Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mad Sunday / 100 Buells

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mad Sunday / 100 Buells

Voor mensen met Buell's of gewoon mensen die een hoop Buells (XB's of buizenbuells) samen willen zien/horen/voelen:
    Op 13 juni is er een samenkomst van meer dan 100!! Buells in den bosch (NL)
    voor info mail me maar ff of kijk op volgende link: http://www.buellforum.nl/topic.php?id=194
    tis altijd ombouwtijd ....

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
    Voor mensen met Buell's of gewoon mensen die een hoop Buells (XB's of buizenbuells) samen willen zien/horen/voelen:
    Op 13 juni is er een samenkomst van meer dan 100!! Buells in den bosch (NL)
    voor info mail me maar ff of kijk op volgende link: http://www.buellforum.nl/topic.php?id=194
    dit kunnen jullie dus verwachten maar dan een hoop meer, willen jullie eens (bijna) alle bestaande Buells zien dan is dat je kans

oh ja, die in het midden met die rol ductape, dat ben ik. weer eens een keertje aan het sleutelen:biggrin:

Comment

mogen er ook ander motoren naar toe komen? of enkel buels?
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
        mogen er ook ander motoren naar toe komen? of enkel buels?
        Tuurlijk, om te kijken
        grapje, ja maar ik vrees dan wel dat je je motor niet pal tussen de buells zal kunnen zetten, maar welkom ben je zeker (als je niet begint de buell's af te zeiken he, dan zouden er een paar pisssig kunnen worden)
        er komen trouwens al enkele andere motoren dus wees welkom. als je wil weten hoe en waar verzamelen voor de belgen dan roep je maar.

Comment

voor degene die er niet waren: jullie hebben echt iets gemist: 231 buells en geen 1 was gelijk aan de andere. De samenkomst was een groot s6!!!
          We zijn blij en doen het volgend jaar opnieuw, als ge dus ne keer ne hoop buells wilt zien dan weet ge al waarheen!!

Comment

ale dan heb je je goed geamuseerd daar

ook op circuit gereden dan ?
            op zolder was ook een clubje met buell's waren precies ook hollanders
            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

zal zekers tof geweest zijn zoveel motoren van t zelfde merk, ne mens zou zich soms in 3 moeten kunnen splitsen , want soms is er zoveel moois te zien op het zelfde tijdstip, zo ook was er het wereldrecord aantal cbr s, moet ook de moeite geweest zijn http://www.cbrclub.nl/

Comment

Working...
              X