Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Warmechoco tour nederland (20 maart)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Warmechoco tour nederland (20 maart)

Op zondag 20 Maart 2005 willen we onze eerste toertocht voor dit motorseizoen gaan rijden. Een niet al te lange toertocht door Noord-Brabant met voldoende stops om je eventueel op te kunnen warmen leek ons hiervoor erg geschikt. Ook niet-leden zijn van harte welkom welkom om deze tourtocht, als kennismaking met onze vereniging, mee te rijden.

We willen vertrekken vanaf het Vrijthof in Hilvarenbeek. Om het rijden voor iedereen zo aangenaam en veilig mogelijk te maken wordt een indeling in groepen gemaakt op basis van rijstijlen en soort motor. Iedere groep van maximaal 8 personen heeft een eigen voorrijder. Bij een grote opkomst zal niet voor iedere groep vanuit MotorVision een voorrijder beschikbaar zijn.
    Wil je de route liever op eigen gelegenheid rijden, of met een zelf gekozen gezelschap, dan kan dat ook.
    We gaan er van uit dat iedereen zelf de routebeschrijving heeft uitgeprint.

site:Warme Choco Tour

[font=Arial]Door mee te rijden ga je akkoord met de voor onze activiteiten geldende algemene voorwaarden.
    Waarmee je vooral zegt dat je ons niet aansprakelijk stelt als je onderuit gaat, je motor om laat vallen of op andere wijze schade krijgt tijdens deze toertocht.[/font]

Vertrekpunt, tijdstip en route zijn hierte vinden.
    - afstand: ca. 150 km
    - tijdsduur: ca 3,5 uur
    (exclusief pauzes)

Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

20/3 is de paasmeeting

Comment

Damn Runner!

Had echt verwacht dat het een eigen ritje zou worden op 2fast4u.be
      Want een ritje dat vlak na mn verjaardag komt... daar ben ik zeker bij

Reken mij en mn schatke er maar bij

ik weet niet of er een heel lijst wordt bijgehouden hier...

We hebben even de voorwaarden en tekst even goed gelezen, maar je wordt ingedeeld per rijstijl en type motor. Maw we blijven niet bijelkaar en een groep van max 8 man heeft een eigen voorrijder.

Maar mijn voorstel: we kunnen die route ook rijden, maar dan alleen met 2fast4u leden :cool
      Lekker kleiner groep, closer, gezelliger omdat we van 1 en hetzelfde forum komen.
      Ik lees wel wat jullie ervan vinden!

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

Indeling op motortype is wat maf, want er zijn naked rijders die harder rond gaan dan supersporters en andersom. Maar we zullen t wel zien
        Racesmurf heeft zn gixxer!!!

Comment

20/3 is de 2fast4u paasmeeting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
            wind je niet op guido, ollanders zijn wat trager van begrip

euh ollanders, tes een graptjen he
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
              wind je niet op guido, ollanders zijn wat trager van begrip

euh ollanders, tes een graptjen he
              ja,ik weet het en het zijn denk ik ook nog eens limburgers
              sorry,kon het niet laten,heb niks tegen nederlanders of limburgers hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                Ik denk dat je moet uitleggen wat je bedoelt Guido

Zoals bijvoorbeeld : " het is op 20/3 de 2 fast4u paasmeeting met deze forum komen we dan bij mekaar op een welbepaalde plaats om dan samen een toertje met de moto te gaan doen"
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

zullen we onze eigen warmechoco rit houden dan?

Dan kijken we wel of iemand een leuk route kent door half nederland en belgie en een leuke stopplaatje waar we wat kunnen drinken

En natuurlijk ook op een andere datum

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

voor alle duidelijkheid, en een poging om de verwarring weg te halen:
                    het wil niet zeggenomdat wij dan een meeting hebben dat het niet gepost mag worden.
                    want ook al hadden we geen paasmeeting, dan was ik waarschijnlijk toch niet gegaan naar de chocomelkdinges, i kvind het gewoon interessant voor voornamenlijk nederlanders, die toch al niet naar onze meeting zouden komen.iedereen is tenslotte toch vrij met welk forum/club die ene rit zal doen.
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                      voor alle duidelijkheid, en een poging om de verwarring weg te halen:
                      het wil niet zeggenomdat wij dan een meeting hebben dat het niet gepost mag worden.
                      want ook al hadden we geen paasmeeting, dan was ik waarschijnlijk toch niet gegaan naar de chocomelkdinges, i kvind het gewoon interessant voor voornamenlijk nederlanders, die toch al niet naar onze meeting zouden komen.iedereen is tenslotte toch vrij met welk forum/club die ene rit zal doen.
                      Ik zeg ook niet dat het niet gepost mag worden maar Gulmaster zegt:
                      Qoute,Had echt verwacht dat het een eigen ritje zou worden op 2fast4u.be Qoute.
                      Daarom wou ik de aandacht vestigen op onze eigen rit en warme choco met paaseitjes zou niet slecht zijn.

Comment

Working...
                      X