Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik wil een ardennenrit doen..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil een ardennenrit doen..

nu woensdag heb ik toch niks te doen dus wil ik mezt mijne nieuwe sv1000s de ardennen in trekken

in motoren en ttourisme heb ik een mooie route gevonden die start in embours en zo rijden we in een weg van een 168 km naar spa toe

nu mijn vraag wie wil er met me mee gaan de woensdag

groetjes

kan niet mee,vertrek voor 5 dagen naar Frankrijk,een ardennenrit is wel goed om de motor in te rijden.misschien volgende zondag 25/7 ?

Comment

ik zal de deze wel op een woensdag moeten doen omdat ik dan vrij heb (bakker)
      ma over 3 weken heb ik 3 weken verlof dus kan ik alle dagen de ardennen in als ik wil :d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
        ma over 3 weken heb ik 3 weken verlof dus kan ik alle dagen de ardennen in als ik wil :d
        Misschien ga ik wel mee, hangt er vanaf hoe laat je vertrekt. Ik moet om 19u ergens zijn.

Comment

Zie ik altijd zitten, laat maar iet weten.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

en ik moe werken woe, kan dus nie mee
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

ik vertrek nu naar de ardennen tot dinsdag, woensdag wordt dus en grote njet denk ik.
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Heb ook wel interesse. Om hoe laat vertrek je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
                  ok laat tegen dan maar iets weten,de ardennen ken ik bijna vanbuiten,dus een mooie rit is geen probleem:biggrin:

Comment

ik denk dat we het beste aan de carrefour (biggs vroeger) afspreken (kent wel iedereen denk ik)
                    kwa uur heb ik geen idee embours ligt 54.7 km van hasselt een 40 min rijden volgens de routeplanner http://www.routenet.be/

iemand een idee hoelaat we best kunnen meeten????

Comment

is het goed dat we om 12.00 uur aan de carrefour in hasselt afspreken??
                      dan een klein uurke bollen naar embourse en dan kunnen we de rit doen van 165 km zo zullen we niet te laat thuis komen hopelijk

Comment

Dat gaat wel lukken denk ik, allé voor mij toch

Comment

wie meer info wilt kan mioj bellen of smsen

0474/829960

Comment

ill be there

Comment

Me to
                              Suzuki rules
                              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Working...
                              X