Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 18 Augustus 2012 Bochtige Ardennen-Luxemburgrit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zaterdag 18 Augustus 2012 Bochtige Ardennen-Luxemburgrit

Ze geven nog steeds mooi weer dus.
    Moesten er zich mensen geinteresseerd voelen om deze rit mee te willen rijden.

Het vertrekpunt gaat zijn, de carpool parking in Diepenbeek tegenover het tankstation.
    Total tankstation.
    Verbindingslaan 2
    3590 Diepenbeek

Aan de oprit van de autosnelweg E-313, aan het punt N76 / A13 (E313) - uitrit 30 in Diepenbeek bevindt zich een carpoolparking.

De carpoolparking aan de oprit van de autosnelweg ligt tegenover het total tankstation

Vertrek ongeveer om 10.00u
    En vooral bochtig.
    Maximum 5 motoren
    Er wordt gereden aan Warp 3 a 3.5 (Vrij vlotjes)
    Voor de Warp factor zie HIER
    .

Voor eventuele vragen 0476/66.63.38
    Gr Thinluni.
    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

photo upload
    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]

Comment

Mmm zo'n ritje hebk nogwel eens zin in, t werk gaat normaal niet lopen eh:-D
      Ma zou het nie TE warm worden?
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Damn Thin ik moet heel het wknd werken, volgend wknd zit ik al in La Roche en ardenne dus als ge volgende zondag gaat rijden, laat maar iets weten dan zou ik naar het tankstation kunnen komen waar we mijne rugzak hebben achtergelaten. Dan neem ik de camionette ipv die van ons haren otto en neem ik de kwak mee
        Never forget who helped you!
        Never forgive who fu*ked you.
        Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

veel plezier aan de mannen die gaan rijden, ik ga eerst een zien voor een nieuwe voorband, en remblokskes
          [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

34°C is voor mij toch net wat warm om te gaan bollen. Ik ga genieten aan het zwembad :-D
            Don't get mad, get even!

Comment

08H00 ? OF GEWOON OM 09H00 ... ?! OF OM 07H00 ... DAN IS'T WA FRISSER
              KAN OOK OM 06H00 EN DEN TOER 2 x DOEN

Amai serieus, na deze toer bijna aan de 18.000 km
              [FONT=Book Antiqua]Yamaha FZR 600, FireBlade MY 1994, FireBlade Repsol MY 2005, Honda Varadero, FireBlade MY 2008, Harley Night Rod MY 2008, MV Agusta F4 MY 2010, Duc StreetFighter 1098 S MY 2010, KTM 1290 SuperAdventure T MY 2016, Mv Agusta Brutale 1090 RR MY 2011, BMW R1250 GS MY 2020[/FONT]

Comment

Ik kan meerijden indien er nog plaats is in de groep.

Moeten DB killers voor Lux. gemonteerd zijn ?
                ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten
                  Ik kan meerijden indien er nog plaats is in de groep.

Moeten DB killers voor Lux. gemonteerd zijn ?
                  Plaats genoeg.
                  Als je er hebt erinzetten.

Comment

Let er wel op het vertrek om 10.00u is ipv 09.00u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thinluni Bekijk Berichten
                      Plaats genoeg.
                      Als je er hebt erinzetten.
                      Ok, ik zal er zijn!

Smiddags zal er wel ergens gestopt worden voor iets te eten enzo ?
                      ?

Comment

We stoppen regelmatig voor te tanken en daar eten we dan meestal ook iets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thinluni Bekijk Berichten
                          daar eten we dan meestal ook iets.
                          Voor mij een busje gyproc
                          Never forget who helped you!
                          Never forgive who fu*ked you.
                          Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46 Bekijk Berichten
                              Voor mij een busje gyproc
                              [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Working...
                              X