Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Screenings STAM education

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Screenings STAM education

Screening + te Heist-op-den-Berg

30 juni
    1 juli
    22 juli
    12 augustus
    2 september
    16 september
    7 oktober

Screening + te Heusden-Zolder

8 september

Baanscreening te Heist-op-den-Berg
    14 juli

Bijkomende info : http://www.stameducation.be/screening
    Inschrijving : [email protected]
    tel. voor info : 0495/24.48.09
    Last edited by Imno; di. 19 jun. '12, 00:21.
    Licensed to chill.
    Non Semper Arcum Tendit Apollo.
    2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

d'r staat nen datum niet tussen .. ik heb me net ingeschreven voor de screening in Leuven, aanstaande zondag 24/6
    (mijn madam is content, den eerste zondag dat ik niet werk, en ik ben terug weg )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk Berichten
      d'r staat nen datum niet tussen .. ik heb me net ingeschreven voor de screening in Leuven, aanstaande zondag 24/6
      (mijn madam is content, den eerste zondag dat ik niet werk, en ik ben terug weg )
      Zijn de PLUS-screenings Visio
      Last edited by Imno; di. 19 jun. '12, 09:31.
      Licensed to chill.

Comment

Wat is nu weer het verschil tussen de gewone screenings en de + ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi Bekijk Berichten
          Wat is nu weer het verschil tussen de gewone screenings en de + ?
          Antwoord staat op de site
          Licensed to chill.

Comment

Zelf samen met Cowgirl begin dit jaar een screening + gedaan in Heist-op-den-berg bij STAM.
            Zelf vrij weinig opgestoken omdat het niet onze eerste keer was dat we een motorbeheersingscursus deden.
            De andere deelnemers hebben echter wel een MASSA opgestoken van deze dag. Voor hen was het een echte openbaring.
            Er dient wel vermeld te worden dat het in hun geval wel de eerste keer was dat ze "ooit" in contact kwamen met een rijopleiding aangezien ze allemaal hun rijbewijs nog "gekregen" hebben door bezit van een autorijbewijs van voor '89 (zoals ik overigens ).
            Monitoren weten waar ze over spreken en doen hun werk als coach op deskundige manier.
            Wat je nadien met al hun feedback aanvangt is natuurlijk geheel voor je eigen rekening
            In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

'k zie wel wie wanneer gaat, 'k vind zo'n dingen altijd wel eens leuk
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever
              -------------------------------------------

Comment

Eventjes agenda tsjekken, als er niets op staat en we krijgen iets beter Belgisch weer. Zou dit maar al te graag meedoen. Denk dat ik nog veel kan leren.
                Schieten ze iemand dood die zich ingeschreven heeft maar toch niet afgekomen is?
                Dec 2009 Yamaha XT660X.
                QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
                Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
                **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

Ik heb me net ingeschreven voor de Screening+ In Leuven op 5/8.

Never to old to learn
                  Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
                  MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Preve Bekijk Berichten
                    Eventjes agenda tsjekken, als er niets op staat en we krijgen iets beter Belgisch weer. Zou dit maar al te graag meedoen. Denk dat ik nog veel kan leren.
                    Schieten ze iemand dood die zich ingeschreven heeft maar toch niet afgekomen is?
                    Ik hoop van wel...
                    Vorige keer bij de 2fast screening was er ook een hoop meer volk ingeschreven, en uiteindelijk de dag zelf waren er maar de helft aanwezig. Resultaat: 1 instructeur die er eigenlijk voor spek en bonen bijliep, en zijn vrije dag dus op een andere manier had kunnen besteden.
                    Assemocheilischmachallys!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen! Bekijk Berichten
                      Ik hoop van wel...
                      Vorige keer bij de 2fast screening was er ook een hoop meer volk ingeschreven, en uiteindelijk de dag zelf waren er maar de helft aanwezig. Resultaat: 1 instructeur die er eigenlijk voor spek en bonen bijliep, en zijn vrije dag dus op een andere manier had kunnen besteden.
                      De enigste spelbreker voor mij zal het weer zijn. heb geen zin om in de regen te zitten een ganse dag. Ik rij nu al genoeg in de regen voor woon/werk verkeer. Gezwegen dat ik het nog eens ga doen in het weeekend.
                      Dec 2009 Yamaha XT660X.
                      QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
                      Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
                      **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Preve Bekijk Berichten
                        De enigste spelbreker voor mij zal het weer zijn. heb geen zin om in de regen te zitten een ganse dag. Ik rij nu al genoeg in de regen voor woon/werk verkeer. Gezwegen dat ik het nog eens ga doen in het weeekend.
                        Als je min of meer weet dat het gaat regenen dan kan je toch gewoon een telefoontje doen en je afmelden ? Met de 2fastscreening waren er een hoop die gewoon niet opdaagden en ook de moeite niet namen om iets te laten weten. Dat is weinig respectvol en is weinig blijk geven van beleefdheid imho. Uiteindelijk zijn die screenings gratis en zijn er een hoop mensen die hun vrije tijd er vrijwillig voor opgeven.
                        Licensed to chill.

Comment

De screening is gratis voor de deelnemers.
                          De Staat betaalt de kosten onder de noemer "investeren in verkeersveiligheid".
                          Er zijn echter meer mensen die niet deelnemen dan mensen die wel deelnemen.
                          Velen horen namelijk niet graag wat er fout zit aan hun rijkunsten. Zelf nooit problemen mee gehad want zo kan je op termijn je motorbeheersing optimaliseren.
                          Het zijn meestal zij die NIET naar een screening gaan die je op treffens tegenkomt met een "loopfiets" als het iets trager gaat aan een verkeerslicht en zij die hun motorfiets in 5 keer omkeren, zittende op hun fiets, op een tweevaksbaan
                          In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Het is tehopen dat hem titanium plaatjes onder zijn zolen heeft,anders alle weken naar de schoenmaker.
                            Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
                            Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
                              hoe bedoelt ge?? doet mijnheer iets mis?? ma neen, doet hem al jaren zo waarschijnlijk.

Schrik om om te vallen zeker...
                              Assemocheilischmachallys!

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎