Er is hier precies nog geen topic over, dus start ik er maar één, want ik moet eens mijn frustratie kwijt
.
Deze morgen opgetrokken naar francorchamps om heel wat moois te gaan bekijken, alleen ben ik er nooit geraakt.
OP de site staat:
Indien u de E42 Verviers –Saint Vith neemt tussen 11u en 15u ...
De uitritten 8 (Spa), 9 (Sart) zullen gesloten zijn tussen 09u00 en 15u00. De uitritten 10 (Francorchamps) en 11 (Malmedy) zullen gesloten zijn tussen 11u00 en 15u00.
Indien u naar ons evenement komt tussen 11u00 en 15u00, neemt u best uitrit 12 (Ligneuville-Recht) en volgt u de richtingaanwijzers die door ons zijn aangebracht.
U zal er naar het dorp van Beaumont worden geleid en dan de stadskern van Stavelot doorkruisen langs waar u aan de inkom van de Blanchimont komt waar een speciale parking werd gereserveerd.
Wel, ik ben zelfs niet zo ver geraakt als Beaumont! Je gaat de snelweg af, komt op kleine baan en dan moet je afslaan, en dan sta je vast. Naast de bikes classic was er ook nog iets anders gaande, weet de naam niet meer
maar die besloten dat veel ingangswegen afgesloten moesten worden. Na 45min vastgezeten te hebben nog voor het eerste dorp tegen gekomen te zijn, dan maar omgedraaid en geprobeerd om andere wegen te volgen. Op bepaald moment nen flik tegengekomen, die zei dat de enige weg was om naar Luik te rijden, zo richten luxenburg en om langs die kant francorchamp binnen te rijden. Aangezien ik eigenlijk voor de Ducati bikes ging en dus de parade ging missen dan maar beslist om terug naar huis te keren. Bedankt organisatie, bedankt de andere organisatie om dit mogelijk te maken ... NOT ... 

Deze morgen opgetrokken naar francorchamps om heel wat moois te gaan bekijken, alleen ben ik er nooit geraakt.
OP de site staat:
Indien u de E42 Verviers –Saint Vith neemt tussen 11u en 15u ...
De uitritten 8 (Spa), 9 (Sart) zullen gesloten zijn tussen 09u00 en 15u00. De uitritten 10 (Francorchamps) en 11 (Malmedy) zullen gesloten zijn tussen 11u00 en 15u00.
Indien u naar ons evenement komt tussen 11u00 en 15u00, neemt u best uitrit 12 (Ligneuville-Recht) en volgt u de richtingaanwijzers die door ons zijn aangebracht.
U zal er naar het dorp van Beaumont worden geleid en dan de stadskern van Stavelot doorkruisen langs waar u aan de inkom van de Blanchimont komt waar een speciale parking werd gereserveerd.
Wel, ik ben zelfs niet zo ver geraakt als Beaumont! Je gaat de snelweg af, komt op kleine baan en dan moet je afslaan, en dan sta je vast. Naast de bikes classic was er ook nog iets anders gaande, weet de naam niet meer

Comment