorrijder
          Current Bike: Ducati Multistrada 950S

Comment

Ik bol er ook ergens rond Maar ander zaken aan menne kop
            [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
            [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

R1 gaat mee

Hallo frederick ik ga proberen nog eens mee te gaan je zult me daar dan wel zien.
              grzt bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louisbart Bekijk Berichten
                Hallo frederick ik ga proberen nog eens mee te gaan je zult me daar dan wel zien.
                grzt bart
                ok, zeker doen, dan kan ik de stickers van u r1 eens tegoei bekijken
                [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Ik wil wel mee bollen en zie het wel zitten om voor te rijden.
                  Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
                  Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysfunktional Bekijk Berichten
                    Ik wil wel mee bollen en zie het wel zitten om voor te rijden.
                    bangelijk

Comment

Damn gdvdm ik moet weer werken en volgend wknd vant zelfde
                      Woensdag sta ik als back up = mss vrij, gaat er dan iemand e ardenne of lux toerke doen ?

Fly safe gaste !!
                      Never forget who helped you!
                      Never forgive who fu*ked you.
                      Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ik ga waarschijnlijk wel mee,geen van mijn maten kan morgen.
                        Dat is afrit 25 van Tienen?
                        Kun je me je gsm nr. sturen via PB?
                        Ik bevestig morgen vroeg nog dan.
                        BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
                          nieuwlandlaan te aarschot, afrit op de e314 is 22 als je dat bedoelt. mss is het handig van eens te kijken op google maps hoe je best aan de nieuwlandlaan geraakt. bevestigen hoeft niet hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
                            Is afrit Aarschot-Tielt Winge (Nr22)
                            Aan einde afrit links en dan 3de lichten links aan een Peugeot garage.
                            Dan gewoon tot aan de Ducati garage komen , die ligt just achter die Peugeot garage.

Grtz
                            Tommy
                            Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
                            Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

das een Opel garage :-)
                              Je moet niet wachten tot de storm gepasseerd is,leer dansen in de regen

1290 Super Adventure S 2021

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎