Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand zin om mee ardennen in te trekken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand zin om mee ardennen in te trekken?

Ik ga nu woensdag de ardennenrit rijden (roadbook is klaar, maar moet nog gecontroleerd worden). Is dus rijden en waarschijnlijk wel af en toe stoppen om correcties te doen. Aangezien RunnerX tegen de vlakte gegaan is sta ik er alleen voor.

Iemand zin om mee te rijden? ik vertrek smorgens 9-10u en ik schat dat we een uur of 5-6 terug zijn. Ik vertrek vanuit Diest (parking achter het zwembad)

Ik heb wel goesting om mee te rijden. Ik laat morgen wel iets weten.
    [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Zie dat ook wel zitte. (allé as ik mee mag tenminste )
      Suzuki rules
      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

tja jammer, als ge nu tegen de middag vertrok ging da mss
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
          Zie dat ook wel zitte. (allé as ik mee mag tenminste )
          Tuurlijk

Tis natuurlijk wel nie de bedoeling dat er morgen 8 man klaarstaat om mee te rijden hé, maar met drie man is da te doen. Er zal trouwens verschillende keren knal voor een kruispunt of rond punt gestopt moeten worden om correcties aan te brengen in het roadbook (niet zo evident met een groep )

Mail even als je meegaat, dan geef ik men gsm nummer en leg even uit hoe je aan het zwembad geraakt in diest. ([email protected])

Comment

Ik kan helaas niet mee want mijne moto moet morgen binnen want er komt nen expert naar kijken ivm mijn accidentje van 2weken geleden.

greets
            [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

paco ga gij nu mee?
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                paco ga gij nu mee?
                Ja, vertrek seffes
                Suzuki rules
                “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

ik vertrek seffens ook,hopelijk blijft het nu droog

Comment

krijg mijne moto nie buiten, staat nen auto voor men deur en weet nie van wie es alle deuren afbellen sebiet

Comment

Alle em sta buiten

Twas mijnen overbuur zijn voiture blijkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                        krijg mijne moto nie buiten, staat nen auto voor men deur en weet nie van wie es alle deuren afbellen sebiet
                        gg flikken bellen en zeggen dat ge dringend weg moet naar werk en dat er een voertuig uw garage blokkeerd
                        dan komen ze die slepen op kosten van de autoeigenaar en hij krijgt dan nog boete ook. Leuk is dan de uitdrukking op het gezicht van de gast als je dan zegt dat je gewoon een ritje wou maken met de bike (zelf al 2!! keer meegemaakt)
                        nooit zelf een takelwagen bellen!! dan betaal je zelf
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                          gg flikken bellen en zeggen dat ge dringend weg moet naar werk en dat er een voertuig uw garage blokkeerd
                          dan komen ze die slepen op kosten van de autoeigenaar en hij krijgt dan nog boete ook. Leuk is dan de uitdrukking op het gezicht van de gast als je dan zegt dat je gewoon een ritje wou maken met de bike (zelf al 2!! keer meegemaakt)
                          nooit zelf een takelwagen bellen!! dan betaal je zelf
                          Mja probleem is een beetje dat de auto voor mijn voordeur stond, heb geen garage en moto staat gestald in de living :P

Als da voor mijn garage was twijfelde ik geen seconde voor te bellen, moet ie ma nie doen dan. Ma heb em verwittigd en hij ging er rekening mee houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                            Mja probleem is een beetje dat de auto voor mijn voordeur stond, heb geen garage en moto staat gestald in de living :P

Als da voor mijn garage was twijfelde ik geen seconde voor te bellen, moet ie ma nie doen dan. Ma heb em verwittigd en hij ging er rekening mee houden
                            LOL leuk he moto in de living.
                            hoe was de rit
                            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Moto in de living dat zou bij ons niet simpel zijn met al onze trappen ook al heb ik een allroad... en dan nog, ik denk dat mijn vrouw me rap met moto en al terug buiten zou gooien...
                              http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Working...
                              X