Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2fast4u.be Ardennenrit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2fast4u.be Ardennenrit

2fast4u.be Ardennenrit

Op Zondag 15 augustus trekken we met zen allen de ardennen in. De rondrit is ongeveer 300 km.
    Iedereen krijgt een roadbook en het is de bedoeling in kleinere groepjes te rijden op eigen tempo (dus geen begeleide rondrit, alhoewel we natuurlijk meerijden).

De vertrekplaats is naast Guido zijn thuis.
    Dancing The Sound
    Tieltseweg 76
    3202 Rillaar

We komen samen om 13u smiddags, en we hopen te vertrekken tegen half twee. Vooraleer we vertrekken krijgen jullie enkele korte intructies (5min) van hoe er in een groep gereden moet worden.
    (er vertrekt ook een groep vanuit het circuit Zolder voor degene die denken de weg niet te vinden, 1ste parking. samenkomst12:15 en vertrek 12:30 richting rillaar)

Er zijn 3 stops voorzien in het roadbook, alsook 2 tankstops (indien nodig). De middagstop is in Coo, en er zal een wagen staan waar je broodjes en drank kan verkrijgen. 1 drankje is zowieso inbegrepen tijdens deze middagstop.

Prijzen:
    Deelname & roadbook = 5€ (1 drankje inbegrepen)
    Broodje = 2€
    Extra drankje = 1€

Inschrijven:
    Inschrijven is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (op die manier weten we ongeveer hoeveel roadbooks en broodjes we nodig hebben). Mail hiervoor naar [email protected] met de vermelding van je nickname, broodje (ja/nee) en wat van drankje je wil (cola/limo/water)
    Ook niet-leden zijn welkom uiteraard, en de prijs is hetzelfde voor duo.
    Betalen gebeurd ter plaatse.

Routebeschrijving The Sound:
    • Neem de autosnelweg E314 Leuven - Hasselt[/*:m:2r6qq3i3]
    • Neem afrit 23 Tielt-Winge[/*:m:2r6qq3i3]
    • Ga rechts richting Scherpenheuvel[/*:m:2r6qq3i3]
    • Op het einde ga links richting Aarschot[/*:m:2r6qq3i3]
    • Aan de kerk in Rillaar, ga links[/*:m:2r6qq3i3]
    • The Sound bevindt zich aan de rechterkant[/*:m:2r6qq3i3]

Begrijp ik het goed of zijn er die dag dan 2 rondritten: de vrouwenrit en de ardenennrit of is er een verandering in het schema? Of denken jullie dat de vrouwenbillen de 300 km niet aankunnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belle
      Begrijp ik het goed of zijn er die dag dan 2 rondritten: de vrouwenrit en de ardenennrit of is er een verandering in het schema? Of denken jullie dat de vrouwenbillen de 300 km niet aankunnen?
      'k ga het dadelijk vertellen in het vrouwen topic
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

hoe kan je je inschrijven op de rit??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
          hoe kan je je inschrijven op de rit??
          Inschrijven:
          Inschrijven is niet noodzakelijk, maar wel gewenst (op die manier weten we ongeveer hoeveel roadbooks en broodjes we nodig hebben).
          Ook niet-leden zijn welkom uiteraard, en de prijs is hetzelfde voor duo.
          Betalen gebeurd ter plaatse.

Gewoon ff mailke sturen om te zeggen dat je komt is voldoende en of je een broodje wilt of niet

Comment

Ik ga proberen zeker mee te gaan maar hoef geen broodje...

Comment

normaal komen wij ook maar weten het nog niet heel zeker hangt af waar de club heen gaat.
              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Hoe zit het met de ardennenrit? Wie gaat er nu allemaal mee want heb nog bijna geen mailkes gehad. Tis de bedoeling dat ge effe mailt, zodat we weten hoeveel roadbooks/broodjes we ongeveer nodig hebben.

Tis een route door Guido uitgestippeld, dus dat kan niet beter

dus: mailen en

Comment

ik ga mee, mail is verstuurd, nu alleen wachten op het weekend, ga de kuip der wel afhalen anders ben ik beperkt in de bochten
                  bandit 4 ever and ever
                  MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

ik kan spijtig genoeg niet mee,amuseer jullie daar

Comment

dat is geen slecht gedacht anders kunt ge u truc weer uithalen met u been als u kuip u in de bocht onderuit haalt.

Oorspronkelijk geplaatst door mastiff
                      ik ga mee, mail is verstuurd, nu alleen wachten op het weekend, ga de kuip der wel afhalen anders ben ik beperkt in de bochten
                      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

hey,rij ook mee,fireblade staat thuis :biggrin: :biggrin: :biggrin: ,tis e repsolleke van 99

Oorspronkelijk geplaatst door mastiff

Comment

sjiek man kun je mischien een foto plaatsen. (als dit niet lukt zien we hem de zondag wel)

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                          hey,rij ook mee,fireblade staat thuis :biggrin: :biggrin: :biggrin: ,tis e repsolleke van 99

Comment

iedereen heeft nu ook een mail gehad, als je niet meekan, mischien dat je kennissen/andere motards wel meekunnen
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
                              sjiek man kun je mischien een foto plaatsen. (als dit niet lukt zien we hem de zondag wel)
                              zoniet zien we hem zondag, en kan de rest hem ook zien op foto's die we zondag maken en weer in onze fotogallerij komen te staan
                              Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
                              X