Op 1 mei is er het bloesemtreffen te Wellen nu vraag ik me af of er hier nog iemand er naartoe gaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gaat er nog iemand naar het bloesemtreffen te Wellen?
Collapse
X
-
Re: Gaat er nog iemand naar het bloesemtreffen te Wellen?
Oorspronkelijk geplaatst door valleyhey groolboy
aangezien ze door gaat , gaan we dit jaar naar wellen
we zullen met 5 of 8 motar's komen
beste groetjes valley
En als het mag natuurlijk zou ik graag meerijden met de bende want alleen is toch maar alleenKawasaki ltd450 ' 88, Honda cx' 650 '96 ,Kawasaki zx6r '98
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BigKahunaHad em graag gereden, maar door verplichtingen in de band kan ik niet op 1 mei.Kawasaki ltd450 ' 88, Honda cx' 650 '96 ,Kawasaki zx6r '98
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door valleyhey groolboy
tot mijn spijt kan ik ook niet naar de bloesenrit komen
mijn motor vrienden kiezen nu toch voor de motorrit in heppen
Heppense Motorrit
groetjes valleyKawasaki ltd450 ' 88, Honda cx' 650 '96 ,Kawasaki zx6r '98
Comment
-
In laatste instantie toch maar beslist om te gaan. Het was immers rond de middag goed weer. Laat vertrokken, maar me toch geamuseerd. Een mooie tocht, maar 1 nadeel: Veel wegen met "voorrang van rechts". was toch regelmatig opletten geblazen. Maar eigenlijk moeten we dat altijd: Opletten.
[font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!![/font]
[font=Georgia]DIKKE TETTEN !!![/font]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dedjutochIn laatste instantie toch maar beslist om te gaan. Het was immers rond de middag goed weer. Laat vertrokken, maar me toch geamuseerd. Een mooie tocht, maar 1 nadeel: Veel wegen met "voorrang van rechts". was toch regelmatig opletten geblazen. Maar eigenlijk moeten we dat altijd: Opletten.
Juist da stukske weg in Heks daar lag veel modder en water op de weg .
Motoke erg vuil( en jammer voor dat meiske met hare hond ,de motard voor mij had ze een douche gegeven )
Kawasaki ltd450 ' 88, Honda cx' 650 '96 ,Kawasaki zx6r '98
Comment
Comment