Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ardennenrit 23/8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ardennenrit 23/8

vertrek zondag 8/8 naar duitsland,zondag 15/8 is de forum ardennenrit,dus mijn volgende ardennenrit is op zondag 22/8 (bij goe weer).De rit vertrekt te rillaar om 12uur,dan bekkevoort,geetbets,rummen,st truiden,jeuk,waremme,,huy,modave,hamoir,tohonge,ba rvaux,erezée,la roche,marche,hotton,durbuy,huy,burdinne,hannut,tie nen,rillaar.ongeveer 320km.
    wie wil meerijden,stuur een mail of zet het op het forum en dan laat ik wel weten waar we afspreken. (dit is zoals gewoonlijk een sportieve rit met een paar terrasjes)

ik hoop in elk geval de 22e van de partij te zijn. Zijn het merendeels racers en mannen die van de partij zijn of ook choppers en ladies ? Kmoet zien dat ik met mijn Intruderke kan volgen hé

[font=Arial]Genieten is de kunst ![/font]

Comment

rij zelf met een Pan,maar we rijden gewoonlijk wel stevig door,Voor mij maakt het nie uit wie er meerijd,pas de snelheid wel aan.Tot nu toe zijn er nog geen ladies meegereden,mijn vrouw rijd soms wel mee (als duo).Als ge mee wil stuur dan maar een mail om uur en plaats af te spreken.

Comment

als het niet allemaal racers zijn hoeft snelheid niet voor me aangepast te worden. Heb daar geen problemen mee, draai eveneens vlot de bocht mee in, kan mijn mannetje staan. Rij dikwijls als enige vrouw met groepke mannen mee en nee die moeten zich nooit voor me inhouden

[font=Arial]Genieten is de kunst ![/font]

Comment

wil wel meegaan maar dan wel een paar stopjes want moet 60 km rijden naar u. dus 320 +120 = 440 is wel veel met men tL. Maar als je genoeg stopjes inlegt ga ik wel mee.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
            wil wel meegaan maar dan wel een paar stopjes want moet 60 km rijden naar u. dus 320 +120 = 440 is wel veel met men tL. Maar als je genoeg stopjes inlegt ga ik wel mee.
            heb ook met een tl gereden dus stopjes geen probleem.We kunnen ook afspreken op de luikersteenweg in st truiden

Comment

as ik ooit nog es mee zou kunnen wa ik sterk betwijfel

dan wilk ook wel e stopke meer ze
              hehe
              is vermoeiend me clip-ons
              we waren toch redelijk vroeg terug dus moet normaal geen prob zijn denkk
              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

in orde we spreken inde week nog wel eens precies af
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                  vertrek zondag 8/8 naar duitsland,zondag 15/8 is de forum ardennenrit,dus mijn volgende ardennenrit is op zondag 22/8 (bij goe weer).De rit vertrekt te rillaar om 12uur,dan bekkevoort,geetbets,rummen,st truiden,jeuk,waremme,,huy,modave,hamoir,tohonge,ba rvaux,erezée,la roche,marche,hotton,durbuy,huy,burdinne,hannut,tie nen,rillaar.ongeveer 320km.
                  wie wil meerijden,stuur een mail of zet het op het forum en dan laat ik wel weten waar we afspreken. (dit is zoals gewoonlijk een sportieve rit met een paar terrasjes)
                  Vertrek bij mij thuis om 12u, aan cremerie Vica (N3 luikersteenweg Brustem) om 12u50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                    Vertrek bij mij thuis om 12u, aan cremerie Vica (luikersteenweg Brustem) om 12u50
                    Bij goed weer ga ik normalerwijze mee met deze rit. Bevindt het vetrekpunt zich aan de dancing sound in Rillaar om 12u00. Ik heb een maar wel een éénpitter dus echt racen zit er niet.
                    Comming soon, new trips
                    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                      Bij goed weer ga ik normalerwijze mee met deze rit. Bevindt het vetrekpunt zich aan de dancing sound in Rillaar om 12u00. Ik heb een maar wel een éénpitter dus echt racen zit er niet.
                      inderdaad,vertrek achterkant dancing sound (marktweg 27).soort moto maakt nie uit,iedereen welkom

Comment

Ok is genoteerd als het goed weer is ben ik erbij :biggrin:
                        Comming soon, new trips
                        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

Ik zal er ook bij zijn.

Comment

Volgens Sabine zal het de zondag droog weder zijn; hoeveel motars gaan er van de partij zijn, hopelijk zijn er ook wat lichtere machines bij. Nu ja de Guido past zijn snelheid wel aan zekers. Wordt er ook een roadbook voorzien?
                            Comming soon, new trips

Comment

[quote="scarver"]Volgens Sabine zal het de zondag droog weder zijn]
                              er word zeker geen roadboek, voorzien.
                              dat is enkel bij rondritten die wij zelf organiseren.
                              is trouwens ook e pak werk zo'n roadboek opstellen.

de vorige roadboeken van 1ste-, 2de- meeting, ardennerit,... worden binnenkort wel te koop gesteld, op den BBQ van 5 september leggen we ze ook te koop.
                              Oprichter 2fast4u 2004
                              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                              hoe gekker hoe liever
                              -------------------------------------------

Comment

Working...
                              X