Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Croix en Ternois

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Croix en Ternois

Hallo,

Op maandag 2 mei 2005 wordt op het circuit van Croix 'Goemies Circuitdagen' georganiseerd.

Het betreft een dagje vrij rijden zowel voor beginnelingen als voor ervaren racers.
    Er worden aparte groepen ingedeeld, volgens type motor, ervaring, etc...

Deelnameprijs komt neer op slechts 58€ /per piloot.

Er worden 5 sessies van 20 minuten voorzien.Beginners kunnen er vragen stellen en/of eventueel hun eerste sessies achter een voorrijder starten.

Voor meer info:

of telefoonnummer 0474/316.235

klik hier [email protected]
    Bron:http://www.pan-european.be

da's mooi, nog volek da ernaar toe gaat?
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

ik ga zeker eens horen, is zeker nie duur!
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

kdenk als er paar man meegaat, da ik da wel zie zitte..
        laat iets weten eh, dan kannek op tijd verlof vragen...

Comment

Jammer ma dan zit ik in duitsland, want anders ging ik zeker mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
            Jammer ma dan zit ik in duitsland, want anders ging ik zeker mee
            Tiens,ikke ook :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
              Tiens,ikke ook :biggrin:
              Hehe nurburgring is zeker zo goed, kunnen we ons ook op amuseren hé Guido

Comment

ik moet 's maandags ni werken dus tkan wel zijn dak gaan!!
                [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

en als het regent? , geld kwijt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvoshkiro
                    en als het regent? , geld kwijt?
                    Regenbanden :biggrin:

Comment

Croix is keitof, neem alleen genoeg benzine mee voor de motor!!! Heb vorig jaar een sessie gemist omdat we gingen tanken. Het dichtsbijzijnde tankstation waar je met geld of buitenlandse kaarten kan betalen ligt een dikke 30 (!) km van het circuit af...
                      Ik HAAT mensen die hun zin nooit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sanka1976
                        Croix is keitof, neem alleen genoeg benzine mee voor de motor!!! Heb vorig jaar een sessie gemist omdat we gingen tanken. Het dichtsbijzijnde tankstation waar je met geld of buitenlandse kaarten kan betalen ligt een dikke 30 (!) km van het circuit af...
                        klopt, neem vooral cash mee, onze kaarten werken daar niet als het station gesloten is. maar tis op een maandag dus moet lukken.
                        (ikzelf kan toch ruim 200Km bollen, met een tank kom ik wel toe denk ik. (evt extra bidonneke) circuit +- 1,9Km +1 (en iets natuurlijk) min/ronde x 20 min x 5 sessies= 190 Km :biggrin: )

btw, ik heb mijn inschrijf papieren al, is iets dichter dan nurnberg en nurnberg kan je iedere dag op dus...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                          klopt, neem vooral cash mee, onze kaarten werken daar niet als het station gesloten is. maar tis op een maandag dus moet lukken.
                          (ikzelf kan toch ruim 200Km bollen, met een tank kom ik wel toe denk ik. (evt extra bidonneke) circuit +- 1,9Km +1 (en iets natuurlijk) min/ronde x 20 min x 5 sessies= 190 Km :biggrin: )

btw, ik heb mijn inschrijf papieren al, is iets dichter dan nurnberg en nurnberg kan je iedere dag op dus...
                          Mijne motor reed* ook dik 200km met een volle tank, maar op circuit maar zo'n 130km, en je komt al gauw over de 160 km op zo'n dag

*was met m'ne cbr600, heb ik verkocht

greetzzz Sanka

Comment

Heb daar vorig jaar enkele supermotards fantastische dingen zien doen. Croix in zo'n circuit waar een pk-monster het moet afleggen tegen een 55 pk husky.

1 recht stuk van zo'n 700m, en voor de rest bijna allemaal doordraaiende bochten (van 180°...)

1 gouden tip om niet in de zandbak te steken: op een bepaald moment moet je onder een lage brug door met daarachter een 90° bocht naar rechts: HEEL belangrijk is hier dat je net VOOR de brug je bocht naar rechts insnijdt, anders kom je te ver uit de bocht. Klinkt doodnormaal, maar de personen die daar al gereden hebben weten dat je je dik kan miskijken op die bocht doordat de brug heel laag over het circuit hangt.

greetzzz

Sanka

Comment

Sanka, op de meeste punten moet ik je gelijk geven. (ik heb ook een supermotard een SS zien afdrogen, das pas rijden!)

Die bocht onder de brug is idd de meest scary bocht (mijn kameraad die me een 'opleiding' croix gaf vertelde me dat dat de bocht was die ik snelst nam maar veels te wijd. Je moet trouwens zoveel mogelijk rechts uitkomen om de volgende (flauwe ) bocht te nemen zodat je de scherpe (omvalbocht) helemaal rechts kan nemen (de meeste nemen deze buitenom, als je binneom kan dan win je een pak)

Anyway, mijn motor haalt ruim 300 Km op 1 tank, bij sportief sleuren nog steeds een ruime 200, dus dat zit OK (ik heb wel een bidonneke mee, you never know. vorige keer is deze bidon nl goed van psa gekomen voor mijn kameraad, die zat zonder en had geen tijd meer om te tanken)

Ik neem trouwens mijn werkmateriaal mee (kan altijd van pas komen!) en ga erheen met de auto (je weet nooit dat je je motor plat legt) en blijf daar de nacht voor het gebeuren slapen, (zo moet ik niet om 5Hr opstaan)
                              en vooral drinken meenemen!!!

normaal heb je een form E111 nodig, dat moet ik nog eens navragen.

Comment

Working...
                              X