Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3/10 ardennen/ luxemburg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 3/10 ardennen/ luxemburg

Wie gaat er zondag mee gassen richting ardennen en/of luxemburg.Moet nog toer uitstippelen maar gewoon rijden zonder vaste route betaat ook nog tot de mogelijkheden.Vertrek zal om 10 uur stipt zijn (aankomst onbekend),maar de verzamelplaats zal afhangen van de geintresseerden.Dit wordt ten laatste op zaterdag avond om 18.00uur vermeld.Let wel op het volgende:1 Er wordt op een vlotte tot snelle manier gereden.2 Er worden weinig stops voorzien en deze zullen altijd kort zijn.3 Bij vertrek wordt verwacht dat iedereen een volle tank heeft.4 Er wordt alleen gereden bij goed weer.5 Bij elke afslag wordt er(indien nodig)gewacht,maar weet op voorhand dat tempo niet wordt aangepast aan traagrijders.6 onderweg wordt er uiteraard wel gestopt om iets te eten.7 Rit zal minstens 500 km bedragen.HEB JE ER ZIN IN
    Laat het dan hier weten.LET WEL OP ,DIT IS EEN PRIVE RIT DUS HEEFT NIETS MET FORUM TE MAKEN.voor al wie eens een leuk stevig ritje wil!!!!!
    [font=Comic Sans MS][/font]

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
    Wie gaat er zondag mee gassen richting ardennen en/of luxemburg.Moet nog toer uitstippelen maar gewoon rijden zonder vaste route betaat ook nog tot de mogelijkheden.Vertrek zal om 10 uur stipt zijn (aankomst onbekend),maar de verzamelplaats zal afhangen van de geintresseerden.Dit wordt ten laatste op zaterdag avond om 18.00uur vermeld.Let wel op het volgende:1 Er wordt op een vlotte tot snelle manier gereden.2 Er worden weinig stops voorzien en deze zullen altijd kort zijn.3 Bij vertrek wordt verwacht dat iedereen een volle tank heeft.4 Er wordt alleen gereden bij goed weer.5 Bij elke afslag wordt er(indien nodig)gewacht,maar weet op voorhand dat tempo niet wordt aangepast aan traagrijders.6 onderweg wordt er uiteraard wel gestopt om iets te eten.7 Rit zal minstens 500 km bedragen.HEB JE ER ZIN IN
    Laat het dan hier weten.LET WEL OP ,DIT IS EEN PRIVE RIT DUS HEEFT NIETS MET FORUM TE MAKEN.voor al wie eens een leuk stevig ritje wil!!!!!
    Heb wel goesting om mee te glippen.
    Als 150 niet te traag is kan ik wel volgen.
    Nu de rest nog.
    Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Voor de toerders die het liever iets rustiger doen, is er ook een ritje op volgende link:

hopelijk werkt deze link, zie anders:
      ardennenritje 03/10
      Comming soon, new trips
      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
      ------>>> DOMINO <<<------

Comment

'k vind dat er weinig reply's hierop zijn,
        WIE GAAT ER MEE????
        (al enig idee voor een verzamelplaats en uur van vertrek?)
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

ha ha ik kan precies terug reageren met dieje f*cking computer. rijdt zondag ook zeker mee en mijn broer de rolle ( r1 ) rijdt ook mee

Comment

Wordt afgeblazen wegens een minimum aan intresse.Ik heb stevig de indruk dat er hier veel gesproken wordt maar weinig gereden en tis nog zo'n goed weer.Jammer.Bud A'M on the road on sunday!!!! aan kcyrtorry makker maar op zo'n dag rijd ik aan een vlot tempo ,maar gelukkig is er ook nog een andere groep(scarver) die zondag rijd.Misschien met hen???Volgend jaar zal ik ook nog wel enkele rustigere trips doen in de ardennen en zal dan blij zijn dat je er bij bent.
            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
              Wordt afgeblazen wegens een minimum aan intresse.Ik heb stevig de indruk dat er hier veel gesproken wordt maar weinig gereden en tis nog zo'n goed weer.Jammer.Bud A'M on the road on sunday!!!! aan kcyrtorry makker maar op zo'n dag rijd ik aan een vlot tempo ,maar gelukkig is er ook nog een andere groep(scarver) die zondag rijd.Misschien met hen???Volgend jaar zal ik ook nog wel enkele rustigere trips doen in de ardennen en zal dan blij zijn dat je er bij bent.
              150,.. da was nie bedoeld voor 't autostrade eh.
              Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎