Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hou 'm vrij: 22 juli, Motorfreaks .....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hou 'm vrij: 22 juli, Motorfreaks .....

Altijd al op een circuit willen rijden, maar nog nooit echt de stap gezet? Of zit je al regelmatig op Assen, maar wil je ook wel eens ergens anders knallen? Heb je daarnaast zin in een gezellig evenement met BBQ, muziek en nog veel meer? Hou dan deze website in de gaten.

In samenwerking met trackdays.be organiseert Motorfreaks op 22 Juli de eerste Motorfreaks rideout op het Franse circuit Folembray.

Circuit de Folembray

Folembray is een circuit in het Noorden van Frankrijk op 400 km afstand vanaf Utrecht. Het circuit is 2050 meter lang, 9 meter breed en heeft een hoogteverschil van 35 meter.

Meer informatie nodig? Binnenkort kun je hier alles lezen over het hoe en wat. Hou 'm in ieder geval alvast vrij: 22 juli, ben jij er ook bij?
    Bron:http://www.motorfreaks.be/

jammer, maar geen ideaal circuit voor mij. gewoon te veel rechte stukken voor m'n cb'ke
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Hey runnerx en de bochten voor jou ook niet denk ik hint hint.
      [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
      *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

e, je hebt een originele uitlaat nodig daar!!

(btw zzr, waarom altijd je posts verwijderen??)
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
          jammer, maar geen ideaal circuit voor mij. gewoon te veel rechte stukken voor m'n cb'ke
          Een circuit van amper 2050m lang,te veel rechte stukken

Comment

Working...
          X