Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assen 19 april 2005

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Assen 19 april 2005

wie heeft er zin om is naar Assen te gaan...

en liefst nog iemand me e plaatske op zijne remorque zo...Want peins nie da'k da in orde krijg tegen dan

is zowel voor beginners als gevorderden...

heb er zelf nog nie gereden, dus pakken we maar beginners
    today is a good day to race !

ietsie meer info

Op dinsdag 19 april organiseren wij een circuitdag op het TT-circuit Assen. Voor slechts 155,00 euro rij je minimaal 5x 25 minuten !
    De deelnemers worden ingedeeld in groepen naar snelheid en ervaring en de beginners krijgen kosteloos begeleiding van ervaren instructeurs. De ervaren circuitrijders en licentiehouders krijgen geen begeleiding en kunnen naar hartelust vrij rijden. Er is wel een DB-limiet op Assen dus kom met je standaard uitlaat !!!
    Schrijf je snel in via http://www.circuitrijden.nl want er is maar plaats voor een beperkt aantal deelnemers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
      ietsie meer info

Er is wel een DB-limiet op Assen dus kom met je standaard uitlaat !!!
      Op Assen doen ze niet zo heel moeilijk over een sportpijp met DB killer, dat mag daar ook bijna altijd.
      Verder wel een leuk plan om met een groepje heen te gaan, ben dr zelf al een tijd niet meer geweest. Als ik met de nieuwe gixxer ergens tussen de 1.34 - 1.35 kan rijden ben ik tevreden
      Racesmurf heeft zn gixxer!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racesmurf.
        Op Assen doen ze niet zo heel moeilijk over een sportpijp met DB killer, dat mag daar ook bijna altijd.
        Verder wel een leuk plan om met een groepje heen te gaan, ben dr zelf al een tijd niet meer geweest. Als ik met de nieuwe gixxer ergens tussen de 1.34 - 1.35 kan rijden ben ik tevreden
        en na een paar rondjes onder de 1.30 weer proberen te komen

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

[quote="Gulmaster."]en na een paar rondjes onder de 1.30 weer proberen te komen ]
          Yepz, wel de bedoeling natuurlijk Maar als we met zn allen in de beginnersgroep geplant worden zal dat niet echt lukken door alle rijdende opstakels

Comment

dus jullie zijn ook kandidaat ?

by the way racesmurf, vanwaar in ollandia zijde gij ?

Comment

ken de gij de Efteling? daar in de buurt maar dan nog iets van 10 km verder rijden richting rotterdam

Maar zodra het beter weer wordt denk ik dat we wel es weekendjes op de motor in sittard te vinden zullen zijn... gezellig ritjes ed maken

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racesmurf.
                RecordRijderTijdenFastest race lap 2004 (RR)Valentino Rossi
                ITA, Honda 1:59,472 min.
                181,609 km/h

Word tijdens de grote prijs op een langer circuit gereden?

Comment

dus jullie zijn ook kandidaat ?

by the way racesmurf, vanwaar in ollandia zijde gij ?
                  Ik kom uit waspik, das idd vlakbij de efteling.

En in principe wil ik wel weer eens op t circuit rijden. Had al weer in de planning staan om een nieuwe combi of overall te kopen. Ben er alleen nog niet uit of ik dat met de nieuwe (super nette, krasvrije:tongue: ) gixxer wil gaan doen. Mischien spaar ik wel door voor een circuitfiets voor dr bij. Enig nadeel is dat dat weer een tijd gaat duren dan Dus ik ga dr nog eens een weekendje over slapen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                    RecordRijderTijdenFastest race lap 2004 (RR)Valentino Rossi
                    ITA, Honda 1:59,472 min.
                    181,609 km/h
                    Word tijdens de grote prijs op een langer circuit gereden?
                    Ja, die mogen over het "nieuwe gedeelte". Op "hobby-dagen" rij je meteen na de Geert-timmer -bocht langs t paddock rechtsaf naar de veenslang. Je slaat dan 2 lange rechte stukken en wat flauwe bochten over. Hoorde laatst dat er bij de knmv cicruidagen wel het hele circuit word gereden, hoop dat t nu ook zo is. Is voor mij ook nieuw dan

Comment

staat ook in 1 van de motorwerelds ciruitbesprekingen, kga die eens opzoeken
                      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

alle ben ingeschreven eh me ne collega vant werk

wie nog interesse ??? waar zitten die speed-demons hie ???

Comment

alle ben ingeschreven eh me ne collega vant werk

wie nog interesse ??? waar zitten die speed-demons hie ???
                          Ik ga zsm een nieuw raceoverall aanschaffen, kan daarna weer meedoen Denk dat ik wel optijd een pak zal hebben, u hoort dr nog van.

Comment

mito ? ga jij nu ook mee ?

Comment

Awel ik heb gezien dat ze via zolder ook een paar keer assen voorzien.
                              En ik ga op 18 april al niveau 1+ doen.
                              Heb je al ingeschreven?
                              Zou graag gaan, maar ik zie da nie zitten om eerst zolder te doen en dan direct naar assen te rijden om dan de dag erna nog wa te gaan knallen.

Comment

Working...
                              X