Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ardennenritje woensdag 15/8/'12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ardennenritje woensdag 15/8/'12

heeft er iemand goesting om woensdag 15/8/'12 een ritje richting ardennen te doen ?

ik lees hier op forum nogal vaak dat er mensen eens zin hebben om een motorritje met andere forumleden te doen. bij deze is dit het ideale moment

warp:

het tempo van zo'n rit is niet altijd makkelijk uit te drukken met een warp cijfer. vooral omdat we verschillende gebieden doorkruisen. wanneer de wegen het toelaten (ardennen) zal er sportief tot zeer sportief gereden worden. toch wordt er steeds op iedereen gewacht. zodat niemand verloren rijd of achter blijft. in de bebouwde kom en op de weg van en naar de ardennen zal het tempo lager liggen. daar het verkeer ook drukker zal zijn op die plaatsen en ook de camera's van onze blauwe vrienden daar talrijker zullen zijn met andere woorden ginder doet ieder zijn ding maar heb respect voor u medemens

route:

door mijn beperkte kennis van het ardense wegennet zou ik graag beroep doen op iemand die meer kennis heeft van de mooie wegen ginder en die meer ervaring heeft om een groep voor te rijden. in het verleden heeft bv. opoe en gerry dit al heel goed gedaan

vertrekpunt en vertrektijd:

het vertrekpunt zal zijn aan opel garage wittockx in aarschot. het adres is nieuwlandlaan aarschot.
    afspreektijd 10.30h dan kan er eerst nog een babeltje gedaan worden voor we vertrekken.

tijdens de rit zal er ook gestopt worden om iets te drinken en te eten.
    hopelijk hebben er wat personen zin om mee te rijden en kent er nog iemand een leuk toerke me schoon baantjes. nu hopen dat het weer wat meezit, maar dat ziet er goed uit voor nu woendag.

als u graag meerijd laat dan maar iets weten in dit topic en dan zet ik u bij in de deelnemerslijst. dan is het voor mij overzichtelijker op wie we eventueel nog moeten wachten bij vertrek. mss is het ook handig om erbij te zetten met welke motor u zal rijden. dan is het makkelijker om te weten wie dat wie is. want het gebeurt toch vaak dat met na zulke ritjes geen gezicht meer kan plakken op forumnamen houd het topic zeker de avond voordien nog in het oog, want als het weer niet meezit dan post ik de avond voordien of de rit doorgaat of niet.

deelnemers:

*frederik_w suzuki gsxr 600
    *dysfunktional yamaha r6
    Last edited by frederik_w; ma. 13 aug. '12, 22:29.
    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Rond welk u verwacht ge terug in aarschot of omstreken te zijn ?
    Ik beslis morgen avond welk ritje ik meerijd
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Hey Frederik,

Zet mij maar bij op uw lijstje.

Grtz
      Tommy
      Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
      Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

als het niet te snel gaat wil ik mee ik heb nog maar 4000km ervaring dus nog niet veel
        groeten johan

Comment

@ Frederik een idee hoeveel km er gebold wordt?
          Ik ben niet iemand van de 600+km per dag
          Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
          Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scirocco9 Bekijk Berichten
            als het niet te snel gaat wil ik mee ik heb nog maar 4000km ervaring dus nog niet veel
            groeten johan
            Er wordt tijdig gewacht zodat iedereen zijn eigen tempo kan aanhouden.
            Maar hou er rekening mee dat er over het algemeen zeer vlot gereden zal worden.

Oorspronkelijk geplaatst door schnitzer Bekijk Berichten
            @ Frederik een idee hoeveel km er gebold wordt?
            Ik ben niet iemand van de 600+km per dag
            Denk dat ge moogt rekenen op een dikke 450 km , misschien iets meer.
            Maar er wordt tijdig gestopt hoor zodat we 's avonds niet op de blaren moeten zitten
            Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
            Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Damn, ik moet in de voormiddag babysitten.
              I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Ik zal wss Thin zijn lux ritje mee , maar moest er iets niet in orde komen (moet mijn nrplaat nog een klein beetje aanpassen) zal ik me hier bij aansluiten
                Ik post morgen avond waar ik mee toer

Grtz Jürgen
                Never forget who helped you!
                Never forgive who fu*ked you.
                Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Ritje zal idd iets van een 400-500 km zijn denk ik. Tempo zal idd vlot zijn maar er wordt altijd gewacht. We zullen rond 18h wel terug in aarschot zijn.
                  [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

dit topic mag dicht, ik ga de rit van thinluni meerijden. hij heeft zijn vertrekuur gewijzigt

Comment

Hoikes,
                      Den 2de september ritje maken?
                      Grtz
                      Ride like a devil,... Feel like a God!
                      Ride it like you stole it!
                      http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰